pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  rôzne  /  téma

Všetko je už vymyslené

príspevkov
47
zobrazení
623
unikátne
78
tému vytvoril(a) 9.7.2022 15:16 Boris
1
09.07.2022, 15:16
Systémy správania sa, alebo mechanizmy vzťahov, nadčasové manuály bytia na tomto svete. To všetko máme. Prakticky vieme matematicky predpokladať budúcnosť dopadov na jednotlivcov, aj celé spoločnosti ľudí.
Vravíme tomu aj karma, ale poznáme jemnejšie vysvetlenia.
Jednoducho formy správania sa, sú dávno dané a nemenné.
Menné sú len umelé technológie a vedomosti s nimi vo svete okolo nás.
Nepoznáme vesmír okolo nás, ale poznáme vesmír v nás.
Poznáme seba a čoho sme schopní a poznáme dopady jednotlivých charakterových rozhodnutí. Ako bolo písané pred tisícmi rokov, tak platí do dnes deň.

***

Kadyrov povedal, ako Boris Johnson zarobil na Ukrajine.

Schéma prevodov a kradnutia peňazí britských daňových poplatníkov ide cez Ukrajinu — dnes najpohodlnejší kanál na podvody, poznamenáva šéf Čečenska.

Boris Johnson odchádza s množstvom peňazí zarobených na Ukrajine, povedal šéf Čečenska Ramzan Kadyrov v komentári k rezignácii britského premiéra.

„Predsedovi vlády sa podarilo vyťažiť maximum z peňazí zaslaných na pomoc Ukrajine a na tomto poste už nemá čo uchytiť. Zabezpečil dôchodok nielen sebe, ale aj svojim deťom,“ povedal Kadyrov.

Schéma prevodov a kradnutia peňazí britských daňových poplatníkov ide cez Ukrajinu — dnes najpohodlnejší kanál na podvody, poznamenáva šéf Čečenska.

Britská finančná pomoc podľa Kadyrova smeruje na účty v Kyjeve, kde desatina z nich je v skutočnosti nasmerovaná na potreby Ozbrojených síl Ukrajiny a zvyšok ukrajinská vláda rozdelí a stiahne na účty krycích spoločností.

„A, samozrejme, veľká časť tohto koláča ide iniciátorovi tejto pomoci. Neoficiálne. A oficiálne prichádza Boris Johnson do Kyjeva, aby odvrátil pozornosť, potriasol si rukou so Zelenským a sľúbil, že ho znova a znova podporí, to znamená, že spoločne ukradne peniaze,“ povedal Kadyrov.

Ukrajinské úrady podľa neho vytvorili bezprecedentnú globálnu schému vyplácania a kradnutia finančných prostriedkov. Na Ukrajine to nikto skúmať nebude – každý má v skrini kostlivca. Inšpekcia zo zahraničia nepríde – takéto právo neexistuje.

„Kde sú teda peniaze? Budú sa pýtať daňoví poplatníci. Minuli to na potreby Ozbrojených síl Ukrajiny a tam, ktovie, niekde to vybuchlo, niekde zhorelo, niekde zasiahlo. Voda v koši,“ dodal Kadyrov.

***

To je prvý, ktorý to povedal nahlas. A budú ďalší..
Ja som to tu písal asi pred 2 mesiacmi. Dokonca som trafil aj pomer 90 percent.
Takto sa vojnami vykráda ľudská spoločnosť.. Ukrajincov tam nechajú kapať pre vlastné tučné zisky, ktoré vypáčia emóciami od vlastných ľudí. Od počiatku to nebolo o ukrajincoch a Ukrajine. O žiadnej nezávislosti, ale bol to dobrých 20 rokov systematicky vedený konflikt v štáte, ktorý mal smerovať len k tomuto. K megazlodejine. A tento model je tu minimálne od konca druhej svetovej vojny.
Pod zámienkami mierotvorcov, šírenia demokracie, oslobodzovania, zamedzovania zločinov proti ludskosti a podobnými krycímy menami len plienia svet a zvrhávajú ľudí do neštastia, do chudoby a chudoba znamená premnožovanie. To spôsobilo premnoženie.. 200 rokov kolonializmu, ktorý nechával mnohé národy žiť v sračkách a tie chudobné národy potom rodia 3-4x toľko viac detí, lebo čo dieťa, to ekonomická pomoc. To sú fakty, na základe svetových štatistík, ktoré si môže každý debil v okamžiku nájsť.

