pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
|
Žumpa
nový "Jeruzalem"
|
sk
|
en
|
aA
|
|
informácia dňa :
zmysel života dňa :
Nechcený ateizmus je príležitosťou
|
|
príspevkov 130 |
zobrazení 1 045 |
unikátne 27 |
tému vytvoril(a) včera Lemmy
|
Téma je len na čítanie...
1
|
Kto si chce potvrdiť svoje životné ambície, bude z nekompromisného textu Jana Loffelda znechutený a zapíše si ho do zoznamu zakázaných autorov. Naopak – kto očakáva čistú myseľ ako súčasť svojho príbehu života, bude za autorovu dôslednosť vďačný. Kolekcia brutálne úprimných esejí o ľudskej ľahostajnosti je prelomovou knihou otvárajúcou dobrodružné vyhliadky. Naplnené životy aj bez rozumuRelatívne malé dielo nemeckého autora prednášajúceho na Univerzite v Utrechte vzbudilo veľký ohlas. Za „kurikulum depresie“ ho budú považovať len tí, ktorí s typickou pýchou ľutujú bezbožný svet a samých seba považujú za jeho záchrancov. Loffeld je na základe sociologických dát presvedčený, že staršie výklady sekularizácie už nestačia. Kultúrna zmena v západných spoločnostiach je radikálnejšia, ako sme si doteraz mysleli. odkaz
|
 |
|
2
|
|
1. Lemmy včera, 09:24
Kto si chce potvrdiť svoje životné ambície, bude z nekompromisného textu Jana Loffelda znechutený a zapíše si ho do zoznamu zakázaných autorov. Naopak – kto očakáva čistú myseľ ako súčasť svojho príbehu života, bude za autorovu dôslednosť vďačný.
Kolekcia brutálne úprimných esejí o ľudskej ľahostajnosti je prelomovou knihou otvárajúcou dobrodružné vyhliadky.
Naplnené životy aj bez rozumu
Relatívne malé dielo nemeckého autora prednášajúceho na Univerzite v Utrechte vzbudilo v...
▲
včera, 09:31
|
Bez náboženského vyznania je už na Slovensku 1 296 142 občanov, čo je 23,79 %. odkaz
|
 |
|
3
|
|
2. Lemmy včera, 09:31
Bez náboženského vyznania je už na Slovensku 1 296 142 občanov, čo je 23,79 %.
https://www.humanisti.sk/2022/01/22/pocet-obyvatelov-podla-nabozenskeho-vyznania-v-sr-k-1-1-2021/
▲
včera, 10:58
|
A to sú tí dobrí, však? Tí naplnení láskou k blížnemu, skromní, usilovní, bez nanávisti, pomáhajúci slabým, starým a utrápeným, však? 
|
 |
|
4
|
|
3. era včera, 10:58
A to sú tí dobrí, však? Tí naplnení láskou k blížnemu, skromní, usilovní, bez nanávisti, pomáhajúci slabým, starým a utrápeným, však? 
▲
včera, 10:59
|
Ak sa niekto cíti byť ukrivdený vďaka teistom (teizmu), tak ateisti budú pre neho asi tá správna skupina 😉
|
 |
|
5
|
|
4. Dzio včera, 10:59
Ak sa niekto cíti byť ukrivdený vďaka teistom (teizmu), tak ateisti budú pre neho asi tá správna skupina 😉
▲
včera, 11:03
|
Jasné. Z radov nepriateľov si vyberiem toho najhoršieho a vyhlásim, že všetci moji nepriatelia sú ako on. A z radov "mojich" si vyberiem toho najlepšieho a vyhlásim, že všetci "moji" sme ako on. 🙂
|
 |
|
6
|
|
5. era včera, 11:03
Jasné. Z radov nepriateľov si vyberiem toho najhoršieho a vyhlásim, že všetci moji nepriatelia sú ako on. A z radov "mojich" si vyberiem toho najlepšieho a vyhlásim, že všetci "moji" sme ako on. 🙂
▲
včera, 11:06
|
Teraz cez sviatky išiel zaujímavý film na luxe 😉
Boh nie je mŕtvy 😉
Tam presne bol jeden profesor na výške ktorý zarputilo bojoval proti náboženstvu 😉
Pointa bola, že on ne-návidel Boha, nie náboženstvo, kvôli posratému životu 😉
Ale skončilo to happy endom 😉
Takže aj Lemmy má nádej 😉
|
 |
|
7
|
|
6. Dzio včera, 11:06
Teraz cez sviatky išiel zaujímavý film na luxe 😉
Boh nie je mŕtvy 😉
Tam presne bol jeden profesor na výške ktorý zarputilo bojoval proti náboženstvu 😉
Pointa bola, že on ne-návidel Boha, nie náboženstvo, kvôli posratému životu 😉
Ale skončilo to happy endom 😉
Takže aj Lemmy má nádej 😉
▲
včera, 11:33
|
|
8
|
|
7. era včera, 11:33
Happy endom? Vari sa mu jeho posratý život vylepšil na suprový?   
