pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
|
Žumpa
nový "Jeruzalem"
|
sk
|
en
|
aA
|
|
informácia dňa :
zmysel života dňa :
Ukrajinci sa blížia k Tokmaku
|
|
príspevkov 253 |
zobrazení 1 403 |
unikátne 87 |
|
Téma je len na čítanie...
2
|
|
1. tomas12345 29.07.2023, 19:52
https://www.dzio.sk/zumpa/gallery/1690653012.png Za včerajšok UA oslobodila dalších vyše 100 km2 ! A už sa blížia k Tokmaku. A to UA ešte ani len nezačala
▲
29.07.2023, 20:00
|
Ci boha tu, ešteže si nepomýlili svetové strany kua, bo už by boli za Prahou kua fix. 🥇🥈🥉🤯🤯🤯🥇🥈🥉🤯🤯🤯
|
|
|
3
|
|
1. tomas12345 29.07.2023, 19:52
https://www.dzio.sk/zumpa/gallery/1690653012.png Za včerajšok UA oslobodila dalších vyše 100 km2 ! A už sa blížia k Tokmaku. A to UA ešte ani len nezačala
▲
29.07.2023, 20:23
|
Stále vpred, spatky ni krok!!!!
|
|
|
5
|
|
3. peter67 29.07.2023, 20:23
Stále vpred, spatky ni krok!!!!
▲
29.07.2023, 20:39
|
|
7
|
|
5. Milaníčko 29.07.2023, 20:39
Boha jeho, kde je tá pištoľ ?
▲
29.07.2023, 20:50
|
(5) Mil@níčko, mysíš tú striekaciu...?
|
|
|
8
|
|
7. Kasafran 29.07.2023, 20:50
(5) Mil@níčko, mysíš tú striekaciu...?
▲
29.07.2023, 20:52
|
|
9
|
|
8. Milaníčko 29.07.2023, 20:52
Pžijedou agenti ze zapadu a to uvidite......................
▲
29.07.2023, 21:04
|
(8) Mil@níčko, a vieš aj s akou vodou - teplou, alebo studenou...?
|
|
|
10
|
|
9. Kasafran 29.07.2023, 21:04
(8) Mil@níčko, a vieš aj s akou vodou - teplou, alebo studenou...?
▲
29.07.2023, 21:05
|
Ujo Kaso, si prepracovaný, alebo pod omamnými látkami, kde vidíš v mojom príspevku vodu ? 🤡🦤🦤🦤🦤🦤🦤🦤🦤🤡
|
|
|
11
|
|
10. Milaníčko 29.07.2023, 21:05
Ujo Kaso, si prepracovaný, alebo pod omamnými látkami, kde vidíš v mojom príspevku vodu ? 🤡🦤🦤🦤🦤🦤🦤🦤🦤🤡
▲
29.07.2023, 21:13
|
(10) Mil@níčko, nebodaj nepoznáš agentov s teplou vodou? Jeden typ Ti ukážem: odkaz
|
|
|
12
|
|
11. Kasafran 29.07.2023, 21:13
(10) Mil@níčko, nebodaj nepoznáš agentov s teplou vodou? Jeden typ Ti ukážem:
https://manmagazin.sk/wp-content/uploads/2023/04/Ako-sa-nenechat-okradnut-poistovnou-a-agentmi-s-%E2%80%9Eteplou-vodou.jpg
▲
29.07.2023, 21:17
|
|
4
|
|
1. tomas12345 29.07.2023, 19:52
https://www.dzio.sk/zumpa/gallery/1690653012.png Za včerajšok UA oslobodila dalších vyše 100 km2 ! A už sa blížia k Tokmaku. A to UA ešte ani len nezačala
▲
29.07.2023, 20:34
|
Rus je v prdeli!!! Je na kolenuch!! odkaz
|
|
|
6
|
|
4. peter67 29.07.2023, 20:34
Rus je v prdeli!!! Je na kolenuch!! https://www.topky.sk/cl/11/2566671/Nepriatel-je-na-kolenach--Ukrajinsky-dron-na-zaberoch-odrovnal-rusku-superzbran-za-miliony-dolarov-za-par-sekund-
▲
29.07.2023, 20:49
|
(4) Peter67, tie Topky skutočne dokážu zverejňovať "top" informácie...!
|
|
|
16
|
|
6. Kasafran 29.07.2023, 20:49
(4) Peter67, tie Topky skutočne dokážu zverejňovať "top" informácie...!
▲
29.07.2023, 22:03
|
Kaso, Topky sú top! Stále tam bijú na poplach, zdvíhajú varovný prst a celé Slovensko v šoku/smútku.
|
|
|
17
|
|
16. peter67 29.07.2023, 22:03
Kaso, Topky sú top! Stále tam bijú na poplach, zdvíhajú varovný prst a celé Slovensko v šoku/smútku.
▲
29.07.2023, 22:04
|
|
13
|
|
4. peter67 29.07.2023, 20:34
Rus je v prdeli!!! Je na kolenuch!! https://www.topky.sk/cl/11/2566671/Nepriatel-je-na-kolenach--Ukrajinsky-dron-na-zaberoch-odrovnal-rusku-superzbran-za-miliony-dolarov-za-par-sekund-
▲
29.07.2023, 21:49
|
Pozri Oryx, sú tam zverejnené len foto/video overené straty. Rusi maju od začiatku inváziu 2,85 násobne vyššie straty.
|
|
|
14
|
|
13. tomas12345 29.07.2023, 21:49
Pozri Oryx, sú tam zverejnené len foto/video overené straty. Rusi maju od začiatku inváziu 2,85 násobne vyššie straty.
▲
29.07.2023, 22:02
|
To je hoax!!! Majú straty 12,85 x vyššie!!!
|
|
|
15
|
|
14. peter67 29.07.2023, 22:02
To je hoax!!! Majú straty 12,85 x vyššie!!!
▲
29.07.2023, 22:03
|
To je hoax!!! Majú straty 14,88 x vyššie!!!
|
|
|
20
|
|
15. Milaníčko 29.07.2023, 22:03
To je hoax!!! Majú straty 14,88 x vyššie!!!
▲
29.07.2023, 22:22
|
Sa spýtaj uja Volodymyra, možno aj toto je iba hoax a možno sú 1488x vyššie.
|
|
|
22
|
|
20. peter67 29.07.2023, 22:22
Sa spýtaj uja Volodymyra, možno aj toto je iba hoax a možno sú 1488x vyššie.
▲
29.07.2023, 22:23
|
|
27
|
|
22. Milaníčko 29.07.2023, 22:23
Pošlem mu otvorený list so zatvorenou poistkou na granáte jablku............
▲
29.07.2023, 22:29
|
(22) Mil@níčko, i tak še da...?
|
|
|
30
|
|
27. Kasafran 29.07.2023, 22:29
(22) Mil@níčko, i tak še da...?
▲
29.07.2023, 22:30
|
|
104
|
|
14. peter67 29.07.2023, 22:02
To je hoax!!! Majú straty 12,85 x vyššie!!!
▲
18.08.2023, 23:52
|
|
18
|
|
13. tomas12345 29.07.2023, 21:49
Pozri Oryx, sú tam zverejnené len foto/video overené straty. Rusi maju od začiatku inváziu 2,85 násobne vyššie straty.
▲
29.07.2023, 22:20
|
(13) Toomáčko1-5, Tvoja "viera" má zázračnú vlastnosť - zatemňuje Ti všetky logické pochody vnímania okolitej reality... Pomodli sa vrúcnejšie k svojmu spasiteľovi, aby Ti poskytol vyšší stupeň poznamia udalostí nielen vôkol seba, ale aj v okolitom svete...!
|
|
|
19
|
|
18. Kasafran 29.07.2023, 22:20
(13) Toomáčko1-5, Tvoja "viera" má zázračnú vlastnosť - zatemňuje Ti všetky logické pochody vnímania okolitej reality... Pomodli sa vrúcnejšie k svojmu spasiteľovi, aby Ti poskytol vyšší stupeň poznamia udalostí nielen vôkol seba, ale aj v okolitom svete...!
▲
29.07.2023, 22:22
|
Tomáško, ospravedlňujem sa Ti za preklepy v Tvojom mene...
|
|
|
21
|
|
19. Kasafran 29.07.2023, 22:22
Tomáško, ospravedlňujem sa Ti za preklepy v Tvojom mene...
▲
29.07.2023, 22:22
|
|
23
|
|
21. Milaníčko 29.07.2023, 22:22
V mojom mene ? 🦚🦚🦚🦚🦚🦚🦚
▲
29.07.2023, 22:26
|
(21) Mil@níčko, prečo nie...???
|
|
|
25
|
|
23. Kasafran 29.07.2023, 22:26
(21) Mil@níčko, prečo nie...???
▲
29.07.2023, 22:27
|
|
32
|
(25) Mil@níčko, ešte upresni - komu...?
|
|
|
26
|
|
19. Kasafran 29.07.2023, 22:22
Tomáško, ospravedlňujem sa Ti za preklepy v Tvojom mene...
▲
29.07.2023, 22:28
|
ospravedlnuješ sa za to za čo nemusíš, a za to čo máš sa neospravedlníš... skor sa teda ospravedlnuj a rieš to že nevieš odpovedať ani na jednu otázku čo ti oponent dá. Ignora a zdrhanie z diskusie, alebo odpoved mimo otázku, to je to z čoho by si mal robiť kajúcnosť.
|
|
|
29
|
|
26. tomas12345 29.07.2023, 22:28
ospravedlnuješ sa za to za čo nemusíš, a za to čo máš sa neospravedlníš... skor sa teda ospravedlnuj a rieš to že nevieš odpovedať ani na jednu otázku čo ti oponent dá. Ignora a zdrhanie z diskusie, alebo odpoved mimo otázku, to je to z čoho by si mal robiť kajúcnosť.
▲
29.07.2023, 22:30
|
Tomáško, odpovedaj, vieš vypočítať jeden príklad? Integrál z lnx dx?
|
|
|
35
|
|
29. peter67 29.07.2023, 22:30
Tomáško, odpovedaj, vieš vypočítať jeden príklad? Integrál z lnx dx?
▲
29.07.2023, 22:37
|
(29) Petter67, nebuď naňho taký náročný - veď do jeho 60-in to istotne zvládne...!
|
|
|
39
|
|
35. Kasafran 29.07.2023, 22:37
(29) Petter67, nebuď naňho taký náročný - veď do jeho 60-in to istotne zvládne...!
▲
29.07.2023, 22:45
|
|
41
|
|
39. peter67 29.07.2023, 22:45
Kaso, no nezvládne, ak toto terazky absolvent prestížneho matematického gymnázia nezvládne, tak mu bue robiť veľký problém aj trojčlenka.
▲
29.07.2023, 22:46
|
|
45
|
|
41. Milaníčko 29.07.2023, 22:46
Som rozumel tlačenka .......
▲
29.07.2023, 22:55
|
(41) Mil@nííčko, a vieš aj aká - z koho, z čoho...?
|
|
|
53
|
|
41. Milaníčko 29.07.2023, 22:46
Som rozumel tlačenka .......
▲
30.07.2023, 10:30
|
...možno je vegánom. Tak áno.
|
|
|
44
|
|
39. peter67 29.07.2023, 22:45
Kaso, no nezvládne, ak toto terazky absolvent prestížneho matematického gymnázia nezvládne, tak mu bue robiť veľký problém aj trojčlenka.
▲
29.07.2023, 22:52
|
Peter67, on si už pri výpočte priamej i nepriamej úmernosti poradí s kalkulačkou...
|
|
|
54
|
|
44. Kasafran 29.07.2023, 22:52
Peter67, on si už pri výpočte priamej i nepriamej úmernosti poradí s kalkulačkou...
▲
30.07.2023, 10:32
|
Kaso, to iste, ale či rozumie princípu nepriamej úmery. Hádanka na nepriamu úmeru. Pridáš menšie je, odoberieš, väčšie je.
|
|
|
55
|
|
54. peter67 30.07.2023, 10:32
Kaso, to iste, ale či rozumie princípu nepriamej úmery. Hádanka na nepriamu úmeru. Pridáš menšie je, odoberieš, väčšie je.
▲
30.07.2023, 10:55
|
(54) Peter67, s jamou alebo dierou je to veru tak...! K takému výsledku by sa však ani Tomááškova kalkulačka v žiadnom prípade !nedopracovala"...
|
|
|
56
|
|
55. Kasafran 30.07.2023, 10:55
(54) Peter67, s jamou alebo dierou je to veru tak...! K takému výsledku by sa však ani Tomááškova kalkulačka v žiadnom prípade !nedopracovala"...
▲
30.07.2023, 12:09
|
|
57
|
(56) Peter67, len stručne - i tak še da...
|
|
|
24
|
|
18. Kasafran 29.07.2023, 22:20
(13) Toomáčko1-5, Tvoja "viera" má zázračnú vlastnosť - zatemňuje Ti všetky logické pochody vnímania okolitej reality... Pomodli sa vrúcnejšie k svojmu spasiteľovi, aby Ti poskytol vyšší stupeň poznamia udalostí nielen vôkol seba, ale aj v okolitom svete...!
▲
29.07.2023, 22:27
|
v čom je oryx nesprávny ? vrav
|
|
|
28
|
|
24. tomas12345 29.07.2023, 22:27
v čom je oryx nesprávny ? vrav
▲
29.07.2023, 22:29
|
|
31
|
|
28. peter67 29.07.2023, 22:29
Ty sa ešte pýtaš v čom? Ty, čo nedokážeš vypočítať prostý jednoduchý príklad integrál z lnx dx?
▲
29.07.2023, 22:31
|
Ty si troll, ked ti dá človek odpoved, tak začneš zo seba robiť ešte vačšieho šaša než si. S tebou je teda diskusia ako s 3 ročným dietaťom, šašo počmáraný.
|
|
|
33
|
|
31. tomas12345 29.07.2023, 22:31
Ty si troll, ked ti dá človek odpoved, tak začneš zo seba robiť ešte vačšieho šaša než si. S tebou je teda diskusia ako s 3 ročným dietaťom, šašo počmáraný.
▲
29.07.2023, 22:32
|
|
36
|
|
33. d0d0...very best 29.07.2023, 22:32
...mas lupiny...???)))
▲
29.07.2023, 22:39
|
A k tomu má aj ....seboreu...............
|
|
|
40
|
|
36. Milaníčko 29.07.2023, 22:39
A k tomu má aj ....seboreu...............
▲
29.07.2023, 22:45
|
(36) Mil@níčko, myslíš takúto...? odkaz
|
|
|
42
|
|
40. Kasafran 29.07.2023, 22:45
(36) Mil@níčko, myslíš takúto...?
https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse1.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP.zYmf9IyMKNa2NqyU0ibQGAHaEu%26pid%3DApi%26h%3D160&f=1&ipt=afea3e487d083c44e02b0b2545ffc03bac62c94a6bd95411f80a5b83915c517e&ipo=images
▲
29.07.2023, 22:46
|
|
37
|
|
33. d0d0...very best 29.07.2023, 22:32
...mas lupiny...???)))
▲
29.07.2023, 22:40
|
(33) Dodo-best, upresni, na ktorej hlave...!?
|
|
|
38
|
|
37. Kasafran 29.07.2023, 22:40
(33) Dodo-best, upresni, na ktorej hlave...!?
▲
29.07.2023, 22:42
|
|
43
|
|
38. Milaníčko 29.07.2023, 22:42
penisovej ? 🥹🥑🥑🥑🥑🥑
▲
29.07.2023, 22:52
|
...milanick0...mas h0dinu...)) odkaz
|
|
|
46
|
|
43. d0d0...very best 29.07.2023, 22:52
...milanick0...mas h0dinu...)) https://www.dzio.sk/zumpa/gallery/1690663903.jpg
▲
29.07.2023, 22:59
|
(43) Dodo-best, to ho ešte stále nepoznáš? Veď on za hodinu zvládne aj tri...!
|
|
|
47
|
|
43. d0d0...very best 29.07.2023, 22:52
...milanick0...mas h0dinu...)) https://www.dzio.sk/zumpa/gallery/1690663903.jpg
▲
29.07.2023, 23:21
|
|
48
|
(47) Mil@níčko, žeby občas aj štyri...?
|
|
|
49
|
|
48. Kasafran 29.07.2023, 23:29
(47) Mil@níčko, žeby občas aj štyri...?
▲
29.07.2023, 23:30
|
Už je trištvrte na štyri ? 😮😚😚😚
|
|
|
50
|
|
49. Milaníčko 29.07.2023, 23:30
Už je trištvrte na štyri ? 😮😚😚😚
▲
29.07.2023, 23:37
|
(49) il@níčko, ak vyčkáš do piatej, zvládneš aj piatu...!
|
|
|
51
|
|
50. Kasafran 29.07.2023, 23:37
(49) il@níčko, ak vyčkáš do piatej, zvládneš aj piatu...!