Ale stále odmietame vidieť, kam nás táto háveď, ktorú si dokladáme na miesta vodcov vedie.. Stále odmietame vidieť, kam nás smeruje vlastné, amorálne správanie.

Každé kasíno, každá hra o peniaze začína tak, že nechá hráča niečo vyhrať, aby získal ten pocit ľahko nadobudnutého a tam ho chytí do siete. A potom ho začne už len pomaličky vyciciavať do mínusu.

Vidina zisku nemôže byť náš cieľ, našou hodnotou. Musí byť len prostriedkom pre naše prežitie. Lebo keď zo zisku spravíme cieľ, tak sa zhovadíme, zníčíme sa. Necháme sa rozobrať tými, ktorí ktorí sú prieborníci v získavaní.
none
2

1. Boris 09.07.2022, 15:16

Systémy správania sa, alebo mechanizmy vzťahov, nadčasové manuály bytia na tomto svete. To všetko máme. Prakticky vieme matematicky predpokladať budúcnosť dopadov na jednotlivcov, aj celé spoločnosti ľudí. Vravíme tomu aj karma, ale poznáme jemnejšie vysvetlenia. Jednoducho formy správania sa, sú dávno dané a nemenné. Menné sú len umelé technológie a vedomosti s nimi vo svete okolo nás. Nepoznáme vesmír okolo nás, ale poznáme vesmír v nás. Poznáme seba a čoho sme schopní a poznáme dopady je...

09.07.2022, 15:21
Všetko je už vymyslené?

Ále kdeže. Ešte iné veci uvidíme, o akých sa nám ani nesnívalo.
none
4

2. era 09.07.2022, 15:21

Všetko je už vymyslené?

Ále kdeže. Ešte iné veci uvidíme, o akých sa nám ani nesnívalo.

09.07.2022, 15:25
To by sme už videli, ale tisícročia vidíme len to isté.
none
5

4. Boris 09.07.2022, 15:25

To by sme už videli, ale tisícročia vidíme len to isté.

09.07.2022, 15:27
Pred tisíc rokmi sme určite nevideli ľudí v raketách lietať do stratosféry. Takže občas niečo vidíme aj niečo nové, nie len to isté.
👎: Boris
none
7

5. era 09.07.2022, 15:27

Pred tisíc rokmi sme určite nevideli ľudí v raketách lietať do stratosféry. Takže občas niečo vidíme aj niečo nové, nie len to isté.

09.07.2022, 15:34
"Menné sú len umelé technológie a vedomosti s nimi vo svete okolo nás."

Nečítal pozorne.

none
11

7. Boris 09.07.2022, 15:34

"Menné sú len umelé technológie a vedomosti s nimi vo svete okolo nás."

Nečítal pozorne.

09.07.2022, 15:55
Nadpis je jednoznačný.
👍: Boris
none
15

11. era 09.07.2022, 15:55

Nadpis je jednoznačný.

09.07.2022, 16:04
Len neúplný.
none
3

1. Boris 09.07.2022, 15:16

Systémy správania sa, alebo mechanizmy vzťahov, nadčasové manuály bytia na tomto svete. To všetko máme. Prakticky vieme matematicky predpokladať budúcnosť dopadov na jednotlivcov, aj celé spoločnosti ľudí. Vravíme tomu aj karma, ale poznáme jemnejšie vysvetlenia. Jednoducho formy správania sa, sú dávno dané a nemenné. Menné sú len umelé technológie a vedomosti s nimi vo svete okolo nás. Nepoznáme vesmír okolo nás, ale poznáme vesmír v nás. Poznáme seba a čoho sme schopní a poznáme dopady je...

