pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
|
Žumpa
nový "Jeruzalem"
|
sk
|
en
|
aA
|
|
informácia dňa :
zmysel života dňa :
príspevkov 18 |
zobrazení 459 |
unikátne 58 |
tému vytvoril(a) 21.11.2024 20:34 Fotón
|
Téma je len na čítanie...
1
|
Operačný systém Windows používa jazyk C++. V tej najzákladnejšej úrovni vytvorili funkcie WinAPI, ktorých je nepreberné množstvo. Dobre sa s nimi pracuje, ale majú to zbytočne komplikované. Zvlášť v oblasti OpenGL. Tí, čo zvládajú Visual Basic, to majú ďaleko jednoduchšie, ako ja...
|
|
|
2
|
|
1. Fotón 21.11.2024, 20:34
Operačný systém Windows používa jazyk C++. V tej najzákladnejšej úrovni vytvorili funkcie WinAPI, ktorých je nepreberné množstvo. Dobre sa s nimi pracuje, ale majú to zbytočne komplikované. Zvlášť v oblasti OpenGL. Tí, čo zvládajú Visual Basic, to majú ďaleko jednoduchšie, ako ja...
▲
21.11.2024, 20:37
|
No jo, doteraz mám nočné mory z niečoho čo sa volá smerník na smerník 😉 Ale spravil som v tom diplomovku 😉 odkaz 😉 odkaz 😉
|
|
|
3
|
|
2. Dzio 21.11.2024, 20:37
No jo, doteraz mám nočné mory z niečoho čo sa volá smerník na smerník 😉
Ale spravil som v tom diplomovku 😉
https://www.dzio.sk/lipka/documents/3dNavigator.zip 😉
https://www.youtube.com/watch?v=Es6mNQMJqEY 😉
▲
21.11.2024, 20:39
|
|
4
|
|
3. Fotón 21.11.2024, 20:39
Myslíš pointery?
▲
21.11.2024, 20:40
|
Myslím, že sa to značilo cez hviezdičku - odkaz na premennú 😉
A toto bol odkaz na odkaz 😉
|
|
|
5
|
|
4. Dzio 21.11.2024, 20:40
Myslím, že sa to značilo cez hviezdičku - odkaz na premennú 😉
A toto bol odkaz na odkaz 😉
▲
21.11.2024, 20:44
|
Ano. Deklarácia premennej na pointer je cez hviezdičku. Musíš jej ale potom priradiť adresu a alokovať rozsah pamäti. Potom s tým môžeš pracovať, aniž by ti to spadlo...
|
|
|
6
|
|
5. Fotón 21.11.2024, 20:44
Ano. Deklarácia premennej na pointer je cez hviezdičku. Musíš jej ale potom priradiť adresu a alokovať rozsah pamäti. Potom s tým môžeš pracovať, aniž by ti to spadlo...
▲
21.11.2024, 20:45
|
ideálna je funkcia malloc()
|
|
|
8
|
|
6. Fotón 21.11.2024, 20:45
ideálna je funkcia malloc()
▲
21.11.2024, 20:47
|
Ja sa teraz už bavím s takou úrovňou abstrakcie, že sa snažím tvoriť kód na generovanie kódu 😉
|
|
|
9
|
|
8. Dzio 21.11.2024, 20:47
Ja sa teraz už bavím s takou úrovňou abstrakcie, že sa snažím tvoriť kód na generovanie kódu 😉
▲
21.11.2024, 20:48
|
Napíšem kód napr v PHP a na jedno tlačíko sa (do 90%) kódu mi už dokáže pretransforomovať na javu alebo c# 😉
|
|
|
11
|
|
9. Dzio 21.11.2024, 20:48
Napíšem kód napr v PHP a na jedno tlačíko sa (do 90%) kódu mi už dokáže pretransforomovať na javu alebo c# 😉
▲
21.11.2024, 20:51
|
Potrebujem to, lebo chcem spraviť (pre mňa) univerzálny jazyk, z ktorého by som dokázal generovať kódy pre rôzne platformy 😉
Android, windows a web som si stanovil na úvod 😉
|
|
|
10
|
|
8. Dzio 21.11.2024, 20:47
Ja sa teraz už bavím s takou úrovňou abstrakcie, že sa snažím tvoriť kód na generovanie kódu 😉
▲
21.11.2024, 20:51
|
|
12
|
|
10. Fotón 21.11.2024, 20:51
To som ešte neskúšal...