▲
29.07.2023, 23:38
|
|
52
|
Dodnes som nevypil a ani nezjedol mlieko a vajcia z obchodu, možno preto som prekonal ten neexistujúci kovid, či ? 🥕🥕🥕🥕
|
|
|
34
|
|
31. tomas12345 29.07.2023, 22:31
Ty si troll, ked ti dá človek odpoved, tak začneš zo seba robiť ešte vačšieho šaša než si. S tebou je teda diskusia ako s 3 ročným dietaťom, šašo počmáraný.
▲
29.07.2023, 22:32
|
Tomáško ako chceš.
|
|
|
58
|
|
1. tomas12345 29.07.2023, 19:52
https://www.dzio.sk/zumpa/gallery/1690653012.png Za včerajšok UA oslobodila dalších vyše 100 km2 ! A už sa blížia k Tokmaku. A to UA ešte ani len nezačala
▲
30.07.2023, 12:47
|
Škoda, že sa týchto akcii už nemôžem zúčastňovať. Miesto toho si pichám Fraxeparín. Na sono mi zistili zrazeninu...
|
|
|
59
|
|
58. Enter 30.07.2023, 12:47
Škoda, že sa týchto akcii už nemôžem zúčastňovať. Miesto toho si pichám Fraxeparín. Na sono mi zistili zrazeninu...
▲
30.07.2023, 12:51
|
bud rád že nezúčastnuješ, lepšie je sedieť doma než byť na fronte. A už sa ti tá zlomenina zlepšuje ?
|
|
|
60
|
|
1. tomas12345 29.07.2023, 19:52
https://www.dzio.sk/zumpa/gallery/1690653012.png Za včerajšok UA oslobodila dalších vyše 100 km2 ! A už sa blížia k Tokmaku. A to UA ešte ani len nezačala
▲
31.07.2023, 12:12
|
No vidíš, UA ešte ani nezačala a už končí
|
|
|
61
|
|
60. clear1 31.07.2023, 12:12
No vidíš, UA ešte ani nezačala a už končí
▲
31.07.2023, 12:59
|
100 km2 ktoré UA oslobodila počas 1 dna, trvalo wagnerovcom dobyť 4 mesiace
|
|
|
62
|
|
61. tomas12345 31.07.2023, 12:59
100 km2 ktoré UA oslobodila počas 1 dna, trvalo wagnerovcom dobyť 4 mesiace
▲
01.08.2023, 12:20
|
To je pravda, ale Wagnerovci si to obsadenie nemuseli vymýšľať, skutočne to urobili
|
|
|
63
|
|
62. clear1 01.08.2023, 12:20
To je pravda, ale Wagnerovci si to obsadenie nemuseli vymýšľať, skutočne to urobili
▲
01.08.2023, 12:43
|
Takže ty tvrdíš, že postup ukrajinskej armády je fiktívny? Že nás média klamú?
Alebo ako tomu máme rozumieť?
|
|
|
65
|
|
63. era 01.08.2023, 12:43
Takže ty tvrdíš, že postup ukrajinskej armády je fiktívny? Že nás média klamú?
Alebo ako tomu máme rozumieť?
▲
01.08.2023, 12:56
|
Deklarovaných je už vyše 500 km2 dobytého územia. Podla Cleara však UA postúpili len o pár stoviek metrov, on to vidí asi na 10 km2
|
|
|
66
|
|
65. tomas12345 01.08.2023, 12:56
Deklarovaných je už vyše 500 km2 dobytého územia. Podla Cleara však UA postúpili len o pár stoviek metrov, on to vidí asi na 10 km2
▲
01.08.2023, 13:11
|
Clear si dal príznačnú prezývku. Vymytý mozog. Jednoducho Clear.
|
|
|
67
|
|
63. era 01.08.2023, 12:43
Takže ty tvrdíš, že postup ukrajinskej armády je fiktívny? Že nás média klamú?
Alebo ako tomu máme rozumieť?
▲
01.08.2023, 14:42
|
|
68
|
|
67. peter67 01.08.2023, 14:42
HOP
▲
01.08.2023, 14:43
|
|
69
|
|
63. era 01.08.2023, 12:43
Takže ty tvrdíš, že postup ukrajinskej armády je fiktívny? Že nás média klamú?
Alebo ako tomu máme rozumieť?
▲
01.08.2023, 15:30
|
Tvrdím, že Роботине je pod kontrolou Rusov. Pozri si mapu a bude Ti jasné, že mriežka na Tomasovom druhom obrázku je výmysel Ukrajinského CipSo. Deje sa presný opak, Ukrajinci sťahujú časť armády a presúvajú ju severnejšie, Rusi tam za posledné prebili obrannú líniu
|
|
|
71
|
|
69. clear1 01.08.2023, 15:30
Tvrdím, že Роботине je pod kontrolou Rusov. Pozri si mapu a bude Ti jasné, že mriežka na Tomasovom druhom obrázku je výmysel Ukrajinského CipSo. Deje sa presný opak, Ukrajinci sťahujú časť armády a presúvajú ju severnejšie, Rusi tam za posledné prebili obrannú líniu
▲
01.08.2023, 16:41
|
Si iba veľmi hlúpy. To je všetko.
|
|
|
72
|
|
71. Enter 01.08.2023, 16:41
Si iba veľmi hlúpy. To je všetko.
▲
01.08.2023, 18:57
|
Veľmi hodnotný argument. Ale uznávam, vždy lepšie ako tvrdenie, že sukraloza je súčasťou stévie 😁
|
|
|
73
|
|
72. clear1 01.08.2023, 18:57
Veľmi hodnotný argument. Ale uznávam, vždy lepšie ako tvrdenie, že sukraloza je súčasťou stévie 😁
▲
01.08.2023, 19:13
|
Ako som už povedal, Enter (Fotón) si poplietol sukralózu so stéviou.
|
|
|
75
|
|
73. Lemmy 01.08.2023, 19:13
Ako som už povedal, Enter (Fotón) si poplietol sukralózu so stéviou.
▲
01.08.2023, 20:39
|
Nesplietol Lemmy. Vidím to takto: Prišla reč na stéviu, a aby vedel o čom to vlastne je reč, šiel na Google a hľadal. A miesto odkazu kde by sa dozvedel niečo o stévii klikol na odkaz nejakého konkrétneho produktu ktorý obsahuje kombináciu cukralózy a stévie. Stevia je v tom produkte zastúpená v menšom množstve a cukralóza vo väčšom, preto zahlásil, že cukralóza je základom stévie. Tým sa usvedčil z toho, že vedie debatu a nemá šajnu o čom.
|
|
|
158
|
|
75. clear1 01.08.2023, 20:39
Nesplietol Lemmy. Vidím to takto: Prišla reč na stéviu, a aby vedel o čom to vlastne je reč, šiel na Google a hľadal. A miesto odkazu kde by sa dozvedel niečo o stévii klikol na odkaz nejakého konkrétneho produktu ktorý obsahuje kombináciu cukralózy a stévie. Stevia je v tom produkte zastúpená v menšom množstve a cukralóza vo väčšom, preto zahlásil, že cukralóza je základom stévie. Tým sa usvedčil z toho, že vedie debatu a nemá šajnu o čom.
▲
07.09.2023, 16:25
|
Glykozidy steviolu sú pre ľudský organizmus len o čosi menej nebezpečné, ako cukor. (I keď glykémiu nezvyšujú.) Ale blbcovi, čo sa rozumie ničomu, to tu budem zbytočne vysvetľovať.
|
|
|
159
|
|
158. Reset 07.09.2023, 16:25
Glykozidy steviolu sú pre ľudský organizmus len o čosi menej nebezpečné, ako cukor. (I keď glykémiu nezvyšujú.) Ale blbcovi, čo sa rozumie ničomu, to tu budem zbytočne vysvetľovať.
▲
07.09.2023, 16:31
|
...a hlavne, keď nerozumie angličtine...
|
|
|
161
|
|
159. Reset 07.09.2023, 16:31
...a hlavne, keď nerozumie angličtine...
▲
07.09.2023, 16:33
|
Že nerozumiem angline je Tvoj myšlienkový konštrukt. Ja nikde nič také nepíšem
|
|
|
164
|
|
161. clear1 07.09.2023, 16:33
Že nerozumiem angline je Tvoj myšlienkový konštrukt. Ja nikde nič také nepíšem
▲
07.09.2023, 16:36
|
Nemusíš to písať. Nevieš si preštudovať zdroje, ktoré si dostal. To stačí. Normálnych ľudí neoklameš.
|
|
|
167
|
|
164. Reset 07.09.2023, 16:36
Nemusíš to písať. Nevieš si preštudovať zdroje, ktoré si dostal. To stačí. Normálnych ľudí neoklameš.
▲
07.09.2023, 16:44
|
Možno len nemám čas, ktovie..
|
|
|
169
|
|
167. clear1 07.09.2023, 16:44
Možno len nemám čas, ktovie..
▲
07.09.2023, 16:48
|
|
173
|
|
169. Reset 07.09.2023, 16:48
Výhovorky. Ako vždy...
▲
07.09.2023, 17:05
|
No dobre, tak dokáž svoje tvrdenie
|
|
|
190
|
|
173. clear1 07.09.2023, 17:05
No dobre, tak dokáž svoje tvrdenie
▲
07.09.2023, 19:09
|
Zdroj som dal. Viac netreba. Tvoju tupú palicu tu riešiť nebudem...
|
|
|
194
|
|
190. Reset 07.09.2023, 19:09
Zdroj som dal. Viac netreba. Tvoju tupú palicu tu riešiť nebudem...
▲
07.09.2023, 19:17
|
Nič si nedal a nič si neobhájil. Sacharóza nie je metabolizovaná v pečeni. Tak to skrátka je.
|
|
|
163
|
|
158. Reset 07.09.2023, 16:25
Glykozidy steviolu sú pre ľudský organizmus len o čosi menej nebezpečné, ako cukor. (I keď glykémiu nezvyšujú.) Ale blbcovi, čo sa rozumie ničomu, to tu budem zbytočne vysvetľovať.
▲
07.09.2023, 16:35
|
|
165
|
|
163. clear1 07.09.2023, 16:35
Tak načo vysvetľuješ?😄
▲
07.09.2023, 16:37
|
To bolo pre ľudí, ktorí nemajú v hlave nasrané.
|
|
|
64
|
|
62. clear1 01.08.2023, 12:20
To je pravda, ale Wagnerovci si to obsadenie nemuseli vymýšľať, skutočne to urobili
▲
01.08.2023, 12:55
|
Ten postup je teda vymyslený ? Na základe čoho to tvrdíš ?
|
|
|
70
|
|
64. tomas12345 01.08.2023, 12:55
Ten postup je teda vymyslený ? Na základe čoho to tvrdíš ?
▲
01.08.2023, 15:31
|
|
74
|
|
70. clear1 01.08.2023, 15:31
Áno je vymyslený
▲
01.08.2023, 19:55
|
na základe čoho to tvrdíš ??
|
|
|
76
|
|
74. tomas12345 01.08.2023, 19:55
na základe čoho to tvrdíš ??
▲
01.08.2023, 20:51
|
Veď to píšem vyššie. Pretože Роьотине je pod kontrolou Rusov. A ak je Роботине pod kontrolou Rusov, potom pohľad do mapy Ukrajincom nedáva šancu na tiahnutie na Tokmak. Museli by Роьотине obísť, čím by sa dostali do riadneho prúseru. Navyše je na nete niekoľko videí zo Záporožského frontu s horiacou Ukrajinskou technikou a s bombardovaním pechoty. Rusi dnes o 9:15 ráno hlásili, že odrazili silný Ukrajinský útok na Роьотине..
|
|
|
77
|
|
76. clear1 01.08.2023, 20:51
Veď to píšem vyššie. Pretože Роьотине je pod kontrolou Rusov. A ak je Роботине pod kontrolou Rusov, potom pohľad do mapy Ukrajincom nedáva šancu na tiahnutie na Tokmak. Museli by Роьотине obísť, čím by sa dostali do riadneho prúseru. Navyše je na nete niekoľko videí zo Záporožského frontu s horiacou Ukrajinskou technikou a s bombardovaním pechoty. Rusi dnes o 9:15 ráno hlásili, že odrazili silný Ukrajinský útok na Роьотине..
▲
01.08.2023, 21:29
|
Na základe čoho tvrdíš že "Pretože Роьотине je pod kontrolou Rusov. A ak je Роботине pod kontrolou Rusov, potom pohľad do mapy Ukrajincom nedáva šancu na tiahnutie na Tokmak" ? Na základe toho že tak Igor Konašenkov povedal ?
|
|
|
78
|
|
77. tomas12345 01.08.2023, 21:29
Na základe čoho tvrdíš že "Pretože Роьотине je pod kontrolou Rusov. A ak je Роботине pod kontrolou Rusov, potom pohľad do mapy Ukrajincom nedáva šancu na tiahnutie na Tokmak" ? Na základe toho že tak Igor Konašenkov povedal ?
▲
01.08.2023, 21:44
|
Nie, Konašenkova som nesledoval. Prečítaj si ešte raz môj príspevok vyššie, možno zistíš na základe čoho to tvrdím
|
|
|
79
|
|
78. clear1 01.08.2023, 21:44
Nie, Konašenkova som nesledoval. Prečítaj si ešte raz môj príspevok vyššie, možno zistíš na základe čoho to tvrdím
▲
01.08.2023, 21:51
|
Tu máš video z 28.7. Toto je ten útok ktorým Ukrajinci údajne dokázali obsadiť Роьотине a o ktorom si Ty založil tému 29.7. odkazPripadá Ti to ako úspešný útok?
|
|
|
89
|
|
79. clear1 01.08.2023, 21:51
Tu máš video z 28.7. Toto je ten útok ktorým Ukrajinci údajne dokázali obsadiť Роьотине a o ktorom si Ty založil tému 29.7. https://m.vk.com/video-148321046_456243541?list=63b59fd2cb5faed36d&from=wall-148321046_204181
Pripadá Ti to ako úspešný útok?
▲
02.08.2023, 22:13
|
To video bolo ešte ževraj z 7 júla :D tak to písali na stránke "válka sa nikdy nemení".
|
|
|
92
|
|
89. tomas12345 02.08.2023, 22:13
To video bolo ešte ževraj z 7 júla :D tak to písali na stránke "válka sa nikdy nemení".
▲
02.08.2023, 22:15
|
|
94
|
|
92. clear1 02.08.2023, 22:15
A majú aj dôkaz, však?
▲
02.08.2023, 22:22
|
a vy máte dokaz že to je z 27 júla ?
|
|
|
95
|
|
94. tomas12345 02.08.2023, 22:22
a vy máte dokaz že to je z 27 júla ?
▲
02.08.2023, 23:56
|
No minimálne viem dokázať, že stránka ktorá tvrdí, že video pochádza zo 7.júla klame. A veľmi jednoducho - žiadne také video 7.júla publikované nebolo. Zase si raz naletel Ukrajinskej propagande
|
|
|
96
|
|
95. clear1 02.08.2023, 23:56
No minimálne viem dokázať, že stránka ktorá tvrdí, že video pochádza zo 7.júla klame. A veľmi jednoducho - žiadne také video 7.júla publikované nebolo. Zase si raz naletel Ukrajinskej propagande
▲
03.08.2023, 12:11
|
udalosť sa stala 7 júla, čo však automaticky neznamená že to muselo byť publikované 7 júla.
|
|
|
80
|
|
78. clear1 01.08.2023, 21:44
Nie, Konašenkova som nesledoval. Prečítaj si ešte raz môj príspevok vyššie, možno zistíš na základe čoho to tvrdím
▲
02.08.2023, 10:24
|
na základe toho ako to ukazuje ruská mapa.... odkedy majú ruské mapy patent na pravdu ?
|
|
|
81
|
|
80. tomas12345 02.08.2023, 10:24
na základe toho ako to ukazuje ruská mapa.... odkedy majú ruské mapy patent na pravdu ?
▲
02.08.2023, 10:40
|
Prosím Ťa kde píšem o Ruskej mape? Cituj ma
|
|
|
82
|
|
81. clear1 02.08.2023, 10:40
Prosím Ťa kde píšem o Ruskej mape? Cituj ma
▲
02.08.2023, 14:50
|
"Veď to píšem vyššie. Pretože Роьотине je pod kontrolou Rusov. A ak je Роботине pod kontrolou Rusov, potom pohľad do mapy Ukrajincom nedáva šancu na tiahnutie na Tokmak." Ak nie podla ruskej mapy, tak podla čoho ? Dokážeš už konečne na tretí krát odpovedať na otázku ???
|
|
|
83
|
|
82. tomas12345 02.08.2023, 14:50
"Veď to píšem vyššie. Pretože Роьотине je pod kontrolou Rusov. A ak je Роботине pod kontrolou Rusov, potom pohľad do mapy Ukrajincom nedáva šancu na tiahnutie na Tokmak."