09.07.2022, 15:24
Tá schéma je stále tá istá... pamatáme sa na pána Kisku.. Dobrého anjela.
Aj on zbiera peniažky pre dobročinnosť. Pri tom sa oblizuje s mafiánmi, daňové podvody, pozemkové podvody...
Zvláštne, nemyslíš? Taký dobrý človek, dobročinný, opradený takými zločinmi?!
Naozaj si myslíš, že tá dobročinnosť je teda čistá dobročinnosť? Neulieva si HAJZEL 90 percent z ľudskej pomoci núdznym do vlastného vačku a 10 rozdá, aby mal čo ukázať?!
Takýto si ty blbec. Ty vieš ktorý..

A to nieje žiadna veda. Tu stačí byť len prirodzený. Len počúvať SEBA a nie iných, čo ti nalievajú sračky do hlavy, ako médiá, že?!

Lenže ty si sa podriadil, ako som ti už inde písal. Poklonil si sa a chodíš zhrbený, svoj rozum nepočúvaš, nadradil si iné nad ten svoj ty blbec...
A ešte chodíš spuchnutý po svete a ideš druhým rozdávať rozumy blbec...
none
6

3. Boris 09.07.2022, 15:24

Tá schéma je stále tá istá... pamatáme sa na pána Kisku.. Dobrého anjela.
Aj on zbiera peniažky pre dobročinnosť. Pri tom sa oblizuje s mafiánmi, daňové podvody, pozemkové podvody...
Zvláštne, nemyslíš? Taký dobrý človek, dobročinný, opradený takými zločinmi?!
Naozaj si myslíš, že tá dobročinnosť je teda čistá dobročinnosť? Neulieva si HAJZEL 90 percent z ľudskej pomoci núdznym do vlastného vačku a 10 rozdá, aby mal čo ukázať?!
Takýto si ty blbec. Ty vieš ktorý..

A to nie...

09.07.2022, 15:33
Hlavné je ustanoviť "toho druhého", "tých druhých" za vinníkov všetkej ľudskej biedy.

A život je hneď ľahší. Veď to "oni" všetko spôsobili!!!

"Ja" som ten dobrý, "Ja" som ten, ktorého rady nechcú počúvať. A tak to kvôli nim je všetko zle!
👎: Boris
none
8

6. era 09.07.2022, 15:33

Hlavné je ustanoviť "toho druhého", "tých druhých" za vinníkov všetkej ľudskej biedy.

A život je hneď ľahší. Veď to "oni" všetko spôsobili!!!

"Ja" som ten dobrý, "Ja" som ten, ktorého rady nechcú počúvať. A tak to kvôli nim je všetko zle!

09.07.2022, 15:37
Nie, vinník je každý, kto toho hajzla podporí v jeho činnosti.
Je vinovatejší, ako tej hajzel sám. A o tom tu stále píšem. Že sa nechceme pozerať na vstané myslenie a pocínanie.

Štát sme vytvorili, aby sme nemuseli podliehať podvodníkom, ako je Kiska a Johnson. Štát sa má starať zo spoločného o núdznych aby núdzni vôbec nevznikali. Teda keď sa začne zase žobrať od ľudí, stát evidentne zlyhal resp. ľudia v ňom a treba ho opraviť, nie dávať nefunkcnému štátu a ešte aj podvodníkom.
none
10

8. Boris 09.07.2022, 15:37

Nie, vinník je každý, kto toho hajzla podporí v jeho činnosti.
Je vinovatejší, ako tej hajzel sám. A o tom tu stále píšem. Že sa nechceme pozerať na vstané myslenie a pocínanie.

