pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
none

Diskusné Fórum

nový "Jeruzalem"

sk | en | aA
ak chceš diskutovať, musíš sa... registrovať
ak si zabudol heslo... resetovať heslo

informácia dňa :

zmysel života dňa :

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  rôzne  /  téma

WinAPI

príspevkov
18
zobrazení
458
unikátne
58
tému vytvoril(a) 21.11.2024 20:34 Fotón
1
21.11.2024, 20:34
Operačný systém Windows používa jazyk C++. V tej najzákladnejšej úrovni vytvorili funkcie WinAPI, ktorých je nepreberné množstvo. Dobre sa s nimi pracuje, ale majú to zbytočne komplikované. Zvlášť v oblasti OpenGL. Tí, čo zvládajú Visual Basic, to majú ďaleko jednoduchšie, ako ja...
none
2

1. Fotón 21.11.2024, 20:34

Operačný systém Windows používa jazyk C++. V tej najzákladnejšej úrovni vytvorili funkcie WinAPI, ktorých je nepreberné množstvo. Dobre sa s nimi pracuje, ale majú to zbytočne komplikované. Zvlášť v oblasti OpenGL. Tí, čo zvládajú Visual Basic, to majú ďaleko jednoduchšie, ako ja...

21.11.2024, 20:37
No jo, doteraz mám nočné mory z niečoho čo sa volá smerník na smerník 😉

Ale spravil som v tom diplomovku 😉

odkaz 😉

odkaz 😉
none
3

2. Dzio 21.11.2024, 20:37

No jo, doteraz mám nočné mory z niečoho čo sa volá smerník na smerník 😉

Ale spravil som v tom diplomovku 😉

https://www.dzio.sk/lipka/documents/3dNavigator.zip 😉

https://www.youtube.com/watch?v=Es6mNQMJqEY 😉

21.11.2024, 20:39
Myslíš pointery?
none
4

3. Fotón 21.11.2024, 20:39

Myslíš pointery?

21.11.2024, 20:40
Myslím, že sa to značilo cez hviezdičku - odkaz na premennú 😉

A toto bol odkaz na odkaz 😉
none
5

4. Dzio 21.11.2024, 20:40

Myslím, že sa to značilo cez hviezdičku - odkaz na premennú 😉

A toto bol odkaz na odkaz 😉

21.11.2024, 20:44
Ano. Deklarácia premennej na pointer je cez hviezdičku. Musíš jej ale potom priradiť adresu a alokovať rozsah pamäti. Potom s tým môžeš pracovať, aniž by ti to spadlo...
none
6

5. Fotón 21.11.2024, 20:44

Ano. Deklarácia premennej na pointer je cez hviezdičku. Musíš jej ale potom priradiť adresu a alokovať rozsah pamäti. Potom s tým môžeš pracovať, aniž by ti to spadlo...

21.11.2024, 20:45
ideálna je funkcia malloc()
none
8

6. Fotón 21.11.2024, 20:45

ideálna je funkcia malloc()

21.11.2024, 20:47
Ja sa teraz už bavím s takou úrovňou abstrakcie, že sa snažím tvoriť kód na generovanie kódu 😉
none
9

8. Dzio 21.11.2024, 20:47

Ja sa teraz už bavím s takou úrovňou abstrakcie, že sa snažím tvoriť kód na generovanie kódu 😉

21.11.2024, 20:48
Napíšem kód napr v PHP a na jedno tlačíko sa (do 90%) kódu mi už dokáže pretransforomovať na javu alebo c# 😉
none
11

9. Dzio 21.11.2024, 20:48

Napíšem kód napr v PHP a na jedno tlačíko sa (do 90%) kódu mi už dokáže pretransforomovať na javu alebo c# 😉

21.11.2024, 20:51
Potrebujem to, lebo chcem spraviť (pre mňa) univerzálny jazyk, z ktorého by som dokázal generovať kódy pre rôzne platformy 😉

Android, windows a web som si stanovil na úvod 😉
none
10

8. Dzio 21.11.2024, 20:47

Ja sa teraz už bavím s takou úrovňou abstrakcie, že sa snažím tvoriť kód na generovanie kódu 😉

21.11.2024, 20:51
To som ešte neskúšal...
none
12

10. Fotón 21.11.2024, 20:51

To som ešte neskúšal...