Ak nie podla ruskej mapy, tak podla čoho ? Dokážeš už konečne na tretí krát odpovedať na otázku ???
▲
02.08.2023, 16:47
|
A Ty KDE vidíš, že spomínam Ruskú mapu? Polohu dedín na Ukrajine si môžeš zistiť z AKEJKOĽVEK mapy, trebárs aj cez google maps 🙈
|
|
|
84
|
|
83. clear1 02.08.2023, 16:47
A Ty KDE vidíš, že spomínam Ruskú mapu? Polohu dedín na Ukrajine si môžeš zistiť z AKEJKOĽVEK mapy, trebárs aj cez google maps 🙈
▲
02.08.2023, 18:04
|
lebo ty očividne nepoužívaš iné než ruské mapy... a neodpovedal si, podla čoho tvrdíš že dobyté územie ktoré dobyli ukrajinci nie je pravdivé.
|
|
|
85
|
|
84. tomas12345 02.08.2023, 18:04
lebo ty očividne nepoužívaš iné než ruské mapy... a neodpovedal si, podla čoho tvrdíš že dobyté územie ktoré dobyli ukrajinci nie je pravdivé.
▲
02.08.2023, 18:13
|
"lebo ty očividne nepoužívaš iné než ruské mapy"
Dokáž svoje tvrdenie Tomas.
|
|
|
86
|
|
85. clear1 02.08.2023, 18:13
"lebo ty očividne nepoužívaš iné než ruské mapy"
Dokáž svoje tvrdenie Tomas.
▲
02.08.2023, 19:39
|
najprv odpovedz na otázku na ktorú sa už po 5 krát uspešne vyhýbaš odpovedať
|
|
|
87
|
|
86. tomas12345 02.08.2023, 19:39
najprv odpovedz na otázku na ktorú sa už po 5 krát uspešne vyhýbaš odpovedať
▲
02.08.2023, 20:05
|
Sledujem množstvo zdrojov, občas medzi iným aj online prenosy z kamier niektorých bojovníkov. Poslal som Ti aj video z útoku ktorým Ukrajinci dobyli Роботине. Neodpovedal si mi na otázku, či sa Ti ten útok zdá ako víťazný
|
|
|
90
|
|
87. clear1 02.08.2023, 20:05
Sledujem množstvo zdrojov, občas medzi iným aj online prenosy z kamier niektorých bojovníkov. Poslal som Ti aj video z útoku ktorým Ukrajinci dobyli Роботине. Neodpovedal si mi na otázku, či sa Ti ten útok zdá ako víťazný
▲
02.08.2023, 22:14
|
skrátene, veríš tomu čo povie ruská propaganda
|
|
|
88
|
|
86. tomas12345 02.08.2023, 19:39
najprv odpovedz na otázku na ktorú sa už po 5 krát uspešne vyhýbaš odpovedať
▲
02.08.2023, 20:41
|
A teraz dokáž svoje tvrdenie Tomas.
|
|
|
91
|
|
88. clear1 02.08.2023, 20:41
A teraz dokáž svoje tvrdenie Tomas.
▲
02.08.2023, 22:14
|
žiaden rus nečíta a neorientuje sa podla iných zdrojov a máp než pro ruských, to snád ani netreba tento holý fakt dokazovať...
|
|
|
93
|
|
91. tomas12345 02.08.2023, 22:14
žiaden rus nečíta a neorientuje sa podla iných zdrojov a máp než pro ruských, to snád ani netreba tento holý fakt dokazovať...
▲
02.08.2023, 22:16
|
|
97
|
|
91. tomas12345 02.08.2023, 22:14
žiaden rus nečíta a neorientuje sa podla iných zdrojov a máp než pro ruských, to snád ani netreba tento holý fakt dokazovať...
▲
18.08.2023, 20:34
|
Tomas k tomu Tokmaku: Podle US rozvědky neexistuje šance, že by Ukrajina dosáhla cíle ofenzivy odkaz ... -war-news/ - Ukrajinská protiofenzíva, která stála Západ desítky miliard dolarů v západních zbraních a vojenském materiálu, nebude schopna dosáhnout klíčového cíle dosáhnout Melitopolu. - "Ponuré hodnocení je založeno na ruské brutální obranné schopnosti," píší noviny a dodávají, že ruská obrana "předčila všechna očekávání". - Nedávno Kyjev poslal na frontu další zálohy vybavené tanky Challenger a bojovými vozidly pěchoty Stryker, ale to nepomohlo prolomit ruskou obranu. - Experti stále zpochybňují dopadení nejen Melitopolu, ale i Tokmaku. Americké úřady přitom Kyjevu doporučují, aby soustředil všechny síly do jedné oblasti a prorazil tam. Ukrajina ale „zvolila jinou strategii“ menších útoků v různých oblastech. - Někteří republikáni tvrdí, že nemá smysl dát Ukrajině 20,6 miliardy dolarů, které Biden požadoval Takže už ani Tokmak nepokládají za reálný.
|
|
|
98
|
|
97. clear1 18.08.2023, 20:34
Tomas k tomu Tokmaku:
Podle US rozvědky neexistuje šance, že by Ukrajina dosáhla cíle ofenzivy https://www.washingtonpost.com/world/20 ... -war-news/
- Ukrajinská protiofenzíva, která stála Západ desítky miliard dolarů v západních zbraních a vojenském materiálu, nebude schopna dosáhnout klíčového cíle dosáhnout Melitopolu. - "Ponuré hodnocení je založeno na ruské brutální obranné schopnosti," píší noviny a dodávají, že ruská obrana "předčila všechna očekávání". - Nedávno K...
▲
18.08.2023, 20:37
|
Odkaz v článku nefunguje, tu je ešte raz odkaz
|
|
|
101
|
|
98. clear1 18.08.2023, 20:37
Odkaz v článku nefunguje, tu je ešte raz https://www.washingtonpost.com/world/2023/08/18/russia-ukraine-war-news/
▲
18.08.2023, 22:35
|
Ruské fúrie už dlho nefungujú.
|
|
|
99
|
|
97. clear1 18.08.2023, 20:34
Tomas k tomu Tokmaku:
Podle US rozvědky neexistuje šance, že by Ukrajina dosáhla cíle ofenzivy https://www.washingtonpost.com/world/20 ... -war-news/
- Ukrajinská protiofenzíva, která stála Západ desítky miliard dolarů v západních zbraních a vojenském materiálu, nebude schopna dosáhnout klíčového cíle dosáhnout Melitopolu. - "Ponuré hodnocení je založeno na ruské brutální obranné schopnosti," píší noviny a dodávají, že ruská obrana "předčila všechna očekávání". - Nedávno K...
▲
18.08.2023, 21:47
|
Clear, takže sám vidí, že Tomáško mal pravdu!!! -Americké úřady přitom Kyjevu doporučují, aby soustředil všechny síly do jedné oblasti a prorazil tam.- Raz darmo vojenský talent Majstra sa nezaprie.
|
|
|
100
|
|
97. clear1 18.08.2023, 20:34
Tomas k tomu Tokmaku:
Podle US rozvědky neexistuje šance, že by Ukrajina dosáhla cíle ofenzivy https://www.washingtonpost.com/world/20 ... -war-news/
- Ukrajinská protiofenzíva, která stála Západ desítky miliard dolarů v západních zbraních a vojenském materiálu, nebude schopna dosáhnout klíčového cíle dosáhnout Melitopolu. - "Ponuré hodnocení je založeno na ruské brutální obranné schopnosti," píší noviny a dodávají, že ruská obrana "předčila všechna očekávání". - Nedávno K...
▲
18.08.2023, 21:56
|
Vyberáš si len to čo ty vyhovuje.... ostatné správy americkej rozvedky ignoruješ...
"Americké úřady přitom Kyjevu doporučují, aby soustředil všechny síly do jedné oblasti a prorazil tam. Ukrajina ale „zvolila jinou strategii“ menších útoků v různých oblastech."
Ano, to odkukali odo mna.
|
|
|
102
|
|
100. tomas12345 18.08.2023, 21:56
Vyberáš si len to čo ty vyhovuje.... ostatné správy americkej rozvedky ignoruješ...
"Americké úřady přitom Kyjevu doporučují, aby soustředil všechny síly do jedné oblasti a prorazil tam. Ukrajina ale „zvolila jinou strategii“ menších útoků v různých oblastech."
Ano, to odkukali odo mna.
▲
18.08.2023, 22:41
|
Výmysly a hoaxy treba ignorovať. To je prirodzený proces.
|
|
|
103
|
|
102. Pollux 18.08.2023, 22:41
Výmysly a hoaxy treba ignorovať. To je prirodzený proces.
▲
18.08.2023, 23:08
|
(102) Pobežal, úplne s Tebou súhlasím s podmienkou, že musíš v prvom rade ignorovať tie svoje vlasné výmysly a hoaxy, ktoré choromyseľne denno-denne zverejňuješ na Lipke... Na svojom DF si ich však zverejňuj bez akýchkoľvek zábran koľko len chceš...!!!
|
|
|
105
|
|
1. tomas12345 29.07.2023, 19:52
https://www.dzio.sk/zumpa/gallery/1690653012.png Za včerajšok UA oslobodila dalších vyše 100 km2 ! A už sa blížia k Tokmaku. A to UA ešte ani len nezačala
▲
07.09.2023, 07:32
|
Tomáško, už prešlo vyše mesiaca, ako Ukrajinci, stále sa blížia k Tokmaku? Alebo sa už od neho vzdaľujú smerom k Rusku?
|
|
|
106
|
|
105. peter67 07.09.2023, 07:32
Tomáško, už prešlo vyše mesiaca, ako Ukrajinci, stále sa blížia k Tokmaku? Alebo sa už od neho vzdaľujú smerom k Rusku?
▲
07.09.2023, 07:41
|
Ono je to tak striedavo. Hory v tej oblasti dávajú len obmedzené možnosti kadiaľ ísť. Takže Rusi v podstate dopredu vedia kadiaľ bude vedený ukrajinský útok, samozrejme cez Robotino. Tak keď Ukrajinci útočia sa stiahnu do hôr, počkajú na nahromadenie Ukrajincov v Robotine a potom celú dolinu zase preorú, pechota zaženie utekuschopných...a tak dokola a dokola..
|
|
|
108
|
|
106. clear1 07.09.2023, 07:41
Ono je to tak striedavo. Hory v tej oblasti dávajú len obmedzené možnosti kadiaľ ísť. Takže Rusi v podstate dopredu vedia kadiaľ bude vedený ukrajinský útok, samozrejme cez Robotino. Tak keď Ukrajinci útočia sa stiahnu do hôr, počkajú na nahromadenie Ukrajincov v Robotine a potom celú dolinu zase preorú, pechota zaženie utekuschopných...a tak dokola a dokola..
▲
07.09.2023, 08:19
|
UA nerobí útoky... ona len ostreluje... načo by robili útoky ked nie sú vyčistené minové polia, zničené bunkre ? Taktika UA je ostrelovať ostrelovať a ostrelovať... to zničí velkú časť mínových polí... zničí to aj ruské bunkre.... a až potom ked bude polia odmínované, a ruské bunkre zničené, až potom začne útok....
|
|
|
109
|
|
108. tomas12345 07.09.2023, 08:19
UA nerobí útoky... ona len ostreluje... načo by robili útoky ked nie sú vyčistené minové polia, zničené bunkre ? Taktika UA je ostrelovať ostrelovať a ostrelovať... to zničí velkú časť mínových polí... zničí to aj ruské bunkre.... a až potom ked bude polia odmínované, a ruské bunkre zničené, až potom začne útok....
▲
07.09.2023, 08:20
|
|
110
|
|
109. clear1 07.09.2023, 08:20
Snívaj ďalej..
▲
07.09.2023, 08:22
|
ty nevieš ako to funguje ? Rusi pošlú vojakov do zákopov... Ukrajinci ich začnú ostrelovať, zničia ruských vojakov v zákopoch... Rusi do tých zákopov potom pošlú dalších vojakov, ako mlynček na meso, ako potravu pre delá... a takto to budú robiť až dovtedy dokial im nedojdu vojaci... ked im dojdu vojaci, fronta sa rozpadne, a až POTOM bude hromadný útok UA pechoty a oslobodenie územi, tak ako to bolo pri Kyjeve, Charkove, Chersone.
|
|
|
111
|
|
110. tomas12345 07.09.2023, 08:22
ty nevieš ako to funguje ? Rusi pošlú vojakov do zákopov... Ukrajinci ich začnú ostrelovať, zničia ruských vojakov v zákopoch... Rusi do tých zákopov potom pošlú dalších vojakov, ako mlynček na meso, ako potravu pre delá... a takto to budú robiť až dovtedy dokial im nedojdu vojaci... ked im dojdu vojaci, fronta sa rozpadne, a až POTOM bude hromadný útok UA pechoty a oslobodenie územi, tak ako to bolo pri Kyjeve, Charkove, Chersone.
▲
07.09.2023, 08:38
|
Ano ano, presne takto to funguje. Akurát na druhej strane 🙈
|
|
|
114
|
|
111. clear1 07.09.2023, 08:38
Ano ano, presne takto to funguje. Akurát na druhej strane 🙈
▲
07.09.2023, 09:55
|
a na ruskej strane to prečo myslíš že takto nefunguje ? Vari UA nemá delostreleckú muníciu ? A nie sú vari húfnice M777 presnejšie než staré sovietské húfnice ?
|
|
|
117
|
|
114. tomas12345 07.09.2023, 09:55
a na ruskej strane to prečo myslíš že takto nefunguje ? Vari UA nemá delostreleckú muníciu ? A nie sú vari húfnice M777 presnejšie než staré sovietské húfnice ?
▲
07.09.2023, 10:04
|
Tomas, boli presnejšie, boli. Vieš o tom, že hlaveň sa opotrebováva a tým klesá presnosť? A vieš o tom, že Ukrajina síce dostala húfnice, ale nie náhradné hlavne?
|
|
|
119
|
|
117. clear1 07.09.2023, 10:04
Tomas, boli presnejšie, boli. Vieš o tom, že hlaveň sa opotrebováva a tým klesá presnosť? A vieš o tom, že Ukrajina síce dostala húfnice, ale nie náhradné hlavne?
▲
07.09.2023, 10:15
|
a vieš o tom že tie húfnice sa pravidelne opravujú po opotrebovaní ? Alebo ako si to ty vlastne predstavuješ ? To si vážne myslíš že UA dostala húfnice, a potom im ich Západ neopravoval ? Ved ak by sa tie húfnice neopravovali, tak do 3 mesiacov by na fronte už nemali žiadnu húfnicu... to sa však nedejhe
|
|
|
122
|
|
119. tomas12345 07.09.2023, 10:15
a vieš o tom že tie húfnice sa pravidelne opravujú po opotrebovaní ? Alebo ako si to ty vlastne predstavuješ ? To si vážne myslíš že UA dostala húfnice, a potom im ich Západ neopravoval ? Ved ak by sa tie húfnice neopravovali, tak do 3 mesiacov by na fronte už nemali žiadnu húfnicu... to sa však nedejhe
▲
07.09.2023, 10:25
|
Opotrebovanú hlaveň neopravíš, môžeš ju len vymeniť. A keď nemáš, tak holt budeš strieľať pánu Bohu do okien. Ale deje sa to, len Tí to ukrajinské zdroje nepovedia. Rusi stále častejšie hlásia tiché dni bez streľby na niektorých úsekoch. Ukrajinci majú príkaz šetriť
|
|
|
124
|
|
122. clear1 07.09.2023, 10:25
Opotrebovanú hlaveň neopravíš, môžeš ju len vymeniť. A keď nemáš, tak holt budeš strieľať pánu Bohu do okien. Ale deje sa to, len Tí to ukrajinské zdroje nepovedia. Rusi stále častejšie hlásia tiché dni bez streľby na niektorých úsekoch. Ukrajinci majú príkaz šetriť
▲
07.09.2023, 10:49
|
a ty si fakt myslíš že západ im tie hlavne nevymiena ? Potom by im tie húfnice došli za 3 mesiace... ibaže Rusi každú chvílu hlásia nejakú zostrelenú M777, či inú západnu húfnicu typu Ceasar... "Rusi stále častejšie hlásia tiché dni bez streľby na niektorých úsekoch." A dokaz tohto tvrdenia ? Zase je to založené len na trust me bro, a ešte k tomu z ruskej strany
|
|
|
126
|
|
124. tomas12345 07.09.2023, 10:49
a ty si fakt myslíš že západ im tie hlavne nevymiena ? Potom by im tie húfnice došli za 3 mesiace... ibaže Rusi každú chvílu hlásia nejakú zostrelenú M777, či inú západnu húfnicu typu Ceasar...
"Rusi stále častejšie hlásia tiché dni bez streľby na niektorých úsekoch."