Štát sme vytvorili, aby sme nemuseli podliehať podvodníkom, ako je Kiska a Johnson. Štát sa má starať zo spoločného o núdznych aby núdzni vôbec nevznikali. Teda keď sa začne zase žobrať od ľudí, stát evidentne zlyhal resp. ľudia v ňom a treba ho opraviť, nie dávať nefunkcnému štátu a ešte aj podvodníkom.

09.07.2022, 15:54
Ale my sme spoločnosť. A v spoločnosti trpia mnohí za jedného a jeden za mnohých. Patríme dohromady.

A priklonili sme sa k systému, ktorý uznáva tzv. rovnosť ľudí. To jest, nedelíme sa viac na hlupákov a mudrcov, ale všetko sa zmieša dohromady a z tej masy vznikne šedý nudný priemer.

To sme my.

Samozrejme, je dovolené každému do istej miery apelovať na tých ostatných... 🙂
👍: Boris
none
13

10. era 09.07.2022, 15:54

Ale my sme spoločnosť. A v spoločnosti trpia mnohí za jedného a jeden za mnohých. Patríme dohromady.

A priklonili sme sa k systému, ktorý uznáva tzv. rovnosť ľudí. To jest, nedelíme sa viac na hlupákov a mudrcov, ale všetko sa zmieša dohromady a z tej masy vznikne šedý nudný priemer.

To sme my.

Samozrejme, je dovolené každému do istej miery apelovať na tých ostatných... 🙂

09.07.2022, 16:01
era, aj áno, aj nie. Žiadny mudrc tu nie je..
Sú tu múdrosti, ktoré niekto môže opakovať, ale on už nič nevymyslí. Lebo všeto je už vymyslené.
Je to teda len o egu jednotlivcov, či vedia byť natoľko pokorní, aby dokázali múdrosti vstrebať, najprv vôbec vypočut a potom o nich uvažovať.-
Preto Sokratove "viem, že nič neviem" to znamená, ze si máme vždy vypočuť každý názor, vždy tam niečo nové môžeme nájsť.
Preto, ak niekto sleduje TV a on už všetko vie a konšpirácie sú zlo, on také nečíta, je debil. Tým nevravím, že v alternatíve je všetko pravda a hlavnoprúd len klame, absolútne nie a každý normálny to tak musí vnímať. Len ak odoprieš jedno, už si debil, lebo si si začal namýšlať, že ty už vieš a nepotrebuješ ďalej nič. Tým pádom si sa uzavrel do stagnácie, ktorá povedie len ku degradácii.
none
16

13. Boris 09.07.2022, 16:01

era, aj áno, aj nie. Žiadny mudrc tu nie je..
Sú tu múdrosti, ktoré niekto môže opakovať, ale on už nič nevymyslí. Lebo všeto je už vymyslené.
Je to teda len o egu jednotlivcov, či vedia byť natoľko pokorní, aby dokázali múdrosti vstrebať, najprv vôbec vypočut a potom o nich uvažovať.-
Preto Sokratove "viem, že nič neviem" to znamená, ze si máme vždy vypočuť každý názor, vždy tam niečo nové môžeme nájsť.
Preto, ak niekto sleduje TV a on už všetko vie a konšpirácie sú zlo, on také...

09.07.2022, 16:08
Konšpirácie, ktoré šíria klamstvo, sú ozaj zlé, škodlivé.
súhlasí: Boris
none
17

16. Lemmy 09.07.2022, 16:08

Konšpirácie, ktoré šíria klamstvo, sú ozaj zlé, škodlivé.

09.07.2022, 16:11
Áno Lemmy, jedna taká konšpirácia o zbraniach hromadného niečenia stála život pol milióna Iračanov a zdevastovanie živobytia miliónov....
none
18

17. Boris 09.07.2022, 16:11

Áno Lemmy, jedna taká konšpirácia o zbraniach hromadného niečenia stála život pol milióna Iračanov a zdevastovanie živobytia miliónov....

