pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
|
Žumpa
nový "Jeruzalem"
|
sk
|
en
|
aA
|
|
informácia dňa :
zmysel života dňa :
príspevkov 106 |
zobrazení 65 225 |
unikátne 2 888 |
tému vytvoril(a) 16.8.2018 19:40 Boris
|
Téma je len na čítanie...
1
|
Pozná niekto počítačové hry - World of Tanks, World of Battleships, World of Warplanes... ?
Sú z dielne Wargaming, ktorú založil bielorus Viktor Kislyi.
Čo je iné na týchto hrách, že sú zadarmo a sú veľmi kvalitné.
Páči sa mi filozofia tejto firmy. Kto chce mať niečo naviac, môže si priplatiť, no ten, kto sa cíti, že nemá dosť peňazí, ten môže hrať úplne zdarma a koľko mu srdce ráči.
Napriek tomu, že táto firma ponúka svoje najlepšie kúsky úplne zdarma, je zisková a teší sa popularite, ako aj rastu.
Túto a podobné firmy pokladám za ľudskú-humánnu, pretože nediskriminuje tých, ktorí nezarábajú veľa.
Je to niečo medzi kapitalizmom a komunizmom.
|
|
|
2
|
|
1. Boris 16.08.2018, 19:40
Pozná niekto počítačové hry - World of Tanks, World of Battleships, World of Warplanes... ? Sú z dielne Wargaming, ktorú založil bielorus Viktor Kislyi. Čo je iné na týchto hrách, že sú zadarmo a sú veľmi kvalitné. Páči sa mi filozofia tejto firmy. Kto chce mať niečo naviac, môže si priplatiť, no ten, kto sa cíti, že nemá dosť peňazí, ten môže hrať úplne zdarma a koľko mu srdce ráči. Napriek tomu, že táto firma ponúka svoje najlepšie kúsky úplne zdarma, je zisková a teší sa popularite, ak...
▲
16.08.2018, 19:46
|
Zadarmo je extrém 😉
Rovnako ako aj keď je niečo moc drahé 😉
|
|
|
3
|
|
2. EnaXnaY 16.08.2018, 19:46
Zadarmo je extrém 😉
Rovnako ako aj keď je niečo moc drahé 😉
▲
16.08.2018, 19:47
|
Záleží od okolností. Zadarmo v komunizme nieje žiadny extrém, ale samozrejmosť. Zadarmo v kapitalizme je extrém.
|
|
|
4
|
|
3. Boris 16.08.2018, 19:47
Záleží od okolností. Zadarmo v komunizme nieje žiadny extrém, ale samozrejmosť. Zadarmo v kapitalizme je extrém.
▲
16.08.2018, 19:51
|
Ja si myslím, že nič nie je zadarmo 😉
Lebo tú hru musel niekto spraviť najprv, musel vynaložiť energiu 😉
Teda rozhodne to nebolo zadarmo 😉
|
|
|
5
|
|
4. EnaXnaY 16.08.2018, 19:51
Ja si myslím, že nič nie je zadarmo 😉
Lebo tú hru musel niekto spraviť najprv, musel vynaložiť energiu 😉
Teda rozhodne to nebolo zadarmo 😉
▲
16.08.2018, 19:54
|
Užívateľom je ponúkaná zadarmo. Je možnosť si prikúpiť rôzne vymoženosti v hre, ktoré tí, ktorí hrajú zadarmo nemajú. To je celý zázrak.
|
|
|
6
|
|
5. Boris 16.08.2018, 19:54
Užívateľom je ponúkaná zadarmo. Je možnosť si prikúpiť rôzne vymoženosti v hre, ktoré tí, ktorí hrajú zadarmo nemajú. To je celý zázrak.
▲
16.08.2018, 19:54
|
Tak vlastne nie je zadarmo 😉
|
|
|
7
|
|
6. EnaXnaY 16.08.2018, 19:54
Tak vlastne nie je zadarmo 😉
▲
16.08.2018, 19:57
|
Ale je, pre konkrétnych užívateľov, tých, ktorí chcú hrať zadarmo.
|
|
|
8
|
|
6. EnaXnaY 16.08.2018, 19:54
Tak vlastne nie je zadarmo 😉
▲
16.08.2018, 20:03
|
Zadarmo je v tomto prípade relatívny pojem. Rozumiem, kam tým mieriš. Hru nevyrobili zadarmo, to je jasné. Tie peniaze však plynú z bojachtivcov, ktorí sú ochotní platiť za to, že budú mať nad protihráčom nejakú výhodu a ich cieľom v hre je vyhrávať. Zadarmo ju majú tí, ktorí nechcú bojovať, ale hrať sa a ich cieľom v hre je zúčastniť sa a zabaviť sa.
|
|
|
9
|
|
8. Boris 16.08.2018, 20:03
Zadarmo je v tomto prípade relatívny pojem. Rozumiem, kam tým mieriš. Hru nevyrobili zadarmo, to je jasné. Tie peniaze však plynú z bojachtivcov, ktorí sú ochotní platiť za to, že budú mať nad protihráčom nejakú výhodu a ich cieľom v hre je vyhrávať. Zadarmo ju majú tí, ktorí nechcú bojovať, ale hrať sa a ich cieľom v hre je zúčastniť sa a zabaviť sa.
▲
16.08.2018, 20:05
|
Bavilo by ťa hrať sa, keby si zakaždým prehral? 😉
|
|
|
10
|
|
9. EnaXnaY 16.08.2018, 20:05
Bavilo by ťa hrať sa, keby si zakaždým prehral? 😉
▲
16.08.2018, 20:14
|
Lebo ja mám taký pocit niekedy z tejto hry čo sa volá život 😉
Že vyhrať sa nedá 😉
|
|
|
12
|
|
10. EnaXnaY 16.08.2018, 20:14
Lebo ja mám taký pocit niekedy z tejto hry čo sa volá život 😉
Že vyhrať sa nedá 😉
▲
16.08.2018, 20:20
|
Ja si myslím tiež, že hra "život" sa vyhrať nedá, veď tomu priamym dôkazom sú boháči majú všetko, čo mať môžu a stále nespokojní.. Preto netreba hrať preto, aby som vyhral, ale pre to, aby som hral. Cieľ nieje zaujímavý, ale cesta.
|
|
|
14
|
|
12. Boris 16.08.2018, 20:20
Ja si myslím tiež, že hra "život" sa vyhrať nedá, veď tomu priamym dôkazom sú boháči majú všetko, čo mať môžu a stále nespokojní.. Preto netreba hrať preto, aby som vyhral, ale pre to, aby som hral. Cieľ nieje zaujímavý, ale cesta.
▲
16.08.2018, 20:21
|
Mňa nezaujíma už ani cieľ ani cesta 😉
Chcel by som nebyť ale podľa mňa sa to nedá 😉
|
|
|
15
|
|
14. EnaXnaY 16.08.2018, 20:21
Mňa nezaujíma už ani cieľ ani cesta 😉
Chcel by som nebyť ale podľa mňa sa to nedá 😉
▲
16.08.2018, 20:25
|
Tiež som mal také obdobia a asi ešte aj budem. Keď ma to chytí, tak sa ale bombardujem argumentami, čo všetko je na tomto svete parádne a ono sa to vyváži. Lebo tak to podľa mňa je. Tento svet ponúka hádam naozaj pomer 50:50 dobrého a zlého. A asi len tak to môže fungovať.
Ak sa aj ľudstvo odhodlalo k nejakému polepšeniu, tak zásadite sa spustilo v niečom inom.
|
|
|
16
|
|
15. Boris 16.08.2018, 20:25
Tiež som mal také obdobia a asi ešte aj budem. Keď ma to chytí, tak sa ale bombardujem argumentami, čo všetko je na tomto svete parádne a ono sa to vyváži. Lebo tak to podľa mňa je. Tento svet ponúka hádam naozaj pomer 50:50 dobrého a zlého. A asi len tak to môže fungovať.
