pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
|
Žumpa
nový "Jeruzalem"
|
sk
|
en
|
aA
|
|
informácia dňa :
zmysel života dňa :
príspevkov 8 |
zobrazení 301 |
unikátne 78 |
tému vytvoril(a) 29.7.2022 17:54 Attis
|
Téma je len na čítanie...
1
|
Je nepriehladnutelne , ze sa konzum personalizoval a vlastne kedy nastal tento trend a kôli čomu ?
|
|
|
2
|
|
1. Attis 29.07.2022, 17:54
Je nepriehladnutelne , ze sa konzum personalizoval a vlastne kedy nastal tento trend a kôli čomu ?
▲
29.07.2022, 18:08
|
Kvôli Putinovi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
8
|
|
2. Milaníčko 29.07.2022, 18:08
Kvôli Putinovi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
▲
29.07.2022, 23:24
|
(2) Mil@níčko, to je vraj "sväto-svätá pravda" podľa kresťanského Ríma a židovského Washingtonu, Londýna i Tel Avivu! Našťastie ju ruská pravoslávna cirkev vonkoncom neakceptuje...!
|
|
|
3
|
|
1. Attis 29.07.2022, 17:54
Je nepriehladnutelne , ze sa konzum personalizoval a vlastne kedy nastal tento trend a kôli čomu ?
▲
29.07.2022, 18:09
|
Je to vedľajší prúd vývoja ľudských individualít - a ten je samotnou podstatou vývoja ľudstva na zemi.
Že sa personalizoval konzum, to umožnila hlavne digitalizácia a vznik osobných počítačov, ktoré sú dnes už vo forme smartfónov. Takže to nie je až tak dávno.
A kvôli čomu? Pravdepodobne kvôli zisku.
|
|
|
4
|
|
3. era 29.07.2022, 18:09
Je to vedľajší prúd vývoja ľudských individualít - a ten je samotnou podstatou vývoja ľudstva na zemi.
Že sa personalizoval konzum, to umožnila hlavne digitalizácia a vznik osobných počítačov, ktoré sú dnes už vo forme smartfónov. Takže to nie je až tak dávno.
A kvôli čomu? Pravdepodobne kvôli zisku.
▲
29.07.2022, 18:10
|
|
6
|
|
3. era 29.07.2022, 18:09
Je to vedľajší prúd vývoja ľudských individualít - a ten je samotnou podstatou vývoja ľudstva na zemi.
Že sa personalizoval konzum, to umožnila hlavne digitalizácia a vznik osobných počítačov, ktoré sú dnes už vo forme smartfónov. Takže to nie je až tak dávno.
A kvôli čomu? Pravdepodobne kvôli zisku.
▲
29.07.2022, 19:50
|
TV! Osobnosti propagujúce produkty, značky a produkty vo filmoch, seriáloch...
|
|
|
5
|
|
1. Attis 29.07.2022, 17:54
Je nepriehladnutelne , ze sa konzum personalizoval a vlastne kedy nastal tento trend a kôli čomu ?
▲
29.07.2022, 19:07
|
Uveď príklady, neviem o tom nič.
|
|
|
7
|
|
5. Lemmy 29.07.2022, 19:07
Uveď príklady, neviem o tom nič.
▲
29.07.2022, 19:51
|
Napríklad uctievači značky Apple. Človek sa začal identifikovať značkami nehľadiac na ich pomer kvality a ceny.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vytvoril dzI/O 2015 - 2024
veľkosť : 72 570 B
vygenerované za : 0.232 s
táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...
verzia : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 )
témy zobrazené : 27 425 087 x
jedinečné zobrazenia : 2 984 406 x
ip adresa : 3.133.119.213
|
nejaká reklama
zdieľaj túto stránku
stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov
prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
cez PayPal
cez Viamo
cez Donater
poslaním bitcoinov
|