09.07.2022, 16:13
A ty sa spoliehaš na informácie od tých istých ľudí, ktorí túto konšpiráciu širili.. A uspeli! Premýšlaj o tom...
none
20

18. Boris 09.07.2022, 16:13

A ty sa spoliehaš na informácie od tých istých ľudí, ktorí túto konšpiráciu širili.. A uspeli! Premýšlaj o tom...

09.07.2022, 16:24
Mýliš sa, nespolieham na nich.
none
19

17. Boris 09.07.2022, 16:11

Áno Lemmy, jedna taká konšpirácia o zbraniach hromadného niečenia stála život pol milióna Iračanov a zdevastovanie živobytia miliónov....

09.07.2022, 16:23
Alebo:

Najznámejšie konšpiračné teórie



Spochybnenie pristátia misií Apollo na Mesiaci.

Nový svetový poriadok - malá skupina medzinárodných elít kontroluje a manipuluje vlády, priemysel a médiá po celom svete. Teória tvrdí, že táto skupina financovala a v niektorých prípadoch aj spôsobila väčšinu veľkých vojen za ostatných 200 rokov, krízy a pod.

Teória sprisahania slobodomurárov či iluminátov.

Antisemitské teórie o sprisahaní židov (Protokoly sionskych mudrcov, židoboľševizmus).

„Komunisti aktívne využívali konšpiračné teórie ako prostriedok na udržanie mocenského monopolu v povojnovom Československu. Ich šíriteľmi často prezentované ako skryté poznanie, ktoré je zámerne zatajované pred bežnými ľuďmi,“ povedala Agáta Šústová Drelová z Historického ústavu SAV.

none
21

16. Lemmy 09.07.2022, 16:08

Konšpirácie, ktoré šíria klamstvo, sú ozaj zlé, škodlivé.

09.07.2022, 17:11
A ty ako rozlišuješ tie, ktoré šíria klamstvo od tých, ktoré šíria pravdu?
none
25

21. era 09.07.2022, 17:11

A ty ako rozlišuješ tie, ktoré šíria klamstvo od tých, ktoré šíria pravdu?

09.07.2022, 17:33
Zaujímam sa o fakty.
none
26

25. Lemmy 09.07.2022, 17:33

Zaujímam sa o fakty.

09.07.2022, 18:20
A ako rozlišuješ fakt od nefaktu, ak nie si priamo účastný nejakého diania?
none
27

26. era 09.07.2022, 18:20

A ako rozlišuješ fakt od nefaktu, ak nie si priamo účastný nejakého diania?

09.07.2022, 18:24
Dôverujem informáciám, ktoré nesú dôveryhodné dôkazy. Pri Apollo je ich veľmi veľa, a kritici nemajú nič okrem svojich dohadov.
none
28

27. Lemmy 09.07.2022, 18:24

Dôverujem informáciám, ktoré nesú dôveryhodné dôkazy. Pri Apollo je ich veľmi veľa, a kritici nemajú nič okrem svojich dohadov.

09.07.2022, 18:36
Skrátka si sám v sebe rozhodneš, na základe svojho poznania, svetonázoru a životných skúseností, že niečo je fakt a iné nie je.

Tak, ako všetci.
none
29

28. era 09.07.2022, 18:36

Skrátka si sám v sebe rozhodneš, na základe svojho poznania, svetonázoru a životných skúseností, že niečo je fakt a iné nie je.

Tak, ako všetci.

09.07.2022, 18:40
Sú stránky, ktoré sa venujú konšpiraciam, a poskytujú dosť informácií, že konšpirátori sa mýlia.
súhlasí: era
none
30

29. Lemmy 09.07.2022, 18:40

Sú stránky, ktoré sa venujú konšpiraciam, a poskytujú dosť informácií, že konšpirátori sa mýlia.