A dokaz tohto tvrdenia ? Zase je to založené len na trust me bro, a ešte k tomu z ruskej strany
▲
07.09.2023, 12:27
|
No Rusom rozhodne verím viac ako Ukrajine ktorá neustále vyhráva a stále stojí na mieste. Robotino už dobyli niekoľko krát a stále v ňom nie sú. Zajtra sa zase dozviem, že prekvapivým útokom dobyli okraj Robotina 😁 Rusi všetko rozoberajú na mapách, vysvetľujú osobitosti terénu, súvislosti s inými susediacimi smermi prečo nie je možné obísť nepriateľa, atď.. Ukropropaganda stále len vyhráva a vyhráva, nič bližšie sa nedozvieš. Napr. prečo už 3 mesiace stoja pred Robotinom aj keď všetky bitky o dedinu vyhrávajú
|
|
|
128
|
|
126. clear1 07.09.2023, 12:27
No Rusom rozhodne verím viac ako Ukrajine ktorá neustále vyhráva a stále stojí na mieste. Robotino už dobyli niekoľko krát a stále v ňom nie sú. Zajtra sa zase dozviem, že prekvapivým útokom dobyli okraj Robotina 😁 Rusi všetko rozoberajú na mapách, vysvetľujú osobitosti terénu, súvislosti s inými susediacimi smermi prečo nie je možné obísť nepriateľa, atď.. Ukropropaganda stále len vyhráva a vyhráva, nič bližšie sa nedozvieš. Napr. prečo už 3 mesiace stoja pred Robotinom aj keď všetky bitky ...
▲
07.09.2023, 12:42
|
Veď kurací mozoček ani iné nemôže, ako veriť propagande. Existujú ale aj satelitné zábery. Tie však kurací mozoček prehlási ako obvykle za podvrh. Podobne, ako nedávno pristátie američanov na mesiaci. Skrátka kurací mozoček.
|
|
|
133
|
|
126. clear1 07.09.2023, 12:27
No Rusom rozhodne verím viac ako Ukrajine ktorá neustále vyhráva a stále stojí na mieste. Robotino už dobyli niekoľko krát a stále v ňom nie sú. Zajtra sa zase dozviem, že prekvapivým útokom dobyli okraj Robotina 😁 Rusi všetko rozoberajú na mapách, vysvetľujú osobitosti terénu, súvislosti s inými susediacimi smermi prečo nie je možné obísť nepriateľa, atď.. Ukropropaganda stále len vyhráva a vyhráva, nič bližšie sa nedozvieš. Napr. prečo už 3 mesiace stoja pred Robotinom aj keď všetky bitky ...
▲
07.09.2023, 14:19
|
"No Rusom rozhodne verím viac ako Ukrajine ktorá neustále vyhráva a stále stojí na mieste." To potom znamená že Rusi tiež prehrávajú ? Ved ani oni za posledný rok v podstate nepostúpili o nič viac než Ukrajina ?
|
|
|
137
|
|
133. tomas12345 07.09.2023, 14:19
"No Rusom rozhodne verím viac ako Ukrajine ktorá neustále vyhráva a stále stojí na mieste."
To potom znamená že Rusi tiež prehrávajú ? Ved ani oni za posledný rok v podstate nepostúpili o nič viac než Ukrajina ?
▲
07.09.2023, 14:44
|
Ako malé dieťa.. Veď toto sme už rozoberali, Rusi za posledný rok urobili obrovský pokrok. Až taký, že Ukrajina súrne potrebuje ďalších 500.000 vojakov, aby nahradili straty. Rusi sú po tom roku v úplne inej pozícii. Kým Ukrajina už melie z posledných zdrojov, Rusko ešte len rozbieha mlyn..
|
|
|
139
|
|
137. clear1 07.09.2023, 14:44
Ako malé dieťa.. Veď toto sme už rozoberali, Rusi za posledný rok urobili obrovský pokrok. Až taký, že Ukrajina súrne potrebuje ďalších 500.000 vojakov, aby nahradili straty. Rusi sú po tom roku v úplne inej pozícii. Kým Ukrajina už melie z posledných zdrojov, Rusko ešte len rozbieha mlyn..
▲
07.09.2023, 14:47
|
reč bola o tom že UA stojí na mieste... tak som podotkol že aj Rusi stoja na mieste... takže si si vybral zlý porovnávací parameter...
Teraz ked si sa už po mojom upozornení opravil, a začínaš tu vytahovať minajúce zdroje UA namiesto dobytého územia, tak len dodám, že k týmto mínajúcim zdrojom UA nemáš žiaden relevantný dokaz, a nie to čo povedal ten či onen Rus sa nepočíta ako dokaz. Prázdne slova nie sú dokaz.
|
|
|
142
|
|
139. tomas12345 07.09.2023, 14:47
reč bola o tom že UA stojí na mieste... tak som podotkol že aj Rusi stoja na mieste... takže si si vybral zlý porovnávací parameter...
Teraz ked si sa už po mojom upozornení opravil, a začínaš tu vytahovať minajúce zdroje UA namiesto dobytého územia, tak len dodám, že k týmto mínajúcim zdrojom UA nemáš žiaden relevantný dokaz, a nie to čo povedal ten či onen Rus sa nepočíta ako dokaz. Prázdne slova nie sú dokaz.
▲
07.09.2023, 15:06
|
No dobre, ale Rusi stoja na mieste, pretože Ukrajinci majú ofenzívu a je to výhodné. Ale ! Ukrajinci majú ofenzívu a stoja na mieste!! To je trochu rozdiel vieš 😄
|
|
|
144
|
|
142. clear1 07.09.2023, 15:06
No dobre, ale Rusi stoja na mieste, pretože Ukrajinci majú ofenzívu a je to výhodné. Ale ! Ukrajinci majú ofenzívu a stoja na mieste!! To je trochu rozdiel vieš 😄
▲
07.09.2023, 15:07
|
Rusi stáli na mieste aj dlhé mesiace predtým ako UA začala ofenzívu
|
|
|
145
|
|
144. tomas12345 07.09.2023, 15:07
Rusi stáli na mieste aj dlhé mesiace predtým ako UA začala ofenzívu
▲
07.09.2023, 15:22
|
Áno, pripravovali sa na túto ukrajinskú ofenzívu. A urobili dobre, teraz vidno ako dobre sa pripravili. Musíš uznať 😁 Mimochodom, niečo ohľadom oficiálneho vyjadrenia ukronacistov som našiel. Reznikov, minister obrany Ukrajiny v polovici 2022 povedal, že dokopy aj s Azovom a ďalšími nacistickými prapormi je v zbroji milión vojakov odkazOdkaz je na oficiálnu stránku aby si zase netvrdil, že Ti posielam Ruské zdroje
|
|
|
146
|
|
145. clear1 07.09.2023, 15:22
Áno, pripravovali sa na túto ukrajinskú ofenzívu. A urobili dobre, teraz vidno ako dobre sa pripravili. Musíš uznať 😁
Mimochodom, niečo ohľadom oficiálneho vyjadrenia ukronacistov som našiel. Reznikov, minister obrany Ukrajiny v polovici 2022 povedal, že dokopy aj s Azovom a ďalšími nacistickými prapormi je v zbroji milión vojakov https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/3524896-ukraina-potrebue-spilnih-pidpriemstv-ta-investicij-u-sferi-vpk-reznikov.html Odkaz je na oficiálnu stránku...
▲
07.09.2023, 15:37
|
pripravovali sa na UA ofenzívu od apríla 2022 ? Lebo odvtedy sa nepohli dopredu, iba čo velké územie strácali a už ich nedokázali znovu dobyť Hmm, takže milion ? A nevravel si dnes že to malo byť 1,5 miliona ? Ty tými číslicami len tak trieskaš Okrem iného, nie je to článok z UA ministerstva obrany... a že je to Ukrajinská stranka ? No a ? Ved dnes može hocijaký Ukrajinec založiť si webovú stránku.... Za tretie, 1 milion je v armáde, lenže v armáde to nie sú len tí čo sú na fronte, to je aj domobrana.... to sú aj tí čo sú v továrniach, tí čo odpratúvajú trosky po bombardovaní, tí čo evakuuju ludí atd....
|
|
|
150
|
|
146. tomas12345 07.09.2023, 15:37
pripravovali sa na UA ofenzívu od apríla 2022 ? Lebo odvtedy sa nepohli dopredu, iba čo velké územie strácali a už ich nedokázali znovu dobyť
Hmm, takže milion ? A nevravel si dnes že to malo byť 1,5 miliona ? Ty tými číslicami len tak trieskaš
Okrem iného, nie je to článok z UA ministerstva obrany... a že je to Ukrajinská stranka ? No a ? Ved dnes može hocijaký Ukrajinec založiť si webovú stránku....
Za tretie, 1 milion je v armáde, lenže v armáde to nie sú len tí č...
▲
07.09.2023, 16:08
|
Tomáško rozumieš ty vôbec výrazom domobrana, armáda, v továrniach, odpratávači trosiek? Lebo podľa tvojho vyjadrenia vojaci pracujúci v továrňach sa po šichte menia na domobrancov a v prípade potreby aj na odprátavačov trosiek.... a každý večer na evakujúcich.
|
|
|
152
|
|
150. peter67 07.09.2023, 16:08
Tomáško rozumieš ty vôbec výrazom domobrana, armáda, v továrniach, odpratávači trosiek? Lebo podľa tvojho vyjadrenia vojaci pracujúci v továrňach sa po šichte menia na domobrancov a v prípade potreby aj na odprátavačov trosiek.... a každý večer na evakujúcich.
▲
07.09.2023, 16:10
|
"Lebo podľa tvojho vyjadrenia vojaci pracujúci v továrňach sa po šichte menia na domobrancov a v prípade potreby aj na odprátavačov trosiek."
Cituj kde som toto napísal.
|
|
|
154
|
|
146. tomas12345 07.09.2023, 15:37
pripravovali sa na UA ofenzívu od apríla 2022 ? Lebo odvtedy sa nepohli dopredu, iba čo velké územie strácali a už ich nedokázali znovu dobyť
Hmm, takže milion ? A nevravel si dnes že to malo byť 1,5 miliona ? Ty tými číslicami len tak trieskaš
Okrem iného, nie je to článok z UA ministerstva obrany... a že je to Ukrajinská stranka ? No a ? Ved dnes može hocijaký Ukrajinec založiť si webovú stránku....
Za tretie, 1 milion je v armáde, lenže v armáde to nie sú len tí č...
▲
07.09.2023, 16:12
|
Tých 1,5 mil je môj odhad a aj to v tom príspevku uvádzam. A rozhodne nie som ďaleko od pravdy. Ak v polovici 2022 bolo v armáde už 1 mil. slúžiacich, a odvtedy prešlo už niekoľko vĺn mobilizácie, je odhad 1,5 mil. myslím úplne v poriadku. A keď k tomu pridáme ďalších 500.000 ktorých ukronacisti chcú povolať....KDE SÚ VŠETCI TÍ VOJACI?? Na 450.000 Rusov z ktorých už Ukrajinci povraždili tak 3 milióny potrebuje ukrajina dva milióny vojakov? Niečo tu nesedí..😁
|
|
|
156
|
|
154. clear1 07.09.2023, 16:12
Tých 1,5 mil je môj odhad a aj to v tom príspevku uvádzam. A rozhodne nie som ďaleko od pravdy. Ak v polovici 2022 bolo v armáde už 1 mil. slúžiacich, a odvtedy prešlo už niekoľko vĺn mobilizácie, je odhad 1,5 mil. myslím úplne v poriadku. A keď k tomu pridáme ďalších 500.000 ktorých ukronacisti chcú povolať....KDE SÚ VŠETCI TÍ VOJACI?? Na 450.000 Rusov z ktorých už Ukrajinci povraždili tak 3 milióny potrebuje ukrajina dva milióny vojakov? Niečo tu nesedí..😁
▲
07.09.2023, 16:19
|
Omyl!!! Matemeticky Tomáškovi to sedí presne!!! Je absolventom prestížneho matematického gymnázia, takže na neho v malej násobilke nevyzraješ!! Objasnenie: Tomáško jasne napísal, že rus má 3x väčšie straty ako UA!!! Ty si jasne napísal, že rus prišiel o 3 miliony vojakov!!! Jednoduchým podielom je dané, že Volodymyr stratil 1 milion, rus 3x viac = 3 miliony a nejakú armádu musí mať, preto UA potrebuje 2 miliony, lebo o milion už prišla. Jasné? Záver: Jednoduchý matematický dôkaz potvrdzuje opäť raz Tomáškovu genialitu.
|
|
|
166
|
|
154. clear1 07.09.2023, 16:12
Tých 1,5 mil je môj odhad a aj to v tom príspevku uvádzam. A rozhodne nie som ďaleko od pravdy. Ak v polovici 2022 bolo v armáde už 1 mil. slúžiacich, a odvtedy prešlo už niekoľko vĺn mobilizácie, je odhad 1,5 mil. myslím úplne v poriadku. A keď k tomu pridáme ďalších 500.000 ktorých ukronacisti chcú povolať....KDE SÚ VŠETCI TÍ VOJACI?? Na 450.000 Rusov z ktorých už Ukrajinci povraždili tak 3 milióny potrebuje ukrajina dva milióny vojakov? Niečo tu nesedí..😁
▲
07.09.2023, 16:43
|
stále platí že ten článok nepochádza zo stránky ministerstva UA, takže je to len bulvár.....
Takisto nevieme ani to kolko mobilizovali Rusi, lebo povedať mohli jedno, no skutok vykonať iný...
Ale ok, skúsim ti vyjsť maximálne v ústretí...
Predpokladajme že Rusko má v armáde 500 tisíc vojakov, a Ukrajina 1,5 miliona. Na fronte však može byť 170 tisíc UA vojakov, to stačí na porazenie 500 tisíc rusov na fronte, kedže Rusi majú straty 3:1....
A prečo je v armáde tých zvyšných 1,33 miliona ? Ze by preto, že cvičia v kasárniach ? Ved Rusko má 1,5 miliona vojakov a ktovie či nebude povolávať aj brancov... Je pochopitelne že UA chce mať vycvičených vojakov, a chce ich mať čo najviac...
|
|
|
170
|
|
166. tomas12345 07.09.2023, 16:43
stále platí že ten článok nepochádza zo stránky ministerstva UA, takže je to len bulvár.....
Takisto nevieme ani to kolko mobilizovali Rusi, lebo povedať mohli jedno, no skutok vykonať iný...
Ale ok, skúsim ti vyjsť maximálne v ústretí...
Predpokladajme že Rusko má v armáde 500 tisíc vojakov, a Ukrajina 1,5 miliona. Na fronte však može byť 170 tisíc UA vojakov, to stačí na porazenie 500 tisíc rusov na fronte, kedže Rusi majú straty 3:1....
A prečo je v armáde tých zv...
▲
07.09.2023, 17:01
|
Tomáško branci sa vždy povolávali. Predstav si že aj ja som dostal povolávací rozkaz!!! A šiel som.
|
|
|
174
|
|
170. peter67 07.09.2023, 17:01
Tomáško branci sa vždy povolávali. Predstav si že aj ja som dostal povolávací rozkaz!!! A šiel som.
▲
07.09.2023, 17:20
|
do akej vojny si to ty šiel ? kde si bojoval ?
|
|
|
177
|
|
174. tomas12345 07.09.2023, 17:20
do akej vojny si to ty šiel ? kde si bojoval ?
▲
07.09.2023, 17:35
|
Aj ja som dostal povolávací rozkaz. A tiež som šiel.
|
|
|
189
|
|
177. clear1 07.09.2023, 17:35
Aj ja som dostal povolávací rozkaz. A tiež som šiel.
▲
07.09.2023, 19:06
|
Ty si dostal iba jednu na pcu. A povolal ťa pychiater.
|
|
|
188
|
|
174. tomas12345 07.09.2023, 17:20
do akej vojny si to ty šiel ? kde si bojoval ?
▲
07.09.2023, 19:05
|
Tomáško si hlúpučky. Daj si vysvetliť od otca, čo to bol branec a kedy dostal povolávací rozkaz a kam šiel a čo tam robil. Minimálne si pozri film -Copak je to za vojáka - a možno trošku pochopíš.
|
|
|
196
|
|
188. peter67 07.09.2023, 19:05
Tomáško si hlúpučky. Daj si vysvetliť od otca, čo to bol branec a kedy dostal povolávací rozkaz a kam šiel a čo tam robil. Minimálne si pozri film -Copak je to za vojáka - a možno trošku pochopíš.
▲
07.09.2023, 19:19
|
prečo porovnávaš výcvik v kasárniach, s bojovaním na fronte ?
|
|
|
200
|
|
196. tomas12345 07.09.2023, 19:19
prečo porovnávaš výcvik v kasárniach, s bojovaním na fronte ?