Ak sa aj ľudstvo odhodlalo k nejakému polepšeniu, tak zásadite sa spustilo v niečom inom.
▲
16.08.2018, 20:26
|
Ja práveže som teraz úplne v pohode 😉
Som spokojný so svetom 😉
Akurát, že sa mi tu nechce byť, možno práve preto, že už je všetko v pohode 😉
Žiadne výzvy pre mňa 😉
|
|
|
17
|
|
16. EnaXnaY 16.08.2018, 20:26
Ja práveže som teraz úplne v pohode 😉
Som spokojný so svetom 😉
Akurát, že sa mi tu nechce byť, možno práve preto, že už je všetko v pohode 😉
Žiadne výzvy pre mňa 😉
▲
16.08.2018, 20:27
|
V zmysle, na konci bude všetko dobré 😉
A ja už nemám viac čo robiť keď je všetko dobré 😉
|
|
|
18
|
|
17. EnaXnaY 16.08.2018, 20:27
V zmysle, na konci bude všetko dobré 😉
A ja už nemám viac čo robiť keď je všetko dobré 😉
▲
16.08.2018, 20:28
|
Dohral som hru, ktorá sa nedala dohrať 😉
|
|
|
19
|
|
18. EnaXnaY 16.08.2018, 20:28
Dohral som hru, ktorá sa nedala dohrať 😉
▲
16.08.2018, 20:28
|
Preto teraz riešim ako legálne a bezbolestne odísť 😉
|
|
|
22
|
|
19. EnaXnaY 16.08.2018, 20:28
Preto teraz riešim ako legálne a bezbolestne odísť 😉
▲
16.08.2018, 20:40
|
Zomrieť nieje také jednoduché, ako by si človek myslel (My naozaj nedávno, asi pred týždňom povedal jeden kamrát) uź neviem ani o čom sme sa to bavili, ale toto ma dorazilo a nechal som ho o tom rozhovoriť sa a naozaj hovoril k veci. Za prvé je naše telo hodne odolné, za druhé sa nájde vačšinou nejaký mamrd, ktorý zavolá záchranku, za tretie máme v celku dobŕe zdravotnícke vedomosti, za štvrté myseľ so smrťou nieje stotožnená, nech sa aj často zdá, že je - pud sebazáchovy je najsilnejší zo všetkých pudov. A za piate si vačśinou nájdeme aj tak nejaký dôvod, prečo tu ešte nejaký čas zotrváme. No nieje to nemožné. Ja by som nechcel zomrieť napríklad užlen z toho dôvodu, že som zvedavý, čo ešte bude.
|
|
|
24
|
|
22. Boris 16.08.2018, 20:40
Zomrieť nieje také jednoduché, ako by si človek myslel (My naozaj nedávno, asi pred týždňom povedal jeden kamrát) uź neviem ani o čom sme sa to bavili, ale toto ma dorazilo a nechal som ho o tom rozhovoriť sa a naozaj hovoril k veci. Za prvé je naše telo hodne odolné, za druhé sa nájde vačšinou nejaký mamrd, ktorý zavolá záchranku, za tretie máme v celku dobŕe zdravotnícke vedomosti, za štvrté myseľ so smrťou nieje stotožnená, nech sa aj často zdá, že je - pud sebazáchovy je najsilnejší ...
▲
16.08.2018, 20:45
|
Mňa už netrápi, čo bude 😉
Bude ako bude 😉
|
|
|
25
|
|
24. EnaXnaY 16.08.2018, 20:45
Mňa už netrápi, čo bude 😉
Bude ako bude 😉
▲
16.08.2018, 20:49
|
Čo ak prepasieš stretnutie s mimoňmi? Alebo s Ježíšom?! Čo ak konečne a úplne zrazu vymyslia a zavedú teleporty??? Ale hlavne! Čo ak sa mi raz podarí dopestovať to kiwi!!! Zatial stále nerodí a má už 4 roky.
|
|
|
26
|
|
25. Boris 16.08.2018, 20:49
Čo ak prepasieš stretnutie s mimoňmi? Alebo s Ježíšom?! Čo ak konečne a úplne zrazu vymyslia a zavedú teleporty??? Ale hlavne! Čo ak sa mi raz podarí dopestovať to kiwi!!! Zatial stále nerodí a má už 4 roky.
▲
16.08.2018, 20:50
|
Nič z toho ma nezaujíma 😉
|
|
|
27
|
|
26. EnaXnaY 16.08.2018, 20:50
Nič z toho ma nezaujíma 😉
▲
16.08.2018, 20:58
|
Že teba nič nezaujíma je len jedna stránka veci. Čo ak sa o teba niekto zaujíma? Je zaujímavé zaujímať sa o to, čo ľudí na tebe zaujíma. No a v konečnom dôsledku by som nechcel zomrieť hlavne preto, že by ma to v tom momente mohlo šupnúť do nejakého iného života, prípadne v nejakej horšej situácii a horšom mieste. Ako vravia na západe THE SAME SHIT.
|
|
|
28
|
|
27. Boris 16.08.2018, 20:58
Že teba nič nezaujíma je len jedna stránka veci. Čo ak sa o teba niekto zaujíma? Je zaujímavé zaujímať sa o to, čo ľudí na tebe zaujíma.
No a v konečnom dôsledku by som nechcel zomrieť hlavne preto, že by ma to v tom momente mohlo šupnúť do nejakého iného života, prípadne v nejakej horšej situácii a horšom mieste. Ako vravia na západe THE SAME SHIT.
▲
16.08.2018, 21:05
|
Nemôžem v tomto smere brať ohľady na druhých 😉
Je to môj kampf 😉
A jediná možnosť ako nebojovať je NEBYŤ 😉
|
|
|
29
|
|
28. EnaXnaY 16.08.2018, 21:05
Nemôžem v tomto smere brať ohľady na druhých 😉
Je to môj kampf 😉
A jediná možnosť ako nebojovať je NEBYŤ 😉
▲
16.08.2018, 21:11
|
No ale to sú iba momentálne názory. To je ako s tým tetovaním. Či je život skutočne boj, alebo nie, nemôžeme posúdiť. To by sme ho museli môcť pozorovať z iného rozmeru, nie len z toho našeho. Mať názor je niečo iné. Ja sa v skutku na smrť teším, lebo to bude to najvačšie v živote, jeho zavŕšenie. Ale ak si chce ctiť smrť, musím si ctt aj źivot, lebo jsú to dve strany jednej mince. A preto musím aj život rešpektovař na smrť si pekne počkať, kým nepríde vtedy, kedy má prísť a nech by to malo byť o 2 minúty, či o 60 rokov. A možno už potom ani smrť nebude a šupneme sa do virtuálnej reality
|
|
|
30
|
|
29. Boris 16.08.2018, 21:11
No ale to sú iba momentálne názory. To je ako s tým tetovaním.
Či je život skutočne boj, alebo nie, nemôžeme posúdiť. To by sme ho museli môcť pozorovať z iného rozmeru, nie len z toho našeho.
Mať názor je niečo iné. Ja sa v skutku na smrť teším, lebo to bude to najvačšie v živote, jeho zavŕšenie. Ale ak si chce ctiť smrť, musím si ctt aj źivot, lebo jsú to dve strany jednej mince. A preto musím aj život rešpektovař na smrť si pekne počkať, kým nepríde vtedy, kedy má prísť a nech...