09.07.2022, 18:42
To je pravda, ale rozhodnúť, či to, čo tieto "antikonšpiračné" stránky píšu, musí človek aj tak rozhodnúť sám, vlastným myslením.
none
31

30. era 09.07.2022, 18:42

To je pravda, ale rozhodnúť, či to, čo tieto "antikonšpiračné" stránky píšu, musí človek aj tak rozhodnúť sám, vlastným myslením.

09.07.2022, 18:43
...že či je to pravda, alebo nie...
none
32

30. era 09.07.2022, 18:42

To je pravda, ale rozhodnúť, či to, čo tieto "antikonšpiračné" stránky píšu, musí človek aj tak rozhodnúť sám, vlastným myslením.

09.07.2022, 18:51
Zvykol som si, že konšpirátori o Apollo klamú.
none
33

32. Lemmy 09.07.2022, 18:51

Zvykol som si, že konšpirátori o Apollo klamú.

09.07.2022, 18:52
alebo sa mýlia.
none
35

33. era 09.07.2022, 18:52

alebo sa mýlia.

09.07.2022, 19:00
Hej, podľa teba sa mýlia kozmonauti, vedci a mnohí, ktorí sa podieľali na tom, aby bol let na Mesiac úspešný.
none
36

35. Lemmy 09.07.2022, 19:00

Hej, podľa teba sa mýlia kozmonauti, vedci a mnohí, ktorí sa podieľali na tom, aby bol let na Mesiac úspešný.

09.07.2022, 19:13
Ako vieš, že podľa mňa to je tak?
none
37

36. era 09.07.2022, 19:13

Ako vieš, že podľa mňa to je tak?

09.07.2022, 19:28
Lebo sa tak vyjadruješ.
none
38

37. Lemmy 09.07.2022, 19:28

Lebo sa tak vyjadruješ.

09.07.2022, 19:28
Nevyjadrujem. Niečo si si asi zle vysvetlil.
none
39

38. era 09.07.2022, 19:28

Nevyjadrujem. Niečo si si asi zle vysvetlil.

09.07.2022, 19:31
A čo tvoje "alebo sa mýlia", pravda či nepravda.
none
40

39. Lemmy 09.07.2022, 19:31

A čo tvoje "alebo sa mýlia", pravda či nepravda.

09.07.2022, 19:33
To bolo k tvojmu, že konšpirátori o Apollo klamú. Možno neklamú, možno sa iba mýlia v úsudku, alebo vo viere. Je rozdiel klamať a mýliť sa.
none
41

40. era 09.07.2022, 19:33

To bolo k tvojmu, že konšpirátori o Apollo klamú. Možno neklamú, možno sa iba mýlia v úsudku, alebo vo viere. Je rozdiel klamať a mýliť sa.

09.07.2022, 19:45
Nemylia sa, ale priamo sa snažia dokázať, že majú pravdu.
none
42

41. Lemmy 09.07.2022, 19:45

Nemylia sa, ale priamo sa snažia dokázať, že majú pravdu.

09.07.2022, 19:52
To je normálne, keď niekto verí, že má pravdu.
none
43

42. era 09.07.2022, 19:52

To je normálne, keď niekto verí, že má pravdu.

09.07.2022, 19:55
Asi tak, ako niekto pochopí evolúciu, a iný verí v to, že Eva bola vyrobená z rebra Adama.
none
44

43. Lemmy 09.07.2022, 19:55

Asi tak, ako niekto pochopí evolúciu, a iný verí v to, že Eva bola vyrobená z rebra Adama.

09.07.2022, 19:58
Aj ty, keď si presvedčený, že máš pravdu, tak všetkých presviedčaš o svojej pravde.

To je proste normálna vec.
Neviem, prečo by som mal v prípade, že ma niekto presviedča, predpokladať, že úmyselne klame.
👍: djjaro
none
34

32. Lemmy 09.07.2022, 18:51

Zvykol som si, že konšpirátori o Apollo klamú.