21.11.2024, 20:54
No, objektovo som popísal objektové programovanie 😉

Niečo ako "had, ktorý žerie samého seba" 😉

Som rozfrckal, čo vlastne robím pri programovaní 😉

Definujem triedy (špecifikácie), pre ne atribúty a funkcie, atď, atď 😉

Na to som si spravil formuláre 😉

Kde len vyklikám (nakonfigurujem) napr triedu a funkcie 😉

A pri uložení formulára sa z toho vygeneruje kód pre daný jazyk 😉
none
13

12. Dzio 21.11.2024, 20:54

No, objektovo som popísal objektové programovanie 😉

Niečo ako "had, ktorý žerie samého seba" 😉

Som rozfrckal, čo vlastne robím pri programovaní 😉

Definujem triedy (špecifikácie), pre ne atribúty a funkcie, atď, atď 😉

Na to som si spravil formuláre 😉

Kde len vyklikám (nakonfigurujem) napr triedu a funkcie 😉

A pri uložení formulára sa z toho vygeneruje kód pre daný jazyk 😉

21.11.2024, 20:54
odkaz 😉
none
17

12. Dzio 21.11.2024, 20:54

No, objektovo som popísal objektové programovanie 😉

Niečo ako "had, ktorý žerie samého seba" 😉

Som rozfrckal, čo vlastne robím pri programovaní 😉

Definujem triedy (špecifikácie), pre ne atribúty a funkcie, atď, atď 😉

Na to som si spravil formuláre 😉

Kde len vyklikám (nakonfigurujem) napr triedu a funkcie 😉

A pri uložení formulára sa z toho vygeneruje kód pre daný jazyk 😉

21.11.2024, 22:44
Skúšal som OOP. Je to veľmi pohodlné. Dedičnosť. Ale výsledok veľmi naberá na množstve balastu.
none
15

10. Fotón 21.11.2024, 20:51

To som ešte neskúšal...

21.11.2024, 20:56
A teraz trochu experimentujem s regulárnymi výrazmi 😉

Dá sa to použiť napr na ofarbenie kódu 😉

Ak to dobre zadefinuješ, tak ti z toho vínde niečo takéto 😉

odkaz 😉
none
7

5. Fotón 21.11.2024, 20:44

Ano. Deklarácia premennej na pointer je cez hviezdičku. Musíš jej ale potom priradiť adresu a alokovať rozsah pamäti. Potom s tým môžeš pracovať, aniž by ti to spadlo...

21.11.2024, 20:45
Hej, hej, bola to šialená doba 😉

Dnes stačí povedať, chcem premennú alebo hoc aj celý objekt a celý bazmek za tým sa postará o alokovanie pamäte aj jeho čistenie 😉
none
14

7. Dzio 21.11.2024, 20:45

Hej, hej, bola to šialená doba 😉

Dnes stačí povedať, chcem premennú alebo hoc aj celý objekt a celý bazmek za tým sa postará o alokovanie pamäte aj jeho čistenie 😉

21.11.2024, 20:55
Stále je však za tým "assembler" Windowsu. Funkcie WinApi. Teraz riešim 3D objekty v priestore 2D - čiže bez OpenGL. Sínusmi a kosínusmi sa to tam len hemží...
none
16

14. Fotón 21.11.2024, 20:55

Stále je však za tým "assembler" Windowsu. Funkcie WinApi. Teraz riešim 3D objekty v priestore 2D - čiže bez OpenGL. Sínusmi a kosínusmi sa to tam len hemží...

21.11.2024, 20:56
Jojo, to sú základy, opengl je vlastne o tom, že tie sínusy a kosínusy už sú niekde skryté vo funkciách, ktoré to má definované 😉
none
18

16. Dzio 21.11.2024, 20:56

Jojo, to sú základy, opengl je vlastne o tom, že tie sínusy a kosínusy už sú niekde skryté vo funkciách, ktoré to má definované 😉

21.11.2024, 22:50
Áno, je to tak...
S tým, že OpenGL zaťažuje už aj GPU.
none
vytvoril dzI/O 2015 - 2025 veľkosť : 99 289 B vygenerované za : 0.197 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... verzia : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 ) témy zobrazené : 28 293 396 x jedinečné zobrazenia : 3 024 501 x ip adresa : 3.12.76.168
dzI/Ov letopočet
nejaká reklama
zdieľaj túto stránku
štatistiky
TOPlist
podpora
stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov
prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poslaním bitcoinov
none