▲
16.08.2018, 21:15
|
Pozri Borko, doteraz som vždy počúval skôr druhých 😉
Snažil som sa im vo všetkom vyhovieť 😉
A kam ma to priviedlo? 😉
Tu kde som teraz, že chcem NEBYŤ 😉
Čo ak aspoň raz vyhoviem sebe v mojich želaniach? 😉
Čo ak aspoň raz vypočujem SEBA a to čo chcem JA 😉
|
|
|
31
|
|
30. EnaXnaY 16.08.2018, 21:15
Pozri Borko, doteraz som vždy počúval skôr druhých 😉
Snažil som sa im vo všetkom vyhovieť 😉
A kam ma to priviedlo? 😉
Tu kde som teraz, že chcem NEBYŤ 😉
Čo ak aspoň raz vyhoviem sebe v mojich želaniach? 😉
Čo ak aspoň raz vypočujem SEBA a to čo chcem JA 😉
▲
16.08.2018, 21:19
|
A čo ak už zajtra budeš chcieť BYŤ? Tieto tvoje pocity môžu byť len prechodné a ty už čoskoro nájdeš vo svojom živote dôvod prečo BYŤ...
|
|
|
32
|
|
31. Ludwig 16.08.2018, 21:19
A čo ak už zajtra budeš chcieť BYŤ? Tieto tvoje pocity môžu byť len prechodné a ty už čoskoro nájdeš vo svojom živote dôvod prečo BYŤ...
▲
16.08.2018, 21:20
|
To chcenie nebyť už trvá od roku 2006 😉
Vtedy som napísal totok:
Zbohom vravím tu a teraz, zradili ma ľudia neraz, Čo som komu, kedy, ako, nerozchodím to nijako.
Čo rozprával, čo myslieval, málo kedy sa nalieval, Žiadne drogy, žiadne svinstvá, trápne vzťahy, krásne smilstvá.
Láska bola dôležitá, tiku hodil som do žita. Slučku na krk - no konečne, zdá sa ti to nebezpečné?
Nemám totiž vôbec chuť, s Vami sa tu zadrhnúť. To sa radšej hneď spakujem, tam v pekle to zaparkujem.
Tam sa nikto na nič nehrá, netrápi ťa žiadna prehra. Komu vadí smrad a síra, keď pod riťou prihoríva.
Všetci ste ma tu sklamali, bodaj by ste pokapali, Je tu koniec osamelý, čierna tma je dnu v tuneli.
Nemám chuť už v tomto svete, stále robiť Vám obete. Reči moje už vás nudia? Poserte sa trápni ľudia.
Žiadne ďalšie potešenie, nevychutnám už veru nie. Život končím takto sam, duch môj zomrel kôli Vám. 😉
|
|
|
33
|
|
32. EnaXnaY 16.08.2018, 21:20
To chcenie nebyť už trvá od roku 2006 😉
Vtedy som napísal totok:
Zbohom vravím tu a teraz, zradili ma ľudia neraz, Čo som komu, kedy, ako, nerozchodím to nijako.
Čo rozprával, čo myslieval, málo kedy sa nalieval, Žiadne drogy, žiadne svinstvá, trápne vzťahy, krásne smilstvá.
Láska bola dôležitá, tiku hodil som do žita. Slučku na krk - no konečne, zdá sa ti to nebezpečné?
Nemám totiž vôbec chuť, s Vami sa tu zadrhnúť. To sa radš...
▲
16.08.2018, 21:22
|
No stále je to 50/50 sú aj iné veci, ako zlí ľudia
|
|
|
34
|
|
33. Boris 16.08.2018, 21:22
No stále je to 50/50 sú aj iné veci, ako zlí ľudia
▲
16.08.2018, 21:23
|
Veď toto, že ten zvyšok sú len "veci" 😉
|
|
|
35
|
|
32. EnaXnaY 16.08.2018, 21:20
To chcenie nebyť už trvá od roku 2006 😉
Vtedy som napísal totok:
Zbohom vravím tu a teraz, zradili ma ľudia neraz, Čo som komu, kedy, ako, nerozchodím to nijako.
Čo rozprával, čo myslieval, málo kedy sa nalieval, Žiadne drogy, žiadne svinstvá, trápne vzťahy, krásne smilstvá.
Láska bola dôležitá, tiku hodil som do žita. Slučku na krk - no konečne, zdá sa ti to nebezpečné?
Nemám totiž vôbec chuť, s Vami sa tu zadrhnúť. To sa radš...
▲
16.08.2018, 21:26
|
Zdá sa mi že tie slová sú hlbokou sondou do tvojho vnútra. Dokážem si z nich predstaviť ako sa asi cítiš. Sám niekedy prežívam podobné pocity, pocity že v tomto svete ma už nič neteší, ako je všetko zbytočné, márne a nezmyselné, celé moje bytie. A cítim aj zatrpknutosť voči ľuďom. Ale potom prichádzajú aj svetlé chvíle, kedy sa naraz dokážem tešiť z vecí čo sú okolo mňa, kedy sa dokážem radovať aj z každodenných maličkostí a cítim že mám ľudí vlastne rád, aj s tými ich slabosťami, ktoré mám aj ja...Tie svetlé chvíle môžu prísť aj do tvojho života.
|
|
|
36
|
|
35. Ludwig 16.08.2018, 21:26
Zdá sa mi že tie slová sú hlbokou sondou do tvojho vnútra. Dokážem si z nich predstaviť ako sa asi cítiš. Sám niekedy prežívam podobné pocity, pocity že v tomto svete ma už nič neteší, ako je všetko zbytočné, márne a nezmyselné, celé moje bytie. A cítim aj zatrpknutosť voči ľuďom. Ale potom prichádzajú aj svetlé chvíle, kedy sa naraz dokážem tešiť z vecí čo sú okolo mňa, kedy sa dokážem radovať aj z každodenných maličkostí a cítim že mám ľudí vlastne rád, aj s tými ich slabosťami, ktoré mám aj j...
▲
16.08.2018, 21:30
|
Tie slová naprogramovali môj život 😉
Tie slová ovplyvnili moju budúcnosť 😉
Neviem či túto schopnosť máme všetci ale radšej si dávajte pozor na každé slovo, čo vypustíte z úst 😉
Lebo tvoje prianie sa môže stať skutočnosťou 😉
|
|
|
37
|
|
36. EnaXnaY 16.08.2018, 21:30
Tie slová naprogramovali môj život 😉
Tie slová ovplyvnili moju budúcnosť 😉
Neviem či túto schopnosť máme všetci ale radšej si dávajte pozor na každé slovo, čo vypustíte z úst 😉
Lebo tvoje prianie sa môže stať skutočnosťou 😉
▲
16.08.2018, 21:34
|
To si môžeš len namýšlať, že ti tie slová naprogramovali život. Proste si vyjadril to čo si vtedy cítil a tie pocity sa nezmenili, takže tie slová majú stále platnosť.
|
|
|
38
|
|
37. Ludwig 16.08.2018, 21:34
To si môžeš len namýšlať, že ti tie slová naprogramovali život. Proste si vyjadril to čo si vtedy cítil a tie pocity sa nezmenili, takže tie slová majú stále platnosť.
▲
16.08.2018, 21:36
|
Nenamýšľam si to 😉
V roku 2006 som skutočne šiel do pekla a odvtedy tam som 😉
Preto chcem nebyť 😉
Nevieš si predstaviť aké strašné to tu je 😉
Tesne po napísaní tej básne som dostal schízu 😉
|
|
|
39
|
|
38. EnaXnaY 16.08.2018, 21:36
Nenamýšľam si to 😉
V roku 2006 som skutočne šiel do pekla a odvtedy tam som 😉
Preto chcem nebyť 😉
Nevieš si predstaviť aké strašné to tu je 😉
Tesne po napísaní tej básne som dostal schízu 😉
▲
16.08.2018, 21:39
|
To je mi lúto. A nedá sa z toho pekla vrátiť?
|
|
|
40
|
|
39. Ludwig 16.08.2018, 21:39
To je mi lúto. A nedá sa z toho pekla vrátiť?