▲
07.09.2023, 19:26
|
Tomáško, ešte raz a pomaly - Tomáško branci sa vždy povolávali. Predstav si že aj ja som dostal povolávací rozkaz!!! A šiel som. Ty si napísal branci a povolávanie. Viem, že nerozumieš tomu, čo píšeš, lebo si taký malý ťuťmáčik, aj preto ťa volám tak jemne Tomáško. Udajne aj UA najprv vycvičí vojakov v kasárňach a až potom ich aspoň poučených pošle bojovať a možno ani to nie, dajú im do ruky zbraň a okamžite sa stáva z neho heroj. A uráááááááá rusa biť.
|
|
|
202
|
|
200. peter67 07.09.2023, 19:26
Tomáško, ešte raz a pomaly - Tomáško branci sa vždy povolávali. Predstav si že aj ja som dostal povolávací rozkaz!!! A šiel som. Ty si napísal branci a povolávanie. Viem, že nerozumieš tomu, čo píšeš, lebo si taký malý ťuťmáčik, aj preto ťa volám tak jemne Tomáško. Udajne aj UA najprv vycvičí vojakov v kasárňach a až potom ich aspoň poučených pošle bojovať a možno ani to nie, dajú im do ruky zbraň a okamžite sa stáva z neho heroj. A uráááááááá rusa biť.
▲
07.09.2023, 19:27
|
branci sa vždy povolávali do vojny na frontu ??
|
|
|
207
|
|
200. peter67 07.09.2023, 19:26
Tomáško, ešte raz a pomaly - Tomáško branci sa vždy povolávali. Predstav si že aj ja som dostal povolávací rozkaz!!! A šiel som. Ty si napísal branci a povolávanie. Viem, že nerozumieš tomu, čo píšeš, lebo si taký malý ťuťmáčik, aj preto ťa volám tak jemne Tomáško. Udajne aj UA najprv vycvičí vojakov v kasárňach a až potom ich aspoň poučených pošle bojovať a možno ani to nie, dajú im do ruky zbraň a okamžite sa stáva z neho heroj. A uráááááááá rusa biť.
▲
07.09.2023, 19:30
|
Nepochopí. Vieš ako sa hovorilo v kasárňach: Kto nezažil nepochopí. Kto zažil nechápe. 😁
|
|
|
172
|
|
166. tomas12345 07.09.2023, 16:43
stále platí že ten článok nepochádza zo stránky ministerstva UA, takže je to len bulvár.....
Takisto nevieme ani to kolko mobilizovali Rusi, lebo povedať mohli jedno, no skutok vykonať iný...
Ale ok, skúsim ti vyjsť maximálne v ústretí...
Predpokladajme že Rusko má v armáde 500 tisíc vojakov, a Ukrajina 1,5 miliona. Na fronte však može byť 170 tisíc UA vojakov, to stačí na porazenie 500 tisíc rusov na fronte, kedže Rusi majú straty 3:1....
A prečo je v armáde tých zv...
▲
07.09.2023, 17:04
|
Ak má vedenie Ukrajiny 1,5 mil. vojakov a do vlastnej protiofenzívy ktorou chcelo zbovudobyť celú Ukrajinu a ešte k nej aj Krym vložili LEN 170.000 vojakov, tak sú tam všetci padnutí na hlavu! Straty totiž nie sú 3:1 v prospech Ukrajiny, práve naopak, Ukrajina ťahá za kratší koniec. odkaz a straty má až neuveriteľné. Žiadny 1,33 mil. v zálohe nemá, preto žiada od európskych krajín aby posielali Ukrajinských mužov späť na Ukrajinu. Súrne potrebujú ďalšie mäso
|
|
|
176
|
|
172. clear1 07.09.2023, 17:04
Ak má vedenie Ukrajiny 1,5 mil. vojakov a do vlastnej protiofenzívy ktorou chcelo zbovudobyť celú Ukrajinu a ešte k nej aj Krym vložili LEN 170.000 vojakov, tak sú tam všetci padnutí na hlavu! Straty totiž nie sú 3:1 v prospech Ukrajiny, práve naopak, Ukrajina ťahá za kratší koniec. https://www.armadnymagazin.sk/2022/08/24/americky-vojensky-expert-scott-ritter-ukrajina-ma-neslychane-straty/ a straty má až neuveriteľné. Žiadny 1,33 mil. v zálohe nemá, preto žiada od európskych krajín aby posielal...
▲
07.09.2023, 17:29
|
hehe, ten článok odkaz je ešte z augusta 2022. Ritter tam píše že UA má neslýchané straty a oproti Rusku až v pomere 1 ku 10, 1 ku 15, 1 ku 30 Sranda že pár týždnov po tomto tvrdení prišiel ruský debakel pri Charkove a Chersone... tak tu aspon krásne vidíš, ako bludy boli to čo Riter písal... keby Rusi mali takéto neslýchané uspechy, nezažili by tie zahanbujúce porážky pri Charkove, Chersone, a UA fronta by sa zachvílu rozpadla a videli by sme prudké pohyby Ruskej armády... nič z toho sa nestalo... Ritter písal bludy a ty si mu v tom čase naletel. Aspon vidno, akých máte vy Rusi analytikov
|
|
|
179
|
|
176. tomas12345 07.09.2023, 17:29
hehe, ten článok https://www.armadnymagazin.sk/2022/08/24/americky-vojensky-expert-scott-ritter-ukrajina-ma-neslychane-straty/ je ešte z augusta 2022. Ritter tam píše že UA má neslýchané straty a oproti Rusku až v pomere 1 ku 10, 1 ku 15, 1 ku 30
Sranda že pár týždnov po tomto tvrdení prišiel ruský debakel pri Charkove a Chersone... tak tu aspon krásne vidíš, ako bludy boli to čo Riter písal... keby Rusi mali takéto neslýchané uspechy, nezažili by tie zahanbujúce porážky pri Cha...
▲
07.09.2023, 17:52
|
Rusi sa vtedy stiahli pretože ich skrátka bolo málo. Pamätám sa ako aj Ty sám si vtedy písal, že 150.000 vojakov na 1000 km frontovej línii je málo.. Ak sa pamätáš, už som Ti raz písal, že kým Ukrajinci sa tešia keď dronom zhodia granát a zrania jedného ruského vojaka, Rusi riešia veci s použitím TOS-1, lancetmi, kalibrami, Iskandermi.. Takže straty Ukrajiny logicky musia byť úplne inde. Veď si len porovnaj dron s jedným granátom vs. TOS-1 ktorý jednou salvou likviduje všetko živé na ploche niekoľkých km². Rádovo iná trieda. Nechápem ako môže niekto veriť, že pri takomto priepastnom technologickom rozdiele môže byť pomer strát v prospech Ukrajiny. To je proti zdravému rozumu.
|
|
|
183
|
|
179. clear1 07.09.2023, 17:52
Rusi sa vtedy stiahli pretože ich skrátka bolo málo. Pamätám sa ako aj Ty sám si vtedy písal, že 150.000 vojakov na 1000 km frontovej línii je málo.. Ak sa pamätáš, už som Ti raz písal, že kým Ukrajinci sa tešia keď dronom zhodia granát a zrania jedného ruského vojaka, Rusi riešia veci s použitím TOS-1, lancetmi, kalibrami, Iskandermi.. Takže straty Ukrajiny logicky musia byť úplne inde. Veď si len porovnaj dron s jedným granátom vs. TOS-1 ktorý jednou salvou likviduje všetko živé na ploche n...
▲
07.09.2023, 18:38
|
Ako ich mohlo byť tak strašne málo, v porovnaní s Ukrajincami, ked ich podla Rittera kosili v pomere 15:1 ? __________________________ Ten TOS1 ved to nie je žiadna komplikovaná zbran. Raketomet na podvozku tanku, a náboj naplnený termobarickou muníciou. Ked je taký účinný, prečo ho nemá v armáde aj NATO, prečo ho nepoužíva aj Ukrajina ? To bude zrejme tým, že nie je vobec taký účinný... Tie rakety sú ťažké, takže aby doputovali k cielu, musia byť vypálené z menšej než 6 kilometrovej vzdialenosti, a do 6 kilometrov od fronty je TOS1 velmi zranitelný voči UA dronom, a delostrelectvu..... Dalšia nevýhoda je v tom, že puzdro rakiet TOS1 je z tenkého materiálu, čiže jeho smrtelný účinok vplyvom fragmentácie je minimálny.... Ide o neriadené strely vypalované zo vzdialenosti 6 kilometrov... Grad z 20 kilometrov má rozptyl 0-400 metrov, takže odhadujem že TOS z 6 kilometrov má rozptyl okolo 0-120 metrov. To nie je ktoviečo....TOS1 raketa obsahuje výbušnú termobarickú nápln 100 kg, čo je ekvivalent 400 kg TNT. 400 kg má smrtnosť o polomere 25 metrov, takže len okolo 120 : 25 = každá piata raketa sposobí umrtie.... čiže ak máš vyhlbenu noru v ktorej sa krčia 2 vojaci, tak len každá piata raketa TOS sposobí ich umrtie... inak povedané 5 rakiet na 2 vojakov... a to nie je žiaden ultra výkon..
|
|
|
191
|
|
183. tomas12345 07.09.2023, 18:38
Ako ich mohlo byť tak strašne málo, v porovnaní s Ukrajincami, ked ich podla Rittera kosili v pomere 15:1 ? __________________________ Ten TOS1 ved to nie je žiadna komplikovaná zbran. Raketomet na podvozku tanku, a náboj naplnený termobarickou muníciou. Ked je taký účinný, prečo ho nemá v armáde aj NATO, prečo ho nepoužíva aj Ukrajina ?
To bude zrejme tým, že nie je vobec taký účinný... Tie rakety sú ťažké, takže aby doputovali k cielu, musia byť vypálené z menšej než 6 kilome...
▲
07.09.2023, 19:14
|
Hej, Ty si zase raz vynašiel pomer. Tentokrát pomer koľko rakiet systému TOS-1 treba na likvidáciu dvoch vojakov. Vieš čo, ja budem predsa len veriť výrobcovi ako Tebe.
Citujem: "Samotnú muníciu tvoria dve nálože. Prvá nálož, ktorá exploduje vo vopred určenej výške, rozptýli explozívnu hmotu do okolia, kde spoločne so vzduchom vytvorí vysoko explozívny aerosólový mrak. S odstupom niekoľkých sekúnd potom ďalšia nálož vzniknutú zmes zapáli, čím dôjde k explózii, ktorá má niekoľkonásobne väčšiu silu, než majú klasické trhaviny. Vzniká tak mohutná tlaková vlna s obrovskou ničivou silou. Celý ničivý efekt je umocnený podtlakom vzduchu, ktorý sa tvorí za tlakovou vlnou. Plameňomet tak dokáže zničiť až 8 budov naraz a navyše spôsobuje devastujúce škody na 4 kilometre štvorcové."
Takže porovnajme si ničivú silu dronu s jedným granátom s TOS-1 a skúsme odhadnúť pomer strát na živej sile... Predstav si ukrajinský útok, kopa vojakov na bojovom poli, a Rusi na nich vypustia toto. A samozrejme, nezabudnime na to, že ukrajincom sa počas toho podarí z dronu zhodiť jeden granát a trafiť...
|
|
|
193
|
|
191. clear1 07.09.2023, 19:14
Hej, Ty si zase raz vynašiel pomer. Tentokrát pomer koľko rakiet systému TOS-1 treba na likvidáciu dvoch vojakov. Vieš čo, ja budem predsa len veriť výrobcovi ako Tebe.
Citujem: "Samotnú muníciu tvoria dve nálože. Prvá nálož, ktorá exploduje vo vopred určenej výške, rozptýli explozívnu hmotu do okolia, kde spoločne so vzduchom vytvorí vysoko explozívny aerosólový mrak. S odstupom niekoľkých sekúnd potom ďalšia nálož vzniknutú zmes zapáli, čím dôjde k explózii, ktorá má niekoľkonásobne...
▲
07.09.2023, 19:17
|
Výrobca je Rus, takže rátaj s propagandou, dezinfo a nadhodnoteniami.... Prečo si to nechceš overiť radšej sám na výpočtoch ? A prečo nechceš používať zdravý rozum ? Ved TOS1 je lahký na výrobu, prečo ho nepoužíva NATO a Ukrajina ked je tak strašne neefektívny ?? Mysli !!!
|
|
|
197
|
|
193. tomas12345 07.09.2023, 19:17
Výrobca je Rus, takže rátaj s propagandou, dezinfo a nadhodnoteniami.... Prečo si to nechceš overiť radšej sám na výpočtoch ? A prečo nechceš používať zdravý rozum ? Ved TOS1 je lahký na výrobu, prečo ho nepoužíva NATO a Ukrajina ked je tak strašne neefektívny ?? Mysli !!!
▲
07.09.2023, 19:20
|
A ako si to chceš overiť na výpočtoch? Ty vieš akou silou vybuchne rozptýlená termobarická aerosoľ v porovnaní s nerozptýlenou? Ukáž mi prosím Tvoje výpočty
|
|
|
199
|
|
197. clear1 07.09.2023, 19:20
A ako si to chceš overiť na výpočtoch? Ty vieš akou silou vybuchne rozptýlená termobarická aerosoľ v porovnaní s nerozptýlenou? Ukáž mi prosím Tvoje výpočty
▲
07.09.2023, 19:25
|
viem z netu kolko 1 TOS1 raketa obsahuje výbušniny, je to 100 kg. A viem aj to že 100 kg termobarickej trhaviny je ekvivalentom 400 kg tnt. To stačí... nerozptýlených 400 kg tnt, má detrukčne účinky o polomere 25 metrov, pokial sa nálož rozptýli vo vzduchu, tak síce tlaková vlna bude na večšom území, za to však bude slabšia, takže to je v podstate jedno....
|
|
|
205
|
|
199. tomas12345 07.09.2023, 19:25
viem z netu kolko 1 TOS1 raketa obsahuje výbušniny, je to 100 kg. A viem aj to že 100 kg termobarickej trhaviny je ekvivalentom 400 kg tnt. To stačí... nerozptýlených 400 kg tnt, má detrukčne účinky o polomere 25 metrov, pokial sa nálož rozptýli vo vzduchu, tak síce tlaková vlna bude na večšom území, za to však bude slabšia, takže to je v podstate jedno....
▲
07.09.2023, 19:29
|
|
186
|
|
179. clear1 07.09.2023, 17:52
Rusi sa vtedy stiahli pretože ich skrátka bolo málo. Pamätám sa ako aj Ty sám si vtedy písal, že 150.000 vojakov na 1000 km frontovej línii je málo.. Ak sa pamätáš, už som Ti raz písal, že kým Ukrajinci sa tešia keď dronom zhodia granát a zrania jedného ruského vojaka, Rusi riešia veci s použitím TOS-1, lancetmi, kalibrami, Iskandermi.. Takže straty Ukrajiny logicky musia byť úplne inde. Veď si len porovnaj dron s jedným granátom vs. TOS-1 ktorý jednou salvou likviduje všetko živé na ploche n...
▲
07.09.2023, 19:02
|
Blbeček, TOS1 je slepý, ako tvoja ruská mater. Batérii TOS1 sme zničili najviac. To je len taký ruský ohňostroj. A rozum, ako máš aj ty. Kurací.
|
|
|
201
|
|
186. Reset 07.09.2023, 19:02
Blbeček, TOS1 je slepý, ako tvoja ruská mater. Batérii TOS1 sme zničili najviac. To je len taký ruský ohňostroj. A rozum, ako máš aj ty. Kurací.
▲
07.09.2023, 19:26
|
Vy ste zničili? Kto vy? Takže už nielen tanky, ale aj ďalšiu techniku si zničil? Veď hovorím - 68,5 kilogramový Bachmutský Terminátor!! 😁
|
|
|
204
|
|
201. clear1 07.09.2023, 19:26
Vy ste zničili? Kto vy? Takže už nielen tanky, ale aj ďalšiu techniku si zničil? Veď hovorím - 68,5 kilogramový Bachmutský Terminátor!! 😁
▲
07.09.2023, 19:28
|
Comu nechápeš ? Ved už dlhší čas píše o tom že bol v UA ako rádioamatér a programátor dronov.. naprogramoval drony, a tie už potom TOS zničili.. TOS1 je velmi lahké zničiť, stačí jeden granát z dronu a tých 20 TOS1 ti spraví ohnostroj...
|
|
|
216
|
|
204. tomas12345 07.09.2023, 19:28
Comu nechápeš ? Ved už dlhší čas píše o tom že bol v UA ako rádioamatér a programátor dronov.. naprogramoval drony, a tie už potom TOS zničili.. TOS1 je velmi lahké zničiť, stačí jeden granát z dronu a tých 20 TOS1 ti spraví ohnostroj...
▲
07.09.2023, 20:00
|
V UA bol tak ako je teraz v špeciálnej jednotke. Už hneď na druhý deň sa prekecol a povedal, že je v Žiline 😄
|
|
|
218
|
|
216. clear1 07.09.2023, 20:00
V UA bol tak ako je teraz v špeciálnej jednotke. Už hneď na druhý deň sa prekecol a povedal, že je v Žiline 😄
▲
07.09.2023, 21:58
|
kde a kedy sa prekecol ? daj odkaz.
|
|
|
219
|
|
218. tomas12345 07.09.2023, 21:58
kde a kedy sa prekecol ? daj odkaz.