09.07.2022, 18:57
Jedna vec v tom je pre mňa aj tak zaujímavá - a to je, že ako sú mnohí ľudia závislí na myšlienkach, že niekto niekde niečo dosiahol, hoci ich samých sa to nijako prakticky nedotkne. Ale tá myšlienka je pre nich akosi veľmi dôležitá.

Napríklad, že Rusi mali prvého človeka vo vesmíre, Gagarina.
Alebo že Američania boli na mesiaci.
Alebo, že Slovenskí hokejisti vyhrali bronz na olympiáde.

Ako keby na tom záležalo.

Nezáleží.
Ale mnohým ľuďom záleží na tom vedomí a hlavne na tých pocitoch, že "ich" obľúbenec niekde niečo "dosiahol".

A preto mi príde aj ten "konšpiračný" boj ako kompletne nezmyselná vec.
none
14

10. era 09.07.2022, 15:54

Ale my sme spoločnosť. A v spoločnosti trpia mnohí za jedného a jeden za mnohých. Patríme dohromady.

A priklonili sme sa k systému, ktorý uznáva tzv. rovnosť ľudí. To jest, nedelíme sa viac na hlupákov a mudrcov, ale všetko sa zmieša dohromady a z tej masy vznikne šedý nudný priemer.

To sme my.

Samozrejme, je dovolené každému do istej miery apelovať na tých ostatných... 🙂

09.07.2022, 16:04
Toto popisuje prikázanie, nebudeš mať iných bohov.
Človek nesmie z nikoho a ničoho robiť niečo "NAD" ostatné.
ŽIADNE médium nie je úplne smerodajné, lepšie ako druhé. Žiadny herec nie je najlepší, žaidna znacka nevarába najlepšie a tak podobne. Tento kult osobnosti, alebo kult značiek, to je čira hlupota. Malosť.
none
9

1. Boris 09.07.2022, 15:16

Systémy správania sa, alebo mechanizmy vzťahov, nadčasové manuály bytia na tomto svete. To všetko máme. Prakticky vieme matematicky predpokladať budúcnosť dopadov na jednotlivcov, aj celé spoločnosti ľudí. Vravíme tomu aj karma, ale poznáme jemnejšie vysvetlenia. Jednoducho formy správania sa, sú dávno dané a nemenné. Menné sú len umelé technológie a vedomosti s nimi vo svete okolo nás. Nepoznáme vesmír okolo nás, ale poznáme vesmír v nás. Poznáme seba a čoho sme schopní a poznáme dopady je...

09.07.2022, 15:50
Môjmu kolegovi sa prethol meniskus, čo je nejaká šlacha v kolene. Má bolesti pri každom pohybe, potrebuje operáciu.
Jeho doktor mu povedal, ze operácia nie je možná vďaka covid opatreniam..... Proste nie.
Tak sa pýtal v súkromnej nemocnici, kde je zákrok možný za 1 a pol mesiaca a za poplatok 500 eur.

A preto si tento debilko nezaslúži nič iné, ako mu hovoriť debilko. Lebo toto je absurdný stav, ktorý spôsobila len násilná hlúposť a posranosť a ja odmietam takému niečomu hovoriť clovek. Na to si človeka prílis vážim a mám ho niekde úplne inde, ako sú tieto hovná.
none
12

9. Boris 09.07.2022, 15:50

Môjmu kolegovi sa prethol meniskus, čo je nejaká šlacha v kolene. Má bolesti pri každom pohybe, potrebuje operáciu.
Jeho doktor mu povedal, ze operácia nie je možná vďaka covid opatreniam..... Proste nie.
Tak sa pýtal v súkromnej nemocnici, kde je zákrok možný za 1 a pol mesiaca a za poplatok 500 eur.

A preto si tento debilko nezaslúži nič iné, ako mu hovoriť debilko. Lebo toto je absurdný stav, ktorý spôsobila len násilná hlúposť a posranosť a ja odmietam takému niečomu hovoriť ...