▲
16.08.2018, 21:40
|
|
41
|
|
40. EnaXnaY 16.08.2018, 21:40
Neviem ako 😉
▲
16.08.2018, 21:42
|
Myslím, že len láska ma dokáže zachrániť 😉
A v tom je ten problém 😉
Lásky vo svete nieto 😉
|
|
|
45
|
|
41. EnaXnaY 16.08.2018, 21:42
Myslím, že len láska ma dokáže zachrániť 😉
A v tom je ten problém 😉
Lásky vo svete nieto 😉
▲
16.08.2018, 21:48
|
Máš pravdu, ale nesúhlasím že vo svete vôbec nie je láska. Je jej len nedostatok...
|
|
|
47
|
|
45. Ludwig 16.08.2018, 21:48
Máš pravdu, ale nesúhlasím že vo svete vôbec nie je láska. Je jej len nedostatok...
▲
16.08.2018, 21:49
|
Budem musieť pre dnešok končiť. Prajem ti dobrú noc.
|
|
|
48
|
|
45. Ludwig 16.08.2018, 21:48
Máš pravdu, ale nesúhlasím že vo svete vôbec nie je láska. Je jej len nedostatok...
▲
16.08.2018, 21:50
|
Nie je 😉
Ježiš = láska povedal, že budeme ho (ju) hľadať ale nenájdeme 😉
A tak to je 😉
To čo sa tvári ako láska, láskou nie je 😉
|
|
|
43
|
|
40. EnaXnaY 16.08.2018, 21:40
Neviem ako 😉
▲
16.08.2018, 21:46
|
Ja verím že Boh môže človeku pomôcť v každom trápení, ak Ho človek hľadá. Ale tiež viem že vieru nemožno v človeku vyvolať len tým že mu toto napíšem. A tiež ti nechcem nič vnucovať. Ale ja sa obracám na Boha ak sa trápim. A ako prostý človiečik ti môžem len v dobrej viere poradiť, aby si hľadal okolo seba pekné a zmysluplné veci a nachádzal v nich radosť. To by ti azda mohlo pomôcť. Tiež je dobré udržovať kontakt s ľuďmi s ktorými si rozumieš, ak takých v okolí máš. Niekedy dokáže len prítomnosť blízkeho človeka urobiť divy.
|
|
|
46
|
|
43. Ludwig 16.08.2018, 21:46
Ja verím že Boh môže človeku pomôcť v každom trápení, ak Ho človek hľadá. Ale tiež viem že vieru nemožno v človeku vyvolať len tým že mu toto napíšem. A tiež ti nechcem nič vnucovať. Ale ja sa obracám na Boha ak sa trápim. A ako prostý človiečik ti môžem len v dobrej viere poradiť, aby si hľadal okolo seba pekné a zmysluplné veci a nachádzal v nich radosť. To by ti azda mohlo pomôcť. Tiež je dobré udržovať kontakt s ľuďmi s ktorými si rozumieš, ak takých v okolí máš. Niekedy dokáže len príto...
▲
16.08.2018, 21:49
|
Boh mi nepomôže, lebo som ho vtedy v tom roku 2006 odvrhol 😉
Blízki ma odvrhli, takže nemám sa na koho obrátiť 😉
|
|
|
49
|
|
46. EnaXnaY 16.08.2018, 21:49
Boh mi nepomôže, lebo som ho vtedy v tom roku 2006 odvrhol 😉
Blízki ma odvrhli, takže nemám sa na koho obrátiť 😉
▲
17.08.2018, 08:26
|
Cením si tvoju úprimnosť. Ale to že si Boha vtedy odvrhol neznamená že Ho už nemôžeš hľadať.
|
|
|
50
|
|
49. Ludwig 17.08.2018, 08:26
Cením si tvoju úprimnosť. Ale to že si Boha vtedy odvrhol neznamená že Ho už nemôžeš hľadať.
▲
17.08.2018, 10:24
|
Nemôžem, stojím na opačnej strane barikády 😉
Ja a BOH sme nepriatelia 😉
|
|
|
51
|
|
50. EnaXnaY 17.08.2018, 10:24
Nemôžem, stojím na opačnej strane barikády 😉
Ja a BOH sme nepriatelia 😉
▲
17.08.2018, 10:26
|
Možno si len nepriatelom svojej predstavy Boha. Čo ak nie je správna?
|
|
|
52
|
|
51. Ludwig 17.08.2018, 10:26
Možno si len nepriatelom svojej predstavy Boha. Čo ak nie je správna?
▲
17.08.2018, 10:31
|
Ludwig nesnaž sa ma obmäkčiť 😉
BOH ma nasral a vtedy som ho poslal do prdele 😉
Nedá sa to už vrátiť s5 😉
|
|
|
53
|
|
52. EnaXnaY 17.08.2018, 10:31
Ludwig nesnaž sa ma obmäkčiť 😉
BOH ma nasral a vtedy som ho poslal do prdele 😉
Nedá sa to už vrátiť s5 😉
▲
17.08.2018, 10:33
|
Aj ja som býval na Boha nahnevaný, ale zmenil som názor a olutoval som to. Tá nehnevanosť u mňa pramenila z nedostatku poznania a z nedostatku pokory...
|
|
|
54
|
|
53. Ludwig 17.08.2018, 10:33
Aj ja som býval na Boha nahnevaný, ale zmenil som názor a olutoval som to. Tá nehnevanosť u mňa pramenila z nedostatku poznania a z nedostatku pokory...
▲
17.08.2018, 10:38
|
|
55
|
|
54. EnaXnaY 17.08.2018, 10:38
Vidíš? 😉
Dostali ťa 😉
▲
17.08.2018, 10:40
|
|
56
|
|
55. Ludwig 17.08.2018, 10:40
Kto ma dostal?
▲
17.08.2018, 10:41
|
Tí, ktorí sa starajú o hegemóniu toho kto si uzurpoval mať to tu pod palcom 😉
|
|
|
57
|
|
56. EnaXnaY 17.08.2018, 10:41
Tí, ktorí sa starajú o hegemóniu toho kto si uzurpoval mať to tu pod palcom 😉
▲
17.08.2018, 10:42
|
|
58
|
|
57. Ludwig 17.08.2018, 10:42
Dá sa to konkretizovať?
▲
17.08.2018, 10:46
|
Bolo raz jedno kráľovstvo 😉
Žil tam dobrý a spravodlivý kráľ 😉
Lsťou ho pripravili o trón 😉
Dobrý kráľ bol vyhostený do vyhnanstva 😉
A na jeho miesto nastúpil despota 😉
Možno ty máš zlú predstavu o tom ktorého vzývaš 😉
|
|
|
59
|
|
58. EnaXnaY 17.08.2018, 10:46
Bolo raz jedno kráľovstvo 😉
Žil tam dobrý a spravodlivý kráľ 😉
Lsťou ho pripravili o trón 😉
Dobrý kráľ bol vyhostený do vyhnanstva 😉
A na jeho miesto nastúpil despota 😉
Možno ty máš zlú predstavu o tom ktorého vzývaš 😉
▲
17.08.2018, 10:48
|
Takže si vzájomne myslíme, že ten druhý má falošnú predstavu o Bohu. S tým sa asi nedá nič urobiť. Budem to proste akceptovať.
|
|
|
61
|
|
59. Ludwig 17.08.2018, 10:48
Takže si vzájomne myslíme, že ten druhý má falošnú predstavu o Bohu. S tým sa asi nedá nič urobiť. Budem to proste akceptovať.