▲
21.11.2024, 20:54
|
No, objektovo som popísal objektové programovanie 😉
Niečo ako "had, ktorý žerie samého seba" 😉
Som rozfrckal, čo vlastne robím pri programovaní 😉
Definujem triedy (špecifikácie), pre ne atribúty a funkcie, atď, atď 😉
Na to som si spravil formuláre 😉
Kde len vyklikám (nakonfigurujem) napr triedu a funkcie 😉
A pri uložení formulára sa z toho vygeneruje kód pre daný jazyk 😉
|
|
|
13
|
|
12. Dzio 21.11.2024, 20:54
No, objektovo som popísal objektové programovanie 😉
Niečo ako "had, ktorý žerie samého seba" 😉
Som rozfrckal, čo vlastne robím pri programovaní 😉
Definujem triedy (špecifikácie), pre ne atribúty a funkcie, atď, atď 😉
Na to som si spravil formuláre 😉
Kde len vyklikám (nakonfigurujem) napr triedu a funkcie 😉
A pri uložení formulára sa z toho vygeneruje kód pre daný jazyk 😉
▲
21.11.2024, 20:54
|
|
17
|
|
12. Dzio 21.11.2024, 20:54
No, objektovo som popísal objektové programovanie 😉
Niečo ako "had, ktorý žerie samého seba" 😉
Som rozfrckal, čo vlastne robím pri programovaní 😉
Definujem triedy (špecifikácie), pre ne atribúty a funkcie, atď, atď 😉
Na to som si spravil formuláre 😉
Kde len vyklikám (nakonfigurujem) napr triedu a funkcie 😉
A pri uložení formulára sa z toho vygeneruje kód pre daný jazyk 😉
▲
21.11.2024, 22:44
|
Skúšal som OOP. Je to veľmi pohodlné. Dedičnosť. Ale výsledok veľmi naberá na množstve balastu.
|
|
|
15
|
|
10. Fotón 21.11.2024, 20:51
To som ešte neskúšal...
▲
21.11.2024, 20:56
|
A teraz trochu experimentujem s regulárnymi výrazmi 😉 Dá sa to použiť napr na ofarbenie kódu 😉 Ak to dobre zadefinuješ, tak ti z toho vínde niečo takéto 😉 odkaz 😉
|
|
|
7
|
|
5. Fotón 21.11.2024, 20:44
Ano. Deklarácia premennej na pointer je cez hviezdičku. Musíš jej ale potom priradiť adresu a alokovať rozsah pamäti. Potom s tým môžeš pracovať, aniž by ti to spadlo...
▲
21.11.2024, 20:45
|
Hej, hej, bola to šialená doba 😉
Dnes stačí povedať, chcem premennú alebo hoc aj celý objekt a celý bazmek za tým sa postará o alokovanie pamäte aj jeho čistenie 😉
|
|
|
14
|
|
7. Dzio 21.11.2024, 20:45
Hej, hej, bola to šialená doba 😉
Dnes stačí povedať, chcem premennú alebo hoc aj celý objekt a celý bazmek za tým sa postará o alokovanie pamäte aj jeho čistenie 😉
▲
21.11.2024, 20:55
|
Stále je však za tým "assembler" Windowsu. Funkcie WinApi. Teraz riešim 3D objekty v priestore 2D - čiže bez OpenGL. Sínusmi a kosínusmi sa to tam len hemží...
|
|
|
16
|
|
14. Fotón 21.11.2024, 20:55
Stále je však za tým "assembler" Windowsu. Funkcie WinApi. Teraz riešim 3D objekty v priestore 2D - čiže bez OpenGL. Sínusmi a kosínusmi sa to tam len hemží...
▲
21.11.2024, 20:56
|
Jojo, to sú základy, opengl je vlastne o tom, že tie sínusy a kosínusy už sú niekde skryté vo funkciách, ktoré to má definované 😉
|
|
|
18
|
|
16. Dzio 21.11.2024, 20:56
Jojo, to sú základy, opengl je vlastne o tom, že tie sínusy a kosínusy už sú niekde skryté vo funkciách, ktoré to má definované 😉
▲
21.11.2024, 22:50
|
Áno, je to tak... S tým, že OpenGL zaťažuje už aj GPU.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vytvoril dzI/O 2015 - 2025
veľkosť : 99 513 B
vygenerované za : 0.217 s
táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...
verzia : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 )
témy zobrazené : 28 294 812 x
jedinečné zobrazenia : 3 024 579 x
ip adresa : 3.145.70.108
|
nejaká reklama
zdieľaj túto stránku
stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov
prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
cez PayPal
cez Viamo
cez Donater
poslaním bitcoinov
|