▲
07.09.2023, 22:32
|
V tejto téme odkazPíše: Bývam v Žiline, zajtra o 15:00 tu a dal odkaz na miesto kde sa s Milaničkom stretnú
|
|
|
220
|
|
219. clear1 07.09.2023, 22:32
V tejto téme https://www.dzio.sk/lipka/theme/tapak-tape#167388
Píše: Bývam v Žiline, zajtra o 15:00 tu a dal odkaz na miesto kde sa s Milaničkom stretnú
▲
07.09.2023, 23:44
|
(218) Tomáško, nože sa vyjadri, či si uveril argumentu, ktorý uviedol Clear1...!
|
|
|
221
|
|
220. Kasafran 07.09.2023, 23:44
(218) Tomáško, nože sa vyjadri, či si uveril argumentu, ktorý uviedol Clear1...!
▲
08.09.2023, 07:41
|
Kaso, píšem ti za Tomáška Toto nebolo uvedené na oficiálnej stránke ukrajinskej vlády, preto to pokladám za hoax!!! Ako sám HH píše, bojoval na UA a programoval drony tým znišil desaťtisíce nepriateľov + ešte žavelinom a kalachom ich dal dole ešte viac, toto je pravda!!! A pravdou je, že je na UA a aktívne vedie operácie protiofenzívy!!!
|
|
|
222
|
|
219. clear1 07.09.2023, 22:32
V tejto téme https://www.dzio.sk/lipka/theme/tapak-tape#167388
Píše: Bývam v Žiline, zajtra o 15:00 tu a dal odkaz na miesto kde sa s Milaničkom stretnú
▲
10.09.2023, 10:34
|
To nie je žiadne prekecnutie, ved už 3 mesiace píše že má zranenú nohu z frontu a je doma... dal aj fotky...
|
|
|
223
|
|
222. tomas12345 10.09.2023, 10:34
To nie je žiadne prekecnutie, ved už 3 mesiace píše že má zranenú nohu z frontu a je doma... dal aj fotky...
▲
10.09.2023, 10:39
|
Tomáško taký hrdina akým bez pochyby je Bachmutský heroj sa ketodiétou z takejto banality, ako zlomená hnáta musí dostať za pár týždňov!!! Síce sa potom všeználek najväčší na svete dopočuje, že je dobré v takomto prípade radšej sa trošku prejedať, aby sa rana skôr zacelila, ale nie v jeho prípade!!! A už dávno je v špeciálnej jednotke, to tiž písal, tak prečo mu neveríš? Je priamo na fronte a programuje drony, rus má po p.....
|
|
|
224
|
|
223. peter67 10.09.2023, 10:39
Tomáško taký hrdina akým bez pochyby je Bachmutský heroj sa ketodiétou z takejto banality, ako zlomená hnáta musí dostať za pár týždňov!!! Síce sa potom všeználek najväčší na svete dopočuje, že je dobré v takomto prípade radšej sa trošku prejedať, aby sa rana skôr zacelila, ale nie v jeho prípade!!! A už dávno je v špeciálnej jednotke, to tiž písal, tak prečo mu neveríš? Je priamo na fronte a programuje drony, rus má po p.....
▲
10.09.2023, 11:06
|
(223) Peter67, z dobre informovaných kruhov/zdrojov som sa dozvedel, že sa nedá vylúčiť osobné Pobežalovo rozhodnutie stať sa prvým slovensko-židovským kamikadze v priamom útoku na Putina v Kremli... Zrejme sa tak rozhodol po verejnom priznaní, že mu svieca života onedlho zhasne...
|
|
|
225
|
|
224. Kasafran 10.09.2023, 11:06
(223) Peter67, z dobre informovaných kruhov/zdrojov som sa dozvedel, že sa nedá vylúčiť osobné Pobežalovo rozhodnutie stať sa prvým slovensko-židovským kamikadze v priamom útoku na Putina v Kremli... Zrejme sa tak rozhodol po verejnom priznaní, že mu svieca života onedlho zhasne...
▲
10.09.2023, 11:16
|
Kaso ja HH nečítam, lebo ignore, ale sa tu zdôveril, že odchádza na druhý breh rieky Styx?
|
|
|
226
|
|
225. peter67 10.09.2023, 11:16
Kaso ja HH nečítam, lebo ignore, ale sa tu zdôveril, že odchádza na druhý breh rieky Styx?
▲
10.09.2023, 11:49
|
(225) Peter67, ja čítam každého, a preto som sa od samotného HH zvedel, že je už bízko druhého brehu rieky Styx... Preto som mu odporučil, aby pri tom útoku na Putina v Kremli, posadil vedľa seba aj Paradu...
|
|
|
227
|
|
226. Kasafran 10.09.2023, 11:49
(225) Peter67, ja čítam každého, a preto som sa od samotného HH zvedel, že je už bízko druhého brehu rieky Styx... Preto som mu odporučil, aby pri tom útoku na Putina v Kremli, posadil vedľa seba aj Paradu...
▲
10.09.2023, 12:09
|
Kaso máš moje uznanie, že čítaš každého. Ja totálne kraviny čítať nechcem, nechcem zaťažovať moju špinavú dušu ešte väčšími špinavosťami. Už sa mi nechce zaťažovať moje chvíle na tomto svete sprostosťami poniektorých.
|
|
|
228
|
|
226. Kasafran 10.09.2023, 11:49
(225) Peter67, ja čítam každého, a preto som sa od samotného HH zvedel, že je už bízko druhého brehu rieky Styx... Preto som mu odporučil, aby pri tom útoku na Putina v Kremli, posadil vedľa seba aj Paradu...
▲
10.09.2023, 12:25
|
Nečítaš poriadne, už to odvolal 😉
|
|
|
229
|
|
223. peter67 10.09.2023, 10:39
Tomáško taký hrdina akým bez pochyby je Bachmutský heroj sa ketodiétou z takejto banality, ako zlomená hnáta musí dostať za pár týždňov!!! Síce sa potom všeználek najväčší na svete dopočuje, že je dobré v takomto prípade radšej sa trošku prejedať, aby sa rana skôr zacelila, ale nie v jeho prípade!!! A už dávno je v špeciálnej jednotke, to tiž písal, tak prečo mu neveríš? Je priamo na fronte a programuje drony, rus má po p.....
▲
10.09.2023, 12:28
|
"A už dávno je v špeciálnej jednotke, to tiž písal, tak prečo mu neveríš? Je priamo na fronte a programuje drony, rus má po p."
Asi si ho nečítal s porozumením, pretože písal že už sa na Ukrajinu nevráti a že s ním Alex prerušil kontakt..
|
|
|
231
|
|
229. tomas12345 10.09.2023, 12:28
"A už dávno je v špeciálnej jednotke, to tiž písal, tak prečo mu neveríš? Je priamo na fronte a programuje drony, rus má po p."
Asi si ho nečítal s porozumením, pretože písal že už sa na Ukrajinu nevráti a že s ním Alex prerušil kontakt..
▲
10.09.2023, 12:36
|
|
192
|
|
179. clear1 07.09.2023, 17:52
Rusi sa vtedy stiahli pretože ich skrátka bolo málo. Pamätám sa ako aj Ty sám si vtedy písal, že 150.000 vojakov na 1000 km frontovej línii je málo.. Ak sa pamätáš, už som Ti raz písal, že kým Ukrajinci sa tešia keď dronom zhodia granát a zrania jedného ruského vojaka, Rusi riešia veci s použitím TOS-1, lancetmi, kalibrami, Iskandermi.. Takže straty Ukrajiny logicky musia byť úplne inde. Veď si len porovnaj dron s jedným granátom vs. TOS-1 ktorý jednou salvou likviduje všetko živé na ploche n...
▲
07.09.2023, 19:14
|
"Pamätám sa ako aj Ty sám si vtedy písal, že 150.000 vojakov na 1000 km frontovej línii je málo.." Pokial Rusi zabíjali Ukrajincov v pomere 20:1 ako tvrdil Ritter, tak potom 150 tisíc vojakov by proti 1 milionu Ukrajincov bohate stačil na udržanie fronty a Chersonsko Charkovského územia To že to nestačilo, je zrejme jasným dokazom toho že ten pomer nebol ani len zdaleka 20:1 Takže Ritter klamal.... kolko ste mu dali rublov za napísanie toho propagandistického článku ? Lebo nechce sa mi veriť že to písal z vlastnej hlavy
|
|
|
195
|
|
192. tomas12345 07.09.2023, 19:14
"Pamätám sa ako aj Ty sám si vtedy písal, že 150.000 vojakov na 1000 km frontovej línii je málo.."
Pokial Rusi zabíjali Ukrajincov v pomere 20:1 ako tvrdil Ritter, tak potom 150 tisíc vojakov by proti 1 milionu Ukrajincov bohate stačil na udržanie fronty a Chersonsko Charkovského územia
To že to nestačilo, je zrejme jasným dokazom toho že ten pomer nebol ani len zdaleka 20:1 Takže Ritter klamal.... kolko ste mu dali rublov za napísanie toho propagandistického článku ? L...
▲
07.09.2023, 19:18
|
Netuším koľko za to dostal. Odo mňa nič 😁
|
|
|
198
|
|
179. clear1 07.09.2023, 17:52
Rusi sa vtedy stiahli pretože ich skrátka bolo málo. Pamätám sa ako aj Ty sám si vtedy písal, že 150.000 vojakov na 1000 km frontovej línii je málo.. Ak sa pamätáš, už som Ti raz písal, že kým Ukrajinci sa tešia keď dronom zhodia granát a zrania jedného ruského vojaka, Rusi riešia veci s použitím TOS-1, lancetmi, kalibrami, Iskandermi.. Takže straty Ukrajiny logicky musia byť úplne inde. Veď si len porovnaj dron s jedným granátom vs. TOS-1 ktorý jednou salvou likviduje všetko živé na ploche n...
▲
07.09.2023, 19:22
|
rusov schopných boja je už málo
|
|
|
203
|
|
198. Reset 07.09.2023, 19:22
rusov schopných boja je už málo
▲
07.09.2023, 19:27
|
Rusov schopných boja sú ešte milióny
|
|
|
206
|
|
203. clear1 07.09.2023, 19:27
Rusov schopných boja sú ešte milióny
▲
07.09.2023, 19:29
|
Sú schopní, ale nemajú ochotu bojovať... a to je to podstatné... darmo sú ti miliony, ktorí sa pri prvom výstrele vzdajú...
|
|
|
208
|
|
206. tomas12345 07.09.2023, 19:29
Sú schopní, ale nemajú ochotu bojovať... a to je to podstatné... darmo sú ti miliony, ktorí sa pri prvom výstrele vzdajú...
▲
07.09.2023, 19:31
|
|
210
|
|
208. clear1 07.09.2023, 19:31
Hovoríš o Ukrajincoch?
▲
07.09.2023, 19:32
|
Ukrajinci majú motiváciu, pretože bránia svoju vlasť, rodiny.... Ale akú motiváciu majú Rusi ?
|
|
|
211
|
|
210. tomas12345 07.09.2023, 19:32
Ukrajinci majú motiváciu, pretože bránia svoju vlasť, rodiny.... Ale akú motiváciu majú Rusi ?
▲
07.09.2023, 19:36
|
Ano, zase máš Tomáško pravdu, takýchto nabudených a premotivovaných bojovníkov z UA je plné EU!!!
|
|
|
212
|
|
210. tomas12345 07.09.2023, 19:32
Ukrajinci majú motiváciu, pretože bránia svoju vlasť, rodiny.... Ale akú motiváciu majú Rusi ?
▲
07.09.2023, 19:38
|
Tak prečo ukrajinskí chlapi utekajú v miliónoch z Ukrajiny? Tomu hovoríš motivácia?
|
|
|
214
|
|
212. clear1 07.09.2023, 19:38
Tak prečo ukrajinskí chlapi utekajú v miliónoch z Ukrajiny? Tomu hovoríš motivácia?
▲
07.09.2023, 19:43
|
Je to neskutočná motivácia!!! Už aj Ajron Majden o tom spieva: odkaz
|
|
|
217
|
|
212. clear1 07.09.2023, 19:38
Tak prečo ukrajinskí chlapi utekajú v miliónoch z Ukrajiny? Tomu hovoríš motivácia?
▲
07.09.2023, 21:42
|
v milionoch ?? Nepletieš si ich náhodou so ženami s detmi a starcami ?
|
|
|
149
|
|
145. clear1 07.09.2023, 15:22
Áno, pripravovali sa na túto ukrajinskú ofenzívu. A urobili dobre, teraz vidno ako dobre sa pripravili. Musíš uznať 😁
Mimochodom, niečo ohľadom oficiálneho vyjadrenia ukronacistov som našiel. Reznikov, minister obrany Ukrajiny v polovici 2022 povedal, že dokopy aj s Azovom a ďalšími nacistickými prapormi je v zbroji milión vojakov https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/3524896-ukraina-potrebue-spilnih-pidpriemstv-ta-investicij-u-sferi-vpk-reznikov.html Odkaz je na oficiálnu stránku...
▲
07.09.2023, 16:06
|
Teba riadne serie, že tvoji oligarchovia prehrávajú. Som rád, že som k tomu prispel svojimi znalosťami....
|
|
|
153
|
|
149. Reset 07.09.2023, 16:06
Teba riadne serie, že tvoji oligarchovia prehrávajú. Som rád, že som k tomu prispel svojimi znalosťami....
▲
07.09.2023, 16:10
|
Mŕtvy rus, dobrý rus. odkaz
|
|
|
157
|
|
153. Reset 07.09.2023, 16:10
Mŕtvy rus, dobrý rus.
https://www.youtube.com/watch?v=Zn759JOJ9CY
▲
07.09.2023, 16:20
|
Je nutné tú baštu zla vykúriť sústredeným jadrovým útokom. NATO to zatiaľ ešte nepochopili. Tak, ako neskoro pochopili svoju závislosť od ropy a plynu od orkov. Ale príde k tomu. Bude ohňostroj. Ako jadrový fyzik sa teším na ohňostroj. Podzemné bunkre sú pripravené i so všetkou výbavou...
|
|
|
160
|
|
153. Reset 07.09.2023, 16:10
Mŕtvy rus, dobrý rus.
https://www.youtube.com/watch?v=Zn759JOJ9CY
▲
07.09.2023, 16:32
|
Teba riadne serie že Tvoji nacisti prehrávajú
|
|
|
182
|
|
149. Reset 07.09.2023, 16:06
Teba riadne serie, že tvoji oligarchovia prehrávajú. Som rád, že som k tomu prispel svojimi znalosťami....
▲
07.09.2023, 18:24
|
Ak si tam bol, tak si pozitívne prispel hlavne tým, že si odišiel 😁
|
|
|
184
|
|
182. clear1 07.09.2023, 18:24
Ak si tam bol, tak si pozitívne prispel hlavne tým, že si odišiel 😁
▲
07.09.2023, 18:51
|
Nevieš čím som prispel. Dozvieš sa to až po porážke ruska.
|
|
|
162
|
|
142. clear1 07.09.2023, 15:06
No dobre, ale Rusi stoja na mieste, pretože Ukrajinci majú ofenzívu a je to výhodné. Ale ! Ukrajinci majú ofenzívu a stoja na mieste!! To je trochu rozdiel vieš 😄
▲
07.09.2023, 16:34
|
Rusi už teraz stoja v hroboch. Kto chcel kam, pomohli mu tam.... Ale aj na kolaborantov príde....
|
|
|
147
|
|
139. tomas12345 07.09.2023, 14:47
reč bola o tom že UA stojí na mieste... tak som podotkol že aj Rusi stoja na mieste... takže si si vybral zlý porovnávací parameter...
Teraz ked si sa už po mojom upozornení opravil, a začínaš tu vytahovať minajúce zdroje UA namiesto dobytého územia, tak len dodám, že k týmto mínajúcim zdrojom UA nemáš žiaden relevantný dokaz, a nie to čo povedal ten či onen Rus sa nepočíta ako dokaz. Prázdne slova nie sú dokaz.
▲
07.09.2023, 16:01
|
Tomáško reč, je reč, ale téma je o postupe UA k Tokmaku!!!
|
|
|
127
|
|
108. tomas12345 07.09.2023, 08:19
UA nerobí útoky... ona len ostreluje... načo by robili útoky ked nie sú vyčistené minové polia, zničené bunkre ? Taktika UA je ostrelovať ostrelovať a ostrelovať... to zničí velkú časť mínových polí... zničí to aj ruské bunkre.... a až potom ked bude polia odmínované, a ruské bunkre zničené, až potom začne útok....