▲
17.08.2018, 10:52
|
Pochop ma Ludwig, ja sa už nemôžem pozerať na to čo sa tu deje 😉
Niekto musí s tým niečo robiť 😉
Či už máš pravdu ty alebo ja, ten celkom hore je pre mňa kokot 😉
Keď s kľudným srdcom dokáže sa pozerať na to čo sa deje pod slnkom 😉
Keď dopustí, že jeho najvernejší najviac trpia 😉
Keď dobro sa odpláca zlom 😉
Ja už viac tohto neznesiem 😉
|
|
|
62
|
|
58. EnaXnaY 17.08.2018, 10:46
Bolo raz jedno kráľovstvo 😉
Žil tam dobrý a spravodlivý kráľ 😉
Lsťou ho pripravili o trón 😉
Dobrý kráľ bol vyhostený do vyhnanstva 😉
A na jeho miesto nastúpil despota 😉
Možno ty máš zlú predstavu o tom ktorého vzývaš 😉
▲
17.08.2018, 10:55
|
Satan nie je stvoriteľ, preto nikdy na tróne nebol.
|
|
|
63
|
|
62. Alexander 17.08.2018, 10:55
Satan nie je stvoriteľ, preto nikdy na tróne nebol.
▲
17.08.2018, 10:59
|
Alexander ale ja si to ináč len takto neviem vysvetliť 😉
Len tak mi dáva zmysel všetko to čo sa tu deje 😉
|
|
|
64
|
|
63. EnaXnaY 17.08.2018, 10:59
Alexander ale ja si to ináč len takto neviem vysvetliť 😉
Len tak mi dáva zmysel všetko to čo sa tu deje 😉
▲
17.08.2018, 11:00
|
Ja prosto neverím, že dobrý a spravodlivý kráľ by tento bordel tu dopustil 😉
|
|
|
65
|
|
64. EnaXnaY 17.08.2018, 11:00
Ja prosto neverím, že dobrý a spravodlivý kráľ by tento bordel tu dopustil 😉
▲
17.08.2018, 11:04
|
Možno máš len nesprávny obraz o skutočnej spravodlivosti. Povedzme, že náš svet je niečo ako Bratislavský pentagon: je podľa teba spravodlivé brániť jeho obyvateľom robiť to čo robia (a samozrejme znášať si aj dôsledky toho) ?
|
|
|
67
|
|
65. Alexander 17.08.2018, 11:04
Možno máš len nesprávny obraz o skutočnej spravodlivosti.
Povedzme, že náš svet je niečo ako Bratislavský pentagon: je podľa teba spravodlivé brániť jeho obyvateľom robiť to čo robia (a samozrejme znášať si aj dôsledky toho) ?
▲
17.08.2018, 11:15
|
Ja keby som bol kráľom tak sa nebudem len tak prizerať na to čo sa deje v pentagone 😉
|
|
|
68
|
|
67. EnaXnaY 17.08.2018, 11:15
Ja keby som bol kráľom tak sa nebudem len tak prizerať na to čo sa deje v pentagone 😉
▲
17.08.2018, 11:18
|
Veď donekonečna sa ani On na to prizerať nebude. Ponecháva im však vymeraný čas na to, aby sa spamätali a hľadali u neho pomoc. Nad všetkým visí nápis: " NIKOHO NÚTIŤ NEBUDEM" (všetci ste však pozvaní).
|
|
|
70
|
|
68. Alexander 17.08.2018, 11:18
Veď donekonečna sa ani On na to prizerať nebude. Ponecháva im však vymeraný čas na to, aby sa spamätali a hľadali u neho pomoc. Nad všetkým visí nápis: "NIKOHO NÚTIŤ NEBUDEM" (všetci ste však pozvaní).
▲
17.08.2018, 11:20
|
To sú pre mňa len prázdne reči 😉 skorej to bude tak, že s tým nič nevie spraviť 😉
|
|
|
71
|
|
70. EnaXnaY 17.08.2018, 11:20
To sú pre mňa len prázdne reči 😉 skorej to bude tak, že s tým nič nevie spraviť 😉
▲
17.08.2018, 11:22
|
Skorej to bude tak, že nevie so Satanom nič spraviť 😉 mne to dáva zmysel 😉 ak by ho zničil tak by sám prehral a preto nerobí nič 😉
|
|
|
74
|
|
71. EnaXnaY 17.08.2018, 11:22
Skorej to bude tak, že nevie so Satanom nič spraviť 😉 mne to dáva zmysel 😉 ak by ho zničil tak by sám prehral a preto nerobí nič 😉
▲
17.08.2018, 11:23
|
Lenže ja mám už toho nič robenia dosť 😉
|
|
|
75
|
|
70. EnaXnaY 17.08.2018, 11:20
To sú pre mňa len prázdne reči 😉 skorej to bude tak, že s tým nič nevie spraviť 😉
▲
17.08.2018, 11:25
|
Vie spraviť veľa. Topiaci sa však musí najskôr prestať zachraňovať sám a chytiť sa pomocnej ruky. Potom sa jeho stav zmení.
|
|
|
60
|
|
57. Ludwig 17.08.2018, 10:42
Dá sa to konkretizovať?
▲
17.08.2018, 10:48
|
Povedz mi Ludwig 😉
Prečo platí, že čím máš lepšie srdce, tým viac ti život naloží? 😉
|
|
|
66
|
|
60. EnaXnaY 17.08.2018, 10:48
Povedz mi Ludwig 😉
Prečo platí, že čím máš lepšie srdce, tým viac ti život naloží? 😉
▲
17.08.2018, 11:11
|
Pretože sme na území nepriateľa, ktorý žiadne dobro nepodporuje. Ak chceš na ňom s dobrým srdcom obstáť, musíš prijať ochrancu, ktorý je silnejší od neho.
|
|
|
69
|
|
66. Alexander 17.08.2018, 11:11
Pretože sme na území nepriateľa, ktorý žiadne dobro nepodporuje.
Ak chceš na ňom s dobrým srdcom obstáť, musíš prijať ochrancu, ktorý je silnejší od neho.
▲
17.08.2018, 11:18
|
Tak je to ako som povedal 😉 ten dobrý a spravodlivý kráľ tu nepanuje 😉
|
|
|
72
|
|
69. EnaXnaY 17.08.2018, 11:18
Tak je to ako som povedal 😉 ten dobrý a spravodlivý kráľ tu nepanuje 😉
▲
17.08.2018, 11:23
|
Na Zemi nie. Tu dočasne vládne niekto iný. Pôvodne to bol človek, ktorý tu vládol, lebo mu stvoriteľ túto vládu dal. Teraz to už je ale niekto iný. Niekto, s kým človek uzatvoril zmluvu a žezlo moci odovzdal. A ten dobrý nie je.
|
|
|
73
|
|
60. EnaXnaY 17.08.2018, 10:48
Povedz mi Ludwig 😉
Prečo platí, že čím máš lepšie srdce, tým viac ti život naloží? 😉
▲
17.08.2018, 11:23
|
Aj mňa toto trápilo, ale dospel som k poznaniu, že bez utrpenia sa človek nemôže zdokonaliť a dosiahnuť taký stupeň spravodlivosti a poznania, potrebný k tomu aby mohol vojsť do Božieho kráľovstva. Každý človek s dobrým srdcom sa podobá vzácnemu zlatu, ktoré je však zo všetkých strán obalené vrstvami podradných kovov. Preto musí byť vložené do ohňa, aby sa tieto kovy roztavili a zostalo len čisté zlato. Len také bude uložené do pokladnice a zostane v nej navždy. Ľudia proste musia prejsť tým zdokonalujúcim ohňom utrpenia, aby sa stali podobnými tomu zlatu, a mohli naveky spočinúť v blízkosti Boha.
|
|
|
76
|
|
73. Ludwig 17.08.2018, 11:23
Aj mňa toto trápilo, ale dospel som k poznaniu, že bez utrpenia sa človek nemôže zdokonaliť a dosiahnuť taký stupeň spravodlivosti a poznania, potrebný k tomu aby mohol vojsť do Božieho kráľovstva. Každý človek s dobrým srdcom sa podobá vzácnemu zlatu, ktoré je však zo všetkých strán obalené vrstvami podradných kovov. Preto musí byť vložené do ohňa, aby sa tieto kovy roztavili a zostalo len čisté zlato. Len také bude uložené do pokladnice a zostane v nej navždy. Ľudia proste musia prejsť tým zdo...