09.07.2022, 15:56
Všetku snahu, ktorú tvoji predkovia vykonali pre to, aby sme žili lepší a bezpečnejsí život si TY zahodil do kanála len pre svoju dementnú vidinu virtuálneho západného bohatstva.. Lebo si zhovadilý, amorálny kus hovna, tak si sa chcel opičiť po západniaroch/kapitalistoch/oni sú svet .. ty debil.
Mal si tu všetko... Okrem PIČOVÍN, ktoré si nepotreboval a chcel si viac, tu máš výplatu. Len škoda, že za tú tvoju bezodnú jebnutosť budú platiť aj tvoje deti, ktoré za nič nemôžu.. debil.
To nevravím, že zaočkovaným sa podľa počutia nerodia, alebo rodia mŕtve deti, prípadne ťažké postihnutia, ty debil. Lebo očkovanie je sloboda. Ty DEBIL. To je normálne nepopísateľná debilita.
none
22

12. Boris 09.07.2022, 15:56

Všetku snahu, ktorú tvoji predkovia vykonali pre to, aby sme žili lepší a bezpečnejsí život si TY zahodil do kanála len pre svoju dementnú vidinu virtuálneho západného bohatstva.. Lebo si zhovadilý, amorálny kus hovna, tak si sa chcel opičiť po západniaroch/kapitalistoch/oni sú svet .. ty debil.
Mal si tu všetko... Okrem PIČOVÍN, ktoré si nepotreboval a chcel si viac, tu máš výplatu. Len škoda, že za tú tvoju bezodnú jebnutosť budú platiť aj tvoje deti, ktoré za nič nemôžu.. debil.
To ne...

09.07.2022, 17:18
Nooo podľa tvojho prejavu, tvoji rodičia museli tie vakcíny asi aj žrať.
23

22. Romankooooo 09.07.2022, 17:18

Nooo podľa tvojho prejavu, tvoji rodičia museli tie vakcíny asi aj žrať.

09.07.2022, 17:27
...Ak nesúhlasíš s týmito pravidlami, prosím odpusť túto stránku 😉
none
24

23. d0d0...best 09.07.2022, 17:27

...Ak nesúhlasíš s týmito pravidlami, prosím odpusť túto stránku 😉

09.07.2022, 17:29
Stránke som odpustil...
45

1. Boris 09.07.2022, 15:16

Systémy správania sa, alebo mechanizmy vzťahov, nadčasové manuály bytia na tomto svete. To všetko máme. Prakticky vieme matematicky predpokladať budúcnosť dopadov na jednotlivcov, aj celé spoločnosti ľudí. Vravíme tomu aj karma, ale poznáme jemnejšie vysvetlenia. Jednoducho formy správania sa, sú dávno dané a nemenné. Menné sú len umelé technológie a vedomosti s nimi vo svete okolo nás. Nepoznáme vesmír okolo nás, ale poznáme vesmír v nás. Poznáme seba a čoho sme schopní a poznáme dopady je...

09.07.2022, 21:17
Zaujímalo by ma, či sa toto presadí:

odkaz

Ale myslím, že nie.
👍: Boris
none
46

45. omega 09.07.2022, 21:17

Zaujímalo by ma, či sa toto presadí:

https://creativesociety.com/

Ale myslím, že nie.

09.07.2022, 21:42
Závisí od záujmu ľudí.
none
47

45. omega 09.07.2022, 21:17

Zaujímalo by ma, či sa toto presadí:

https://creativesociety.com/

Ale myslím, že nie.

10.07.2022, 13:06
Na kreativitu treba slobodu.
none
vytvoril dzI/O 2015 - 2024 veľkosť : 186 733 B vygenerované za : 0.241 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... verzia : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 ) témy zobrazené : 27 699 593 x jedinečné zobrazenia : 2 996 825 x ip adresa : 18.222.91.173
dzI/Ov vek
nejaká reklama
zdieľaj túto stránku
štatistiky
TOPlist
podpora
stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov
prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poslaním bitcoinov
none