▲
07.09.2023, 12:34
|
Tomáško takže to môžem zhrnúť do jednej vety. Ukrajinci sa stále blížia k Tokmaku.
|
|
|
134
|
|
127. peter67 07.09.2023, 12:34
Tomáško takže to môžem zhrnúť do jednej vety. Ukrajinci sa stále blížia k Tokmaku.
▲
07.09.2023, 14:20
|
Tak sa blížia k Tokmaku ako Rusi k Lvovu
|
|
|
140
|
|
134. tomas12345 07.09.2023, 14:20
Tak sa blížia k Tokmaku ako Rusi k Lvovu
▲
07.09.2023, 14:49
|
Tomáško, ty si dal tému ja sa pýtam čo je ti na tom nejasné? Blížia sa?
|
|
|
143
|
|
140. peter67 07.09.2023, 14:49
Tomáško, ty si dal tému ja sa pýtam čo je ti na tom nejasné? Blížia sa?
▲
07.09.2023, 15:06
|
ved som ti dal odpoved, blížia sa tak ako Rusi k Lvovu.
|
|
|
148
|
|
143. tomas12345 07.09.2023, 15:06
ved som ti dal odpoved, blížia sa tak ako Rusi k Lvovu.
▲
07.09.2023, 16:02
|
Tomáško nemotaj tu rusa. Napíš jasne a zreteľne, blížia sa Ukrajinci k Tokmaku?
|
|
|
151
|
|
148. peter67 07.09.2023, 16:02
Tomáško nemotaj tu rusa. Napíš jasne a zreteľne, blížia sa Ukrajinci k Tokmaku?
▲
07.09.2023, 16:09
|
ale ved na rusovi ti to ukazujem ako rýchlo sa tam blížia.. takže v čom je problém ? Vieš ako rýchlo sa Rus blíži k Lvovu, povedz ?
|
|
|
155
|
|
151. tomas12345 07.09.2023, 16:09
ale ved na rusovi ti to ukazujem ako rýchlo sa tam blížia.. takže v čom je problém ? Vieš ako rýchlo sa Rus blíži k Lvovu, povedz ?
▲
07.09.2023, 16:13
|
Tomáško údajne rakety posielajú tam, takže sa niekedy blížia veľmi rýchlo. Neviem, prečo sa hneváš, že rus stojí, milšie by ti bolo, keby sa pohol vpred?
|
|
|
168
|
|
155. peter67 07.09.2023, 16:13
Tomáško údajne rakety posielajú tam, takže sa niekedy blížia veľmi rýchlo. Neviem, prečo sa hneváš, že rus stojí, milšie by ti bolo, keby sa pohol vpred?
▲
07.09.2023, 16:45
|
a prečo rus stojí ? prečo sa nehýbe ?
|
|
|
171
|
|
168. tomas12345 07.09.2023, 16:45
a prečo rus stojí ? prečo sa nehýbe ?
▲
07.09.2023, 17:02
|
Tomáško je to predsa jasné!!! Nehýbe sa preto, lebo sa dobre bráni a vpred nejde, lebo je protiofenzíva. Je ti to jasnejšie?
|
|
|
175
|
|
171. peter67 07.09.2023, 17:02
Tomáško je to predsa jasné!!! Nehýbe sa preto, lebo sa dobre bráni a vpred nejde, lebo je protiofenzíva. Je ti to jasnejšie?
▲
07.09.2023, 17:21
|
a vari ide rusku o bránenie ? A nie azda skor o útočenie a dobýjanie nových území ?
|
|
|
178
|
|
175. tomas12345 07.09.2023, 17:21
a vari ide rusku o bránenie ? A nie azda skor o útočenie a dobýjanie nových území ?
▲
07.09.2023, 17:39
|
Ide aj o denacifikáciu. Domysli si čo je tým asi myslené. Len dobytím územia denacifikácia neprebehne. Ukrajinu Rusko tak či tak dobyje celú, o tom ani na západe už nepochybujú. Nie nadarmo Rusi hovoria , že ide všetko podľa plánu..
|
|
|
180
|
|
178. clear1 07.09.2023, 17:39
Ide aj o denacifikáciu. Domysli si čo je tým asi myslené. Len dobytím územia denacifikácia neprebehne. Ukrajinu Rusko tak či tak dobyje celú, o tom ani na západe už nepochybujú. Nie nadarmo Rusi hovoria , že ide všetko podľa plánu..
▲
07.09.2023, 18:14
|
"Nie nadarmo Rusi hovoria , že ide všetko podľa plánu.."
Pred inváziou, bolo v ruských plánoch že vojna bude trvať dlhšie než 1,5 roka a dojde k mobilizácii dalších 300 tisíc vojakov ?
|
|
|
181
|
|
180. tomas12345 07.09.2023, 18:14
"Nie nadarmo Rusi hovoria , že ide všetko podľa plánu.."
Pred inváziou, bolo v ruských plánoch že vojna bude trvať dlhšie než 1,5 roka a dojde k mobilizácii dalších 300 tisíc vojakov ?
▲
07.09.2023, 18:23
|
Ja neviem čo bolo v pláne. Ty áno? Alebo niektorý so západných zdrojov vie? Nikto okrem Ruského velenia to nevie a každý kto tvrdí že vie klame. Aj včera Reset tvrdil, že Rusko malo v pláne blitzkrieg. Ako to môže vedieť? Tárajko
|
|
|
185
|
|
181. clear1 07.09.2023, 18:23
Ja neviem čo bolo v pláne. Ty áno? Alebo niektorý so západných zdrojov vie? Nikto okrem Ruského velenia to nevie a každý kto tvrdí že vie klame.
Aj včera Reset tvrdil, že Rusko malo v pláne blitzkrieg. Ako to môže vedieť? Tárajko
▲
07.09.2023, 18:53
|
Ruské velenie sú kkti. Pijú vodku a potom idú na porážku.
|
|
|
187
|
|
178. clear1 07.09.2023, 17:39
Ide aj o denacifikáciu. Domysli si čo je tým asi myslené. Len dobytím územia denacifikácia neprebehne. Ukrajinu Rusko tak či tak dobyje celú, o tom ani na západe už nepochybujú. Nie nadarmo Rusi hovoria , že ide všetko podľa plánu..
▲
07.09.2023, 19:04
|
Ty by si mal hlavne denacifikovať svoj postihnutý rozum. Rusko je už teraz na kolenách a sťahuje sa k východným hraniciam. Stačí už iba jedna poriadna rana a budete na kolenách.
|
|
|
107
|
|
105. peter67 07.09.2023, 07:32
Tomáško, už prešlo vyše mesiaca, ako Ukrajinci, stále sa blížia k Tokmaku? Alebo sa už od neho vzdaľujú smerom k Rusku?
▲
07.09.2023, 08:17
|
Pre Ukrajinu je výhodne aj držať územie... je to Rusko ktoré má za ciel dobyť celú Ukrajinu, a zatial mu to nijako nejde... chcú dobyť celú Ukrajinu, no za posledný rok stratili desatisíce km2 územia
|
|
|
112
|
|
107. tomas12345 07.09.2023, 08:17
Pre Ukrajinu je výhodne aj držať územie... je to Rusko ktoré má za ciel dobyť celú Ukrajinu, a zatial mu to nijako nejde... chcú dobyť celú Ukrajinu, no za posledný rok stratili desatisíce km2 územia
▲
07.09.2023, 08:45
|
Tomas, za 3 mesiace protiofenzívy úlohou ktorej bolo navrátenie územia Ukrajiny pod kontrolu + dobytie Krymu Ukrajina vrátila pod svoju kontrolu modro vyznačené územia na mape odkaz
|
|
|
115
|
|
112. clear1 07.09.2023, 08:45
Tomas, za 3 mesiace protiofenzívy úlohou ktorej bolo navrátenie územia Ukrajiny pod kontrolu + dobytie Krymu Ukrajina vrátila pod svoju kontrolu modro vyznačené územia na mape https://t.me/yurasumy/10486
▲
07.09.2023, 09:59
|
Ale ved to sú podobné velké zisky ako mali Rusi počas zimnej ofenzívy pri Bakhmute, a Soledare.... vtedy si bol ticho ako voš, a ani len slovíčko o tom, že Rusi za 6 mesiacov dobyli len takéto malé územie... Prečo teraz v prípade UA kvákaš inak ? Zas používaš dvojaký meter ? _________ Okrem iného, ked už sme pri tých ofenzívach, ako je to s Ruskou ofenzívou pri Kupjansku ? Ved pred vyše mesiacom si písal o akejsi evakuácii v Kupjansku, no zatial tam Rusi nepostúpili ani len o kilometer
|
|
|
118
|
|
115. tomas12345 07.09.2023, 09:59
Ale ved to sú podobné velké zisky ako mali Rusi počas zimnej ofenzívy pri Bakhmute, a Soledare.... vtedy si bol ticho ako voš, a ani len slovíčko o tom, že Rusi za 6 mesiacov dobyli len takéto malé územie... Prečo teraz v prípade UA kvákaš inak ? Zas používaš dvojaký meter ? _________ Okrem iného, ked už sme pri tých ofenzívach, ako je to s Ruskou ofenzívou pri Kupjansku ? Ved pred vyše mesiacom si písal o akejsi evakuácii v Kupjansku, no zatial tam Rusi nepostúpili ani len o kilomet...
▲
07.09.2023, 10:11
|
Ruská ofenzíva ešte nebola spustená. Pri Kupjansku šlo o obyčajné prelomenie Ukrajinskej obrany s tým, že úspech sa ďalej nerozvíjal. Na to by bolo potrebné množstvo techniky a tú tam vtedy Rusi nemali. Ale vyzerá to tak, že sa dočkáš, Ukrajinské zdroje hlásia postupné koncentrovanie Ruskej techniky v tom smere. Čoskoro to začne. Analitici ktorých sledujem tomu dávajú max. mesiac. (Laici samozrejme. Profi analitici sú teraz ticho, aby nepriateľ nebol príliš dobre informovaný)
|
|
|
120
|
|
118. clear1 07.09.2023, 10:11
Ruská ofenzíva ešte nebola spustená. Pri Kupjansku šlo o obyčajné prelomenie Ukrajinskej obrany s tým, že úspech sa ďalej nerozvíjal. Na to by bolo potrebné množstvo techniky a tú tam vtedy Rusi nemali. Ale vyzerá to tak, že sa dočkáš, Ukrajinské zdroje hlásia postupné koncentrovanie Ruskej techniky v tom smere. Čoskoro to začne. Analitici ktorých sledujem tomu dávajú max. mesiac. (Laici samozrejme. Profi analitici sú teraz ticho, aby nepriateľ nebol príliš dobre informovaný)
▲
07.09.2023, 10:17
|
Max mesiac ?? Ved za mesiac začne na Ukrajine rasputica, a tá bude až do polky novembra...
|
|
|
131
|
|
120. tomas12345 07.09.2023, 10:17
Max mesiac ?? Ved za mesiac začne na Ukrajine rasputica, a tá bude až do polky novembra...
▲
07.09.2023, 13:01
|
Tak za mesiac si herojovia oddýchnu vymenia hlavne hlavne na húfniciach, nahradia vyčerpané sily za nové čerstvé, nevicvičených vojakov za vycvičených, podbijú si talpy na čižmách a operú fusekle (tie rus nemá on stále onuce používa) v zime všetko podržia, ič pustia rusovi a po jarnej rasputici začne nová jarná protiofenzíva!!!! Kde už naozaj ako spomínal Volodymyr rýchlo porazia rusa a prísne ho potrestajú.
|
|
|
113
|
|
107. tomas12345 07.09.2023, 08:17
Pre Ukrajinu je výhodne aj držať územie... je to Rusko ktoré má za ciel dobyť celú Ukrajinu, a zatial mu to nijako nejde... chcú dobyť celú Ukrajinu, no za posledný rok stratili desatisíce km2 územia
▲
07.09.2023, 09:28
|
"Pre Ukrajinu je výhodne aj držať územie"
Len malý postreh k tomu: Poznáš význam slova OFENZÍVA? Ako môže byť pre niekoho výhodné, že počas vlastnej ofenzívy drží územie? 🙈 A čo budú robiť keď ofenzívu spustia Rusi?
|
|
|
116
|
|
113. clear1 07.09.2023, 09:28
"Pre Ukrajinu je výhodne aj držať územie"
Len malý postreh k tomu: Poznáš význam slova OFENZÍVA? Ako môže byť pre niekoho výhodné, že počas vlastnej ofenzívy drží územie? 🙈 A čo budú robiť keď ofenzívu spustia Rusi?
▲
07.09.2023, 10:03
|
"Ako môže byť pre niekoho výhodné, že počas vlastnej ofenzívy drží územie?"
Nie je doležité velkosť dobytého územia, to čo rozhoduje je pomer strát. Ciže ak UA vedie ostrelovaciu vojnu, pričom Rusi maju na živej sile a technike 3 násobne vyššie straty než Ukrajinci, tak pre Ukrajinu je takýto štýl boja výhodný, pretože táto opotrebovacia vojna skorej vyčerpá Rusko ako Ukrajinu. __________ "A čo budú robiť keď ofenzívu spustia Rusi?"
Tí už spúštali veľa ofenzív, a zlyhali, ani jedna im nevyšla podla plánu. Okrem iného UA ktorá vedie opotrebovaciu vojnu, tak práve táto opotrebovacia vojna, prestrelky, vedú k tomu že Rusko denne stráca 3 násobne viac ako Ukrajina. Tým sa Rusko vyčerpáva. A ked sa neustále Rusko vyčerpáva, nebude mať do budúcnosti silu na akúsi protiofenzívu....
Znova opakujem, Rusi nemali silu na ofenzívu na začiatku invázie, ked ešte nemali zničenú armádu, ked ešte UA nemala vybudovanú obranu a zbrane od NATO. Tak ako by mali silu na ofenzívu teraz ked je obrana vybudovaná, zbrane od NATO dodané, Ruská armáda z velkej časti zničená ?
|
|
|
121
|
|
116. tomas12345 07.09.2023, 10:03
"Ako môže byť pre niekoho výhodné, že počas vlastnej ofenzívy drží územie?"
Nie je doležité velkosť dobytého územia, to čo rozhoduje je pomer strát. Ciže ak UA vedie ostrelovaciu vojnu, pričom Rusi maju na živej sile a technike 3 násobne vyššie straty než Ukrajinci, tak pre Ukrajinu je takýto štýl boja výhodný, pretože táto opotrebovacia vojna skorej vyčerpá Rusko ako Ukrajinu. __________ "A čo budú robiť keď ofenzívu spustia Rusi?"
Tí už spúštali veľa ofenzív, a zlyhali, ani...
▲
07.09.2023, 10:21
|
Všetko je presne opačne ako píšeš. Už som sa to pýtal fotona, ale nedočkal som sa odpovede: Rusi začali so 150.000 vojakmi a mali jednu čiastočnú mobilizáciu pred mnohými mesiacmi v ktorej nabrali ďalších 300.000. Odvtedy nič. Ukrajina práve v týchto dňoch prevádza už asi ôsmu, alebo deviatu mobilizáciu. Dokopy za všetky tie vlny už povolali odhadom tak 1,5 milióna (možno aj viac) ľudí. KDE SÚ TÍ VOJACI??? Chápeš vôbec čo tvrdíš? Ak Rusi strácajú 3-násobne viac vojakov, tak už museli prísť o niekoľko miliónov vojakov. Ale dokopy je ich tam 450.000. A Tebe toto dáva zmysel. Nechápem 🙈
|
|
|
123
|
|
121. clear1 07.09.2023, 10:21
Všetko je presne opačne ako píšeš. Už som sa to pýtal fotona, ale nedočkal som sa odpovede: Rusi začali so 150.000 vojakmi a mali jednu čiastočnú mobilizáciu pred mnohými mesiacmi v ktorej nabrali ďalších 300.000. Odvtedy nič. Ukrajina práve v týchto dňoch prevádza už asi ôsmu, alebo deviatu mobilizáciu. Dokopy za všetky tie vlny už povolali odhadom tak 1,5 milióna (možno aj viac) ľudí. KDE SÚ TÍ VOJACI??? Chápeš vôbec čo tvrdíš? Ak Rusi strácajú 3-násobne viac vojakov, tak už museli prísť...
▲
07.09.2023, 10:43
|
kde máš dokazy že UA povolala 1,5 miliona ludí do armády ? Cakám na tie dokazy, a nech je to nejaké vyjadrenie od UA generálneho štábu, teda bude od prezidenta, alebo ministra obrany. ___________________ Rusi vyhlásili 300 tisíc len oficiálne. Ako však vieš že povolali len 300 tisíc ? Možno ich povolali až 1 milion, ibaže na papieri to uviedli ako 300 tisíc... alebo si vari stál na ukrajinskej hranici a rátal vojakov v každom prichádzajúcom autobuse ?
|
|
|
125
|
|
123. tomas12345 07.09.2023, 10:43
kde máš dokazy že UA povolala 1,5 miliona ludí do armády ? Cakám na tie dokazy, a nech je to nejaké vyjadrenie od UA generálneho štábu, teda bude od prezidenta, alebo ministra obrany. ___________________ Rusi vyhlásili 300 tisíc len oficiálne. Ako však vieš že povolali len 300 tisíc ? Možno ich povolali až 1 milion, ibaže na papieri to uviedli ako 300 tisíc... alebo si vari stál na ukrajinskej hranici a rátal vojakov v každom prichádzajúcom autobuse ?