▲
17.08.2018, 11:25
|
Ja už nebudem hľadať ospravedlnenky pre utrpenie - rozhodol som sa že idem tomu čeliť 😉
|
|
|
77
|
|
76. EnaXnaY 17.08.2018, 11:25
Ja už nebudem hľadať ospravedlnenky pre utrpenie - rozhodol som sa že idem tomu čeliť 😉
▲
17.08.2018, 11:27
|
Čo ak je to jediná cesta k dokonalosti? Potom ňou musia prechádzať tí ktorých Boh povoláva do svojho kráľovstva.
|
|
|
79
|
|
77. Ludwig 17.08.2018, 11:27
Čo ak je to jediná cesta k dokonalosti? Potom ňou musia prechádzať tí ktorých Boh povoláva do svojho kráľovstva.
▲
17.08.2018, 11:28
|
|
81
|
|
79. EnaXnaY 17.08.2018, 11:28
Čo ak nie je 😉
▲
17.08.2018, 11:31
|
Som presvedčený že je. Vidím to na sebe, vidím to na druhých ľuďoch, a dáva mi to všetko zmysel a vysvetluje to, prečo práve lepší ľudia trpia.
|
|
|
83
|
|
81. Ludwig 17.08.2018, 11:31
Som presvedčený že je. Vidím to na sebe, vidím to na druhých ľuďoch, a dáva mi to všetko zmysel a vysvetluje to, prečo práve lepší ľudia trpia.
▲
17.08.2018, 11:41
|
Trpia kvôli zvrátenosti kráľa 😉
|
|
|
84
|
|
83. EnaXnaY 17.08.2018, 11:41
Trpia kvôli zvrátenosti kráľa 😉
▲
17.08.2018, 11:42
|
Trpia lebo sú naprávaní a vychovávaní, aby sa mohli stať Božími synmi a dcérami, a večnými dedičmi nepominutelného kráľovstva.
|
|
|
86
|
|
84. Ludwig 17.08.2018, 11:42
Trpia lebo sú naprávaní a vychovávaní, aby sa mohli stať Božími synmi a dcérami, a večnými dedičmi nepominutelného kráľovstva.
▲
17.08.2018, 11:44
|
Načo treba naprávať tých s dobrým srdcom? 😉
|
|
|
87
|
|
86. EnaXnaY 17.08.2018, 11:44
Načo treba naprávať tých s dobrým srdcom? 😉
▲
17.08.2018, 11:46
|
Pýtam sa ešte raz 😉 načo trpia tí dobrí 😉 nepríde ti to divné 😉
|
|
|
89
|
|
87. EnaXnaY 17.08.2018, 11:46
Pýtam sa ešte raz 😉 načo trpia tí dobrí 😉 nepríde ti to divné 😉
▲
17.08.2018, 11:46
|
Ja ti poviem prečo trpia 😉 chcú ich zlomiť 😉
|
|
|
99
|
|
89. EnaXnaY 17.08.2018, 11:46
Ja ti poviem prečo trpia 😉 chcú ich zlomiť 😉
▲
17.08.2018, 12:15
|
Ahoj Ena ....... je zaujimave citat tvoje pismenka a chciet sa ,,spratat,, do tvojich myslienok. Pises tak aby v nich videl kazdy co na prvy pohlad vidi .... ale medzi riadkami akoby si len ty sam vedel o com pises a nie je to vzdy o prvom pohlade . Napriklad niekde si sa vyjadril ze si sa na Boha nahneval a teda presiel na stranu diabla. .. a ze odtial cesty niet. Tu by som pripomenula podobenstvo Navrat strateneho syna. Hoc naozaj, čim hlbsie si sa satanovi upisal o to tazsie ta pusti z pazurov jeho. Ale naozaj aj z tejto cesty ak chces da sa zísť. NEBUDE to lahke lebo ..... a tri bodky. Co som si vsimla tu v tomto prispevku vsetky komenty, tak odpovedal si velmi spravne v kom.c. 89 ............ a zneho som nadobudla istotu ze vies stale o com pises a preco tak pises. ANO chcu tych s dobrym srdcom zlomit, a preto prechadzaju tym ci onym utrpenim . Zlo chce pokorit dobro v ludoch.
|
|
|
100
|
|
99. uchostrapate 17.08.2018, 12:15
Ahoj Ena ....... je zaujimave citat tvoje pismenka a chciet sa ,,spratat,, do tvojich myslienok. Pises tak aby v nich videl kazdy co na prvy pohlad vidi .... ale medzi riadkami akoby si len ty sam vedel o com pises a nie je to vzdy o prvom pohlade . Napriklad niekde si sa vyjadril ze si sa na Boha nahneval a teda presiel na stranu diabla. .. a ze odtial cesty niet. Tu by som pripomenula podobenstvo Navrat strateneho syna. Hoc naozaj, čim hlbsie si sa satanovi upisal o to tazsie ta pusti z paz...
▲
17.08.2018, 12:39
|
Áno uško, nemôžem priamo napísať čo by som chcel 😉 mohol by som všetko pokaziť 😉
|
|
|
94
|
|
87. EnaXnaY 17.08.2018, 11:46
Pýtam sa ešte raz 😉 načo trpia tí dobrí 😉 nepríde ti to divné 😉
▲
17.08.2018, 11:51
|
Na to som odpovedal. Práve ten kto ukrýva v sebe zlato musí prejsť ohňom, aby sa zbavil trosky. Bezcenný kov nikto nebude dávať do ohňa, taký nie je k ničomu....
|
|
|
97
|
|
94. Ludwig 17.08.2018, 11:51
Na to som odpovedal. Práve ten kto ukrýva v sebe zlato musí prejsť ohňom, aby sa zbavil trosky. Bezcenný kov nikto nebude dávať do ohňa, taký nie je k ničomu....
▲
17.08.2018, 11:53
|
V kráľovstve pokoja si vážime aj hovná 😉 pomáhajú rastlinkám rásť 😉
|
|
|
90
|
|
86. EnaXnaY 17.08.2018, 11:44
Načo treba naprávať tých s dobrým srdcom? 😉
▲
17.08.2018, 11:48
|
Lebo nie sme dokonalí, dokonalosť musíme dosiahnuť a to je beh na dlhú trať, na celý život. Aj človek s dobrým srdcom má mnoho slabostí a podlieha hriešnym túžbam čo sídlia v tele.
|
|
|
92
|
|
90. Ludwig 17.08.2018, 11:48
Lebo nie sme dokonalí, dokonalosť musíme dosiahnuť a to je beh na dlhú trať, na celý život. Aj človek s dobrým srdcom má mnoho slabostí a podlieha hriešnym túžbam čo sídlia v tele.
▲
17.08.2018, 11:49
|
Dokonalosť nie je potrebná na to aby si mohol žiť v kráľovstve pokoja 😉
|
|
|
96
|
|
92. EnaXnaY 17.08.2018, 11:49
Dokonalosť nie je potrebná na to aby si mohol žiť v kráľovstve pokoja 😉
▲
17.08.2018, 11:53
|
Je potrebná. Boh povedal "buďte svätí, lebo ja som Svätý". A tiež je písané "usilujte sa o svätosť, bez ktorej NIK neuvidí Pána".
|
|
|
98
|
|
92. EnaXnaY 17.08.2018, 11:49
Dokonalosť nie je potrebná na to aby si mohol žiť v kráľovstve pokoja 😉
▲
17.08.2018, 11:59
|
Jedna z najväčších pliag, ktorá vedie človeka do trvalej nespokojnosti je CHAMTIVOSŤ. Taký človek bude nespokojný, aj keby vlastnil celý svet. Je nutné si osvojiť toto: 1Tim 6,6-10No, je naozaj veľkým ziskom pobožnosť so spokojnosťou. Lebo nedoniesli sme ničoho na svet, a je zrejmé, že ani nemôžeme nič odniesť. Ale keď máme pokrm a odev, tým sa spokojíme. A tí, ktorí chcú byť bohatí, upádajú do pokušenia a osídla a do mnohých žiadostí nesmyselných a škodlivých, ktoré pohružujú ľudí do záhuby a do zatratenia. Lebo koreňom všetkého zlého je milovať peniaze, po čom niektorí zatúžili a tak zablúdili od viery a naplnili sami seba mnohými bolesťami.odkazLiekom na chamtivosť je dávanie. Naučiť sa dávať a pomáhať núdznym vo svojom okolí.
|
|
|
101
|
|
98. Alexander 17.08.2018, 11:59
Jedna z najväčších pliag, ktorá vedie človeka do trvalej nespokojnosti je CHAMTIVOSŤ. Taký človek bude nespokojný, aj keby vlastnil celý svet.
Je nutné si osvojiť toto:
1Tim 6,6-10 No, je naozaj veľkým ziskom pobožnosť so spokojnosťou. Lebo nedoniesli sme ničoho na svet, a je zrejmé, že ani nemôžeme nič odniesť. Ale keď máme pokrm a odev, tým sa spokojíme. A tí, ktorí chcú byť bohatí, upádajú do pokušenia a osídla a do mnohých žiadostí nesmyselných a škodlivých, ktoré pohružujú...
▲
17.08.2018, 12:41
|
Ľahké je slúžiť pánovi tohto sveta 😉
|
|
|
102
|
|
101. EnaXnaY 17.08.2018, 12:41
Ľahké je slúžiť pánovi tohto sveta 😉
▲
17.08.2018, 13:04
|
k 101/ sluzit panovi tohto sveta je lahke . Len nezabudat treba , ze komu sme sluzili od toho aj ,, odmeny,, sa dockame. ..... ALE sluzit samotnemu Bohu je o inom: Boh nám nesľubuje bezproblémový život. Ale zato sľubuje, že bude s nami uprostred našich trápení.
|
|
|
103
|
|
102. uchostrapate 17.08.2018, 13:04
k 101/ sluzit panovi tohto sveta je lahke . Len nezabudat treba , ze komu sme sluzili od toho aj ,, odmeny,, sa dockame. ..... ALE sluzit samotnemu Bohu je o inom: Boh nám nesľubuje bezproblémový život. Ale zato sľubuje, že bude s nami uprostred našich trápení.
▲
17.08.2018, 13:18
|
Nepríde ti divné ako sa Alexandrovi dobre darí? 😉
A teda je otázne komu vlastne slúži 😉
|
|
|
78
|
|
76. EnaXnaY 17.08.2018, 11:25
Ja už nebudem hľadať ospravedlnenky pre utrpenie - rozhodol som sa že idem tomu čeliť 😉
▲
17.08.2018, 11:27
|
A vy by ste mali urobiť rovnako 😉
|
|
|
82
|
|
78. EnaXnaY 17.08.2018, 11:27
A vy by ste mali urobiť rovnako 😉
▲
17.08.2018, 11:35
|
Momentálne neviem o nejakom utrpení, s ktorým by som mal akože bojovať. Boh všetko vyriešil. Od práce, cez manželku až po vlastné bývanie. Za to všetko mu znovu ďakujem. Posledné "utrpenie" ktoré si pamätám bolo dostať syna na taký odbor, o ktorý je na trhu práce záujem. I keď boli isté prekážky, všetko sa krásne podarilo, klaplo a časovo zapadlo (priemyslovka informačné a sieťové technológie).
|
|
|
85
|
|
82. Alexander 17.08.2018, 11:35
Momentálne neviem o nejakom utrpení, s ktorým by som mal akože bojovať. Boh všetko vyriešil. Od práce, cez manželku až po vlastné bývanie. Za to všetko mu znovu ďakujem.
Posledné "utrpenie" ktoré si pamätám bolo dostať syna na taký odbor, o ktorý je na trhu práce záujem. I keď boli isté prekážky, všetko sa krásne podarilo, klaplo a časovo zapadlo (priemyslovka informačné a sieťové technológie).
▲
17.08.2018, 11:43
|
Viem že ťa podplatili a teraz musíš držať hubu a krok 😉 ale ja radšej umriem ako mu slúžiť 😉
|
|
|
88
|
|
85. EnaXnaY 17.08.2018, 11:43
Viem že ťa podplatili a teraz musíš držať hubu a krok 😉 ale ja radšej umriem ako mu slúžiť 😉
▲
17.08.2018, 11:46
|
A už sme doma, kde je tvoj problém: keď budeš predvádzať takúto domýšľavosť a podozrievavosť, bude to stále pre teba zdrojom problémov - ktoré si ale vyrábať sám!
|
|
|
91
|
|
88. Alexander 17.08.2018, 11:46
A už sme doma, kde je tvoj problém: keď budeš predvádzať takúto domýšľavosť a podozrievavosť, bude to stále pre teba zdrojom problémov - ktoré si ale vyrábať sám!
▲
17.08.2018, 11:48
|
Nemusíme sa na nič hrať alex 😉 nie som sprostáčik, ktorého opiješ rožkom 😉
|
|
|
93
|
|
91. EnaXnaY 17.08.2018, 11:48
Nemusíme sa na nič hrať alex 😉 nie som sprostáčik, ktorého opiješ rožkom 😉
▲
17.08.2018, 11:50
|
Nemám dôvod ti nič dokazovať, ani sa to na textovom fóre nedá. To, čo som napísal je pravda. Máš samozrejme právo myslieť si čo chceš. Mne je to 3.
|
|
|
95
|
|
93. Alexander 17.08.2018, 11:50
Nemám dôvod ti nič dokazovať, ani sa to na textovom fóre nedá. To, čo som napísal je pravda. Máš samozrejme právo myslieť si čo chceš. Mne je to 3.
▲
17.08.2018, 11:51
|
Áno, tebe je to jedno 😉 to je tvoj jasne hovoriaci postoj 😉 viac netreba dodávať 😉
|
|
|
80
|
|
76. EnaXnaY 17.08.2018, 11:25
Ja už nebudem hľadať ospravedlnenky pre utrpenie - rozhodol som sa že idem tomu čeliť 😉
▲
17.08.2018, 11:30
|
To je ako keď človek ktorý má k dispozícii bager sa rozhodol vziať lopatu a prehadzovať kopec zeminy ručne.
|
|
|
11
|
|
9. EnaXnaY 16.08.2018, 20:05
Bavilo by ťa hrať sa, keby si zakaždým prehral? 😉
▲
16.08.2018, 20:14
|
To asi nie, skúsil som si tú Battleships a nieje to ani z ďaleka tak, že tí s výhodami neustále vyhrávajú.. Niekedy aj nieustále prehrávajú. Nieje to len o tých výhodách, ktoré si môžu zadovážiť, ale aj. Je to dobre vyvážené, inak by ľudia nemali záujem. A ten rozhodne je. Pri mnohých platených veciach ani nejde len o výhody v boji, ale sú tam aj veci okolo dizajnu, alebo jedinečné lode, ktoré sa dajú iba kúpiť, ale nie su o nič silnejšie ako ostatné a podobne.
|
|
|
13
|
|
11. Boris 16.08.2018, 20:14
To asi nie, skúsil som si tú Battleships a nieje to ani z ďaleka tak, že tí s výhodami neustále vyhrávajú.. Niekedy aj nieustále prehrávajú. Nieje to len o tých výhodách, ktoré si môžu zadovážiť, ale aj. Je to dobre vyvážené, inak by ľudia nemali záujem. A ten rozhodne je. Pri mnohých platených veciach ani nejde len o výhody v boji, ale sú tam aj veci okolo dizajnu, alebo jedinečné lode, ktoré sa dajú iba kúpiť, ale nie su o nič silnejšie ako ostatné a podobne.