▲
07.09.2023, 11:50
|
Dobre vieš, že čakáš zbytočne, takže to beriem len ako Tvoj pokus o podpichnutie. Ukrajinské velenie zásadne nezverejňuje počty, aby nebolo možné odvodiť si z toho počty mŕtvych. Článok z 2. marca 2023: odkazPíše sa v ňom, že Ukrajinská armáda môže mať až 1,3 mil. vojakov. To bolo druhého marca. Odvtedy už mobilizovali a teraz idú zase. Ak tam všetci tí vojaci doteraz sú, načo potrebuje Ukrajina ďalších 500.000? Alebo teda... koľko vojakov je treba aby držali líniu proti 450.000 rusom?
|
|
|
129
|
|
125. clear1 07.09.2023, 11:50
Dobre vieš, že čakáš zbytočne, takže to beriem len ako Tvoj pokus o podpichnutie. Ukrajinské velenie zásadne nezverejňuje počty, aby nebolo možné odvodiť si z toho počty mŕtvych.
Článok z 2. marca 2023: https://topwar.ru/212053-obschaja-chislennost-ukrainskoj-armii-mozhet-dostigat-13-mln-chelovek.html
Píše sa v ňom, že Ukrajinská armáda môže mať až 1,3 mil. vojakov. To bolo druhého marca. Odvtedy už mobilizovali a teraz idú zase. Ak tam všetci tí vojaci doteraz sú, načo potrebu...
▲
07.09.2023, 12:44
|
Jednoducho dôkazy nemáš. Len rozum odrbaný sovietskou propagandou.
|
|
|
132
|
|
125. clear1 07.09.2023, 11:50
Dobre vieš, že čakáš zbytočne, takže to beriem len ako Tvoj pokus o podpichnutie. Ukrajinské velenie zásadne nezverejňuje počty, aby nebolo možné odvodiť si z toho počty mŕtvych.
Článok z 2. marca 2023: https://topwar.ru/212053-obschaja-chislennost-ukrainskoj-armii-mozhet-dostigat-13-mln-chelovek.html
Píše sa v ňom, že Ukrajinská armáda môže mať až 1,3 mil. vojakov. To bolo druhého marca. Odvtedy už mobilizovali a teraz idú zase. Ak tam všetci tí vojaci doteraz sú, načo potrebu...
▲
07.09.2023, 14:17
|
Ok, takže vyjadrenie o 1,3 milionovej UA armáde nemáme, a namiesto toho máme vyhlásenie len z prorusky orientovaného topwaru Takže výpovedná hodnota 0
|
|
|
130
|
|
116. tomas12345 07.09.2023, 10:03
"Ako môže byť pre niekoho výhodné, že počas vlastnej ofenzívy drží územie?"
Nie je doležité velkosť dobytého územia, to čo rozhoduje je pomer strát. Ciže ak UA vedie ostrelovaciu vojnu, pričom Rusi maju na živej sile a technike 3 násobne vyššie straty než Ukrajinci, tak pre Ukrajinu je takýto štýl boja výhodný, pretože táto opotrebovacia vojna skorej vyčerpá Rusko ako Ukrajinu. __________ "A čo budú robiť keď ofenzívu spustia Rusi?"
Tí už spúštali veľa ofenzív, a zlyhali, ani...
▲
07.09.2023, 12:48
|
Tomáško, zase máš vo všetkom absolútnu pravdu a prehľad!!! Rusovi nevyšla ani jedna ofenzíva podľa plánu, lebo Volodymyr im pusti presne toľko územia koľko si naplánoval!!! Všetko hraje do karát Volodymyrovi, nesmierne straty Rusa, minimálne herojov. Nadbytok techniky a munície, veľa lietadiel (sľúbených) určujú jasne na čej strane je prevaha. Len jedna maličká pochybnosť vo mne vrta. Prečo Volodymyr požiadal spriatelené krajiny, aby mu poslali domov bojaschopných mužov = od 18 do 60 rokov? Prečo?
|
|
|
135
|
|
130. peter67 07.09.2023, 12:48
Tomáško, zase máš vo všetkom absolútnu pravdu a prehľad!!! Rusovi nevyšla ani jedna ofenzíva podľa plánu, lebo Volodymyr im pusti presne toľko územia koľko si naplánoval!!! Všetko hraje do karát Volodymyrovi, nesmierne straty Rusa, minimálne herojov. Nadbytok techniky a munície, veľa lietadiel (sľúbených) určujú jasne na čej strane je prevaha. Len jedna maličká pochybnosť vo mne vrta. Prečo Volodymyr požiadal spriatelené krajiny, aby mu poslali domov bojaschopných mužov = od 18 do 60 rokov? ...
▲
07.09.2023, 14:21
|
Asi preto, prečo Rusi zhanajú vojakov v Kazachstane, na Kube a iných štátoch
|
|
|
136
|
|
135. tomas12345 07.09.2023, 14:21
Asi preto, prečo Rusi zhanajú vojakov v Kazachstane, na Kube a iných štátoch
▲
07.09.2023, 14:37
|
A skutočne to zháňajú Rusi?
|
|
|
138
|
|
136. clear1 07.09.2023, 14:37
A skutočne to zháňajú Rusi?
▲
07.09.2023, 14:44
|
|
141
|
|
135. tomas12345 07.09.2023, 14:21
Asi preto, prečo Rusi zhanajú vojakov v Kazachstane, na Kube a iných štátoch
▲
07.09.2023, 14:58
|
Tomáško, ale podľa tvojich slov rus musí pozháňať 3x viac mužov ako Volodymyr a o je ti dnes úloha prenesmierne ťažká. Prečo Volodymyr nehľadá tiež v Kazachstane, na Kube a iných štátoch? Na SVK by našiel okamžite stovky, ba priam tisíce dobrovoľníkov, najmä z našich radov PS, ale to až po voľbách, lebo najprv musíme vyhrať doma.
|
|
|
230
|
|
1. tomas12345 29.07.2023, 19:52
https://www.dzio.sk/zumpa/gallery/1690653012.png Za včerajšok UA oslobodila dalších vyše 100 km2 ! A už sa blížia k Tokmaku. A to UA ešte ani len nezačala
▲
10.09.2023, 12:30
|
|
232
|
|
1. tomas12345 29.07.2023, 19:52
https://www.dzio.sk/zumpa/gallery/1690653012.png Za včerajšok UA oslobodila dalších vyše 100 km2 ! A už sa blížia k Tokmaku. A to UA ešte ani len nezačala
▲
10.09.2023, 14:29
|
Zase mokré sny. Nikam sa nepohli. Rusi hlásia silný Ukrajinský útok na tom istom mieste kde aj posledný týždeň. Ukrajina sťahuje vojakov z iných smerov a lifruje ich na Tokmak. Veľmi riskantné, oslabili ostatné smery len aby prerazili. No zatiaľ neprerazili.
|
|
|
233
|
|
232. clear1 10.09.2023, 14:29
Zase mokré sny. Nikam sa nepohli. Rusi hlásia silný Ukrajinský útok na tom istom mieste kde aj posledný týždeň. Ukrajina sťahuje vojakov z iných smerov a lifruje ich na Tokmak. Veľmi riskantné, oslabili ostatné smery len aby prerazili. No zatiaľ neprerazili.
▲
10.09.2023, 14:40
|
Na čo by prerážali ? Rusi dávajú velké množstvo vojakov na túto obranu, takže slúžia ako mlynček na meso. Ukrajine neustále melie a oslabuje ruskú armádu, a to jej stratégia i nadalej.
|
|
|
234
|
|
233. tomas12345 10.09.2023, 14:40
Na čo by prerážali ? Rusi dávajú velké množstvo vojakov na túto obranu, takže slúžia ako mlynček na meso. Ukrajine neustále melie a oslabuje ruskú armádu, a to jej stratégia i nadalej.
▲
10.09.2023, 14:41
|
|
235
|
|
233. tomas12345 10.09.2023, 14:40
Na čo by prerážali ? Rusi dávajú velké množstvo vojakov na túto obranu, takže slúžia ako mlynček na meso. Ukrajine neustále melie a oslabuje ruskú armádu, a to jej stratégia i nadalej.
▲
10.09.2023, 14:49
|
Je to presne naopak. Rusi už nerobili mobilizáciu celé mesiace. Ak padajú do mlynčeka na mäso, mali by robiť mobilizácie jednu za druhou. Ale to robí práve Ukrajina. Tak ako to je?
|
|
|
236
|
|
235. clear1 10.09.2023, 14:49
Je to presne naopak. Rusi už nerobili mobilizáciu celé mesiace. Ak padajú do mlynčeka na mäso, mali by robiť mobilizácie jednu za druhou. Ale to robí práve Ukrajina. Tak ako to je?
▲
10.09.2023, 14:50
|
|
237
|
|
235. clear1 10.09.2023, 14:49
Je to presne naopak. Rusi už nerobili mobilizáciu celé mesiace. Ak padajú do mlynčeka na mäso, mali by robiť mobilizácie jednu za druhou. Ale to robí práve Ukrajina. Tak ako to je?
▲
10.09.2023, 14:54
|
rusi už nemajú z koho robiť mobilizáciu
|
|
|
239
|
|
237. Reset 10.09.2023, 14:54
rusi už nemajú z koho robiť mobilizáciu
▲
10.09.2023, 14:58
|
Rusi majú niekoľko miliónov chlapov schopných bojovať. Ale Ukrajina už povoláva aj telesne a duševne postihnutých, aj ženy. To bude armáda jak hovado. Vozíčkari vyhrajú Ukrajine vojnu 🙈
|
|
|
240
|
|
239. clear1 10.09.2023, 14:58
Rusi majú niekoľko miliónov chlapov schopných bojovať. Ale Ukrajina už povoláva aj telesne a duševne postihnutých, aj ženy. To bude armáda jak hovado. Vozíčkari vyhrajú Ukrajine vojnu 🙈
▲
10.09.2023, 14:59
|
" Ale Ukrajina už povoláva aj telesne a duševne postihnutých " tak to má Pobežal konečne šancu sa tam dostať. 😉
|
|
|
242
|
|
239. clear1 10.09.2023, 14:58
Rusi majú niekoľko miliónov chlapov schopných bojovať. Ale Ukrajina už povoláva aj telesne a duševne postihnutých, aj ženy. To bude armáda jak hovado. Vozíčkari vyhrajú Ukrajine vojnu 🙈
▲
10.09.2023, 15:00
|
"Rusi majú niekoľko miliónov chlapov schopných bojovať."
A kde sú tie miliony ? Prečo ich Rusko neposlalo na front ? Vojna tak už mohla byť vyhratá... nemuseli zamrznuť na mrtvom bode a dať tak Ukrajine čas na budovanie obrany, mínovanie polí a dodáviek zbrán NATO.
|
|
|
245
|
|
239. clear1 10.09.2023, 14:58
Rusi majú niekoľko miliónov chlapov schopných bojovať. Ale Ukrajina už povoláva aj telesne a duševne postihnutých, aj ženy. To bude armáda jak hovado. Vozíčkari vyhrajú Ukrajine vojnu 🙈
▲
10.09.2023, 16:09
|
rusi už majú iba starcov a deti. Vždy keď robím rádiové spojenie s rusmi, je to starec alebo teenager. Máš smolu...
|
|
|
238
|
|
235. clear1 10.09.2023, 14:49
Je to presne naopak. Rusi už nerobili mobilizáciu celé mesiace. Ak padajú do mlynčeka na mäso, mali by robiť mobilizácie jednu za druhou. Ale to robí práve Ukrajina. Tak ako to je?
▲
10.09.2023, 14:56
|
A ty odkial vieš kolko vojakov povoláva Rusko na front ? Vari si na Ukrajinsko Ruskej hranici a počítaš príchod nových vojakov ?
|
|
|
241
|
|
238. tomas12345 10.09.2023, 14:56
A ty odkial vieš kolko vojakov povoláva Rusko na front ? Vari si na Ukrajinsko Ruskej hranici a počítaš príchod nových vojakov ?
▲
10.09.2023, 14:59
|
Ešte raz: Rusi už nerobili mobilizáciu celé mesiace. Mobilizácia sa nedá utajiť. Ukrajina mobilizuje už x-tý krát. Tak kto potrebuje nové mäso?
|
|
|
243
|
|
241. clear1 10.09.2023, 14:59
Ešte raz: Rusi už nerobili mobilizáciu celé mesiace. Mobilizácia sa nedá utajiť. Ukrajina mobilizuje už x-tý krát. Tak kto potrebuje nové mäso?
▲
10.09.2023, 15:06
|
nedá sa utajiť len v tvojich predstavách... daj dokaz že UA mobilizuje po xtykrát a dotyčných posiela na front, a nie na vojenský výcvik.
|
|
|
244
|
|
241. clear1 10.09.2023, 14:59
Ešte raz: Rusi už nerobili mobilizáciu celé mesiace. Mobilizácia sa nedá utajiť. Ukrajina mobilizuje už x-tý krát. Tak kto potrebuje nové mäso?
▲
10.09.2023, 15:59
|
Ukrajina mobilizuje v tvojich mokrých snoch. Rusko už nemá z čoho mobilizovať. Takéto sú fakty karací mozoček.
|
|
|
246
|
|
244. Reset 10.09.2023, 15:59
Ukrajina mobilizuje v tvojich mokrých snoch. Rusko už nemá z čoho mobilizovať. Takéto sú fakty karací mozoček.
▲
10.09.2023, 18:16
|
Nájdi si definíciu slova "Fakt". Aby si vedel o čom hovoríš. Zvykneš s tým mať problém
|
|
|
247
|
|
246. clear1 10.09.2023, 18:16
Nájdi si definíciu slova "Fakt". Aby si vedel o čom hovoríš. Zvykneš s tým mať problém
▲
10.09.2023, 18:36
|
Dobre, ty tvrdíš, opak, že Rusi majú z čoho mobilizovať. Nechám sa prekvapiť, kedy sa ukáže, že sa nemýliš.
|
|
|
248
|
|
247. Lemmy 10.09.2023, 18:36
Dobre, ty tvrdíš, opak, že Rusi majú z čoho mobilizovať. Nechám sa prekvapiť, kedy sa ukáže, že sa nemýliš.
▲
10.09.2023, 18:43
|
Lemmy, Rusov je cca 150 mil. Máš pocit, že nemajú z čoho mobilizovať? Ľudia trochu reality do tej vašej rusofóbie 🙈
|
|
|
249
|
|
248. clear1 10.09.2023, 18:43
Lemmy, Rusov je cca 150 mil. Máš pocit, že nemajú z čoho mobilizovať? Ľudia trochu reality do tej vašej rusofóbie 🙈
▲
10.09.2023, 19:12
|
Teraz už len dôchodcov a detí......
|
|
|
251
|
|
249. Reset 10.09.2023, 19:12
Teraz už len dôchodcov a detí......
▲
10.09.2023, 19:16
|
No... samozrejme, zabudol som na ženy. Do toho prehneného počtu 150 mil. Ale si blázon.
|
|
|
252
|
|
248. clear1 10.09.2023, 18:43
Lemmy, Rusov je cca 150 mil. Máš pocit, že nemajú z čoho mobilizovať? Ľudia trochu reality do tej vašej rusofóbie 🙈
▲
10.09.2023, 19:23
|
Na počte vôbec nezáleží. Ide o to, či Putin dokáže zmobilizovať nových vojakov. Wagnerovci mu už nepomôžu. Či? Bude sa spoliehať na Čečencov?
|
|
|
253
|
|
248. clear1 10.09.2023, 18:43
Lemmy, Rusov je cca 150 mil. Máš pocit, že nemajú z čoho mobilizovať? Ľudia trochu reality do tej vašej rusofóbie 🙈
▲
10.09.2023, 19:24
|
Vidím, ako sa Rusi trápne snažia o centimetre ukrajinského územia. To mi stačí.
|
|
|
250
|
|
246. clear1 10.09.2023, 18:16
Nájdi si definíciu slova "Fakt". Aby si vedel o čom hovoríš. Zvykneš s tým mať problém
▲
10.09.2023, 19:14
|
Veď ty nevieš ani po slovensky.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vytvoril dzI/O 2015 - 2024
veľkosť : 751 343 B
vygenerované za : 0.257 s
táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...
verzia : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 )
témy zobrazené : 27 674 738 x
jedinečné zobrazenia : 2 995 517 x
ip adresa : 18.119.119.119
|
nejaká reklama
zdieľaj túto stránku
stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov
prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
cez PayPal
cez Viamo
cez Donater
poslaním bitcoinov
|