▲
16.08.2018, 20:20
|
Hrával som kedysi hry počítačové ale už ma to nebaví 😉
Všetko mi to prišlo na jedno kopyto - zabij čo najviac nepriateľov a vyhraj 😉
Viac ma teraz baví tvoriť 😉
V tom som sa našiel 😉
|
|
|
20
|
|
13. EnaXnaY 16.08.2018, 20:20
Hrával som kedysi hry počítačové ale už ma to nebaví 😉
Všetko mi to prišlo na jedno kopyto - zabij čo najviac nepriateľov a vyhraj 😉
Viac ma teraz baví tvoriť 😉
V tom som sa našiel 😉
▲
16.08.2018, 20:33
|
Ani mňa moc nebaví hrať hry. Ale baví ma ich študovať, pozrieť si v akom stave je grafika, AI, príbehy, niekedy si to pozriem na youtube, lebo ma to proste hrať nebaví, ale zaujíma ma príbeh a tak podobne. Chvíľku tam pošmejdím a keď pozisťujem veci, ktoré ma zaujímajú, tak to aj balím.. Po dlhých rokoch som dohral len jednu hru a to bola ale naozaj KLOBÚK DOLE a ešte aj z poľskej, teda slovanskej a nie západnej produkcie - zaklínač 3. Úžasná vec v každom ohľade. Akurát ovládanie niekedy zblblo. Potom ešte nedávno stratégiu frostpunk, ale to bola taká malá hra do dvoch hodín.
|
|
|
21
|
|
20. Boris 16.08.2018, 20:33
Ani mňa moc nebaví hrať hry. Ale baví ma ich študovať, pozrieť si v akom stave je grafika, AI, príbehy, niekedy si to pozriem na youtube, lebo ma to proste hrať nebaví, ale zaujíma ma príbeh a tak podobne. Chvíľku tam pošmejdím a keď pozisťujem veci, ktoré ma zaujímajú, tak to aj balím.. Po dlhých rokoch som dohral len jednu hru a to bola ale naozaj KLOBÚK DOLE a ešte aj z poľskej, teda slovanskej a nie západnej produkcie - zaklínač 3. Úžasná vec v každom ohľade. Akurát ovládanie niekedy zbl...
▲
16.08.2018, 20:37
|
Aj príbehy sú stále o tom istom 😉
Dobro zvíťazí nad zlom a nikdy ináč 😉
Nekorešponduje to s realitou 😉
|
|
|
23
|
|
21. EnaXnaY 16.08.2018, 20:37
Aj príbehy sú stále o tom istom 😉
Dobro zvíťazí nad zlom a nikdy ináč 😉
Nekorešponduje to s realitou 😉
▲
16.08.2018, 20:41
|
Tak to si zahraj zaklínača Tam je dobro vačšinou zároveň aj nejakým zlom.
|
|
|
42
|
|
1. Boris 16.08.2018, 19:40
Pozná niekto počítačové hry - World of Tanks, World of Battleships, World of Warplanes... ? Sú z dielne Wargaming, ktorú založil bielorus Viktor Kislyi. Čo je iné na týchto hrách, že sú zadarmo a sú veľmi kvalitné. Páči sa mi filozofia tejto firmy. Kto chce mať niečo naviac, môže si priplatiť, no ten, kto sa cíti, že nemá dosť peňazí, ten môže hrať úplne zdarma a koľko mu srdce ráči. Napriek tomu, že táto firma ponúka svoje najlepšie kúsky úplne zdarma, je zisková a teší sa popularite, ak...
▲
16.08.2018, 21:42
|
Na svete budú stále pribúdať krajiny, ktoré je nemožné vojensky poraziť. To je koniec feudalizmu. Králi sa stávajú nepotrebnými pre spoločnosť. Peniaze prestávajú vládnuť svetu.
|
|
|
44
|
|
42. Fénix 16.08.2018, 21:42
Na svete budú stále pribúdať krajiny, ktoré je nemožné vojensky poraziť. To je koniec feudalizmu. Králi sa stávajú nepotrebnými pre spoločnosť. Peniaze prestávajú vládnuť svetu.
▲
16.08.2018, 21:47
|
Konečne sa Borkovi splní sen o komunizme 😉
A vytvoria ho kapitalisti 😉
|
|
|
104
|
|
44. EnaXnaY 16.08.2018, 21:47
Konečne sa Borkovi splní sen o komunizme 😉
A vytvoria ho kapitalisti 😉
▲
18.08.2018, 13:04
|
Nevytvoriaho priamo oni, ale zapríčinia to, že ho vytvoria iní. Tak, ako boli feudáli príčinou revolúcie.
|
|
|
105
|
|
104. Boris 18.08.2018, 13:04
Nevytvoriaho priamo oni, ale zapríčinia to, že ho vytvoria iní. Tak, ako boli feudáli príčinou revolúcie.
▲
18.08.2018, 13:14
|
Komunizmus aspoň pre mňa nepredstavuje nejakú vyslovenú ideológiu. Je to názov systému pre ľudí. Môže mať najrôznejšie podoby. Žiadna predstava o ňom, ktorá bola do dnes odprezentovaná nieje úplná a nemenná. Ide o čo možno najfunkčnejšie nažívanie ľudí v spoločnosti. A to, ako žiť, nieje ideológia, je to neustále vyvíjajúci sa proces. Naopak feudalizmus, kapitalizmus sú ideológie, lebo sú mimo život, mimočloveka, v prvom ide o moc plynúcu z vlastnenia pôdy a druhom o moc plynúcu z vlastnenia kapitálu, teda o hodnotu vecí všeobecne. To sú ideológie mimo záujmov človeka a preto scestné. Všetko má svoj čas. Všetko funkčné predchádzali pokusy a zlyhania.
|
|
|
106
|
|
105. Boris 18.08.2018, 13:14
Komunizmus aspoň pre mňa nepredstavuje nejakú vyslovenú ideológiu. Je to názov systému pre ľudí. Môže mať najrôznejšie podoby. Žiadna predstava o ňom, ktorá bola do dnes odprezentovaná nieje úplná a nemenná. Ide o čo možno najfunkčnejšie nažívanie ľudí v spoločnosti. A to, ako žiť, nieje ideológia, je to neustále vyvíjajúci sa proces. Naopak feudalizmus, kapitalizmus sú ideológie, lebo sú mimo život, mimočloveka, v prvom ide o moc plynúcu z vlastnenia pôdy a druhom o moc plynúcu z vlastn...
▲
18.08.2018, 13:49
|
Na základe určitých čŕt fungovania ľudských komunít za prvotnopospoľnej spoločnosti by sa dalo povedať, že žili komunizmus. Ale komunizmus vtedy ešte nikto nevymyslel a nedefinoval A preto komunizmus nemôže byť ideológia, ale len prirodzený stav, prirodzený systém fungovania spoločnosti ľudí.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vytvoril dzI/O 2015 - 2025
veľkosť : 339 638 B
vygenerované za : 0.243 s
táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...
verzia : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 )
témy zobrazené : 27 973 768 x
jedinečné zobrazenia : 3 009 711 x
ip adresa : 18.118.7.18
|
nejaká reklama
zdieľaj túto stránku
stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov
prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
cez PayPal
cez Viamo
cez Donater
poslaním bitcoinov
|