▲
včera, 11:36
|
Nie, zrazilo ho auto 😉
Jeho posratý život skončil 😉
A tesne predtým prijal Krista ako svojho spasiteľa 😉
Vďaka kňazovi, ktorý tam práve bol 😉
Takže aj napriek tomu, že proti nemu väčšinu života bojoval, sa dostal do "neba" 😉
Trochu to pripomínalo príbeh Pavla 😉
|
 |
|
11
|
|
6. Dzio včera, 11:06
Teraz cez sviatky išiel zaujímavý film na luxe 😉
Boh nie je mŕtvy 😉
Tam presne bol jeden profesor na výške ktorý zarputilo bojoval proti náboženstvu 😉
Pointa bola, že on ne-návidel Boha, nie náboženstvo, kvôli posratému životu 😉
Ale skončilo to happy endom 😉
Takže aj Lemmy má nádej 😉
▲
včera, 13:19
|
Moja nádej spočíva v humanizme.
|
 |
|
12
|
|
11. Lemmy včera, 13:19
Moja nádej spočíva v humanizme.
▲
včera, 13:24
|
Človek sa počas života zvykne dostať do mnohých "slepých" uličiek 😉
|
 |
|
24
|
|
12. Dzio včera, 13:24
Človek sa počas života zvykne dostať do mnohých "slepých" uličiek 😉
▲
včera, 14:21
|
Porozprávaj nám o svojich slepých uličkách. Na toto je diskusia ako stvorená.
|
 |
|
25
|
|
24. Lemmy včera, 14:21
Porozprávaj nám o svojich slepých uličkách. Na toto je diskusia ako stvorená.
▲
včera, 14:21
|
Na to by jeden život nestačil, keby som o všetkých mal referovať 😉
|
 |
|
30
|
|
25. Dzio včera, 14:21
Na to by jeden život nestačil, keby som o všetkých mal referovať 😉
▲
včera, 14:25
|
Zvoľ si 3, len hovor, píš.
|
 |
|
31
|
|
30. Lemmy včera, 14:25
Zvoľ si 3, len hovor, píš.
▲
včera, 14:28
|
Zovšeobecním to do jednej vety 😉
Ak urobím chybu, dostanem sa do takej slepej uličky 😉
Potom musím nazvime to pykať za danú chybu, resp. naprávať pokazené 😉
Prípadne sa vracať kúsok cesty späť a skúsiť inú cestu 😉
So zámerom dostať sa úspešne do cieľa, bez toho aby nastala fatálna chyba, ktorú už nie je možné napraviť 😉
|
 |
|
18
|
|
4. Dzio včera, 10:59
Ak sa niekto cíti byť ukrivdený vďaka teistom (teizmu), tak ateisti budú pre neho asi tá správna skupina 😉
▲
včera, 14:16
|
Ateisti sa necítia ukrivdení kvôli teistom. To je hlboký omyl o ateistoch.
|
 |
|
19
|
|
18. Lemmy včera, 14:16
Ateisti sa necítia ukrivdení kvôli teistom. To je hlboký omyl o ateistoch.
▲
včera, 14:17
|
|
33
|
|
19. Dzio včera, 14:17
A kvôli čomu? 😉
▲
včera, 14:30
|
Kvôli ničomu. Na svete žijú milióny teistov.
|
 |
|
35
|
|
33. Lemmy včera, 14:30
Kvôli ničomu. Na svete žijú milióny teistov.
▲
včera, 14:31
|
No, ale niečo vás motivuje predsa mať taký životný štýl, ktorý žijete, či? 😉
Čo je to? 😉
|
 |
|
37
|
|
35. Dzio včera, 14:31
No, ale niečo vás motivuje predsa mať taký životný štýl, ktorý žijete, či? 😉
Čo je to? 😉
▲
včera, 14:33
|
|
39
|
|
37. Lemmy včera, 14:33
To je humanizmus.
▲
včera, 14:35
|
To je len nálepka, ktorú máte na čiapke, podobne ako kresťania majú kríž 😉
|
 |
|
41
|
|
39. Dzio včera, 14:35
To je len nálepka, ktorú máte na čiapke, podobne ako kresťania majú kríž 😉
▲
včera, 14:35
|
|
42
|
|
41. Lemmy včera, 14:35
Tvoj názor.
▲
včera, 14:36
|
Dôležité je, ako žiješ!!! Ako konáš? Čo robíš!
|
 |
|
45
|
|
42. Lemmy včera, 14:36
Dôležité je, ako žiješ!!! Ako konáš? Čo robíš!
▲
včera, 14:38
|
Čiže keď niekto sa modlí, tak to je z tvojho pohľadu niečo zlé, či? 😉
Komu tým škodí? 😉
|
 |
|
48
|
|
45. Dzio včera, 14:38
Čiže keď niekto sa modlí, tak to je z tvojho pohľadu niečo zlé, či? 😉
Komu tým škodí? 😉
▲
včera, 14:39
|
Ani, ani. Prečo práve zlé? Veď to je vec tých ľudí, ktorí sa modlia. Čo je ťa do nich?
|
 |
|
50
|
|
48. Lemmy včera, 14:39
Ani, ani. Prečo práve zlé? Veď to je vec tých ľudí, ktorí sa modlia. Čo je ťa do nich?
▲
včera, 14:40
|
|
51
|
|
50. Dzio včera, 14:40
A teba? 😉
▲
včera, 14:46
|
Kedy si čítal, že som proti modlenie teistov?
|
 |
|
53
|
|
51. Lemmy včera, 14:46
Kedy si čítal, že som proti modlenie teistov?
▲
včera, 14:49
|
Nejde mi o modlenie, ale nemohol som si nevšimnúť tvoju akúsi, nazvime to averziu voči teizmu 😉
Spôsob ako o tých veciach píšeš, tvoje postoje, názory, atď. tým všetkým si tvoríš akýsi profil, obraz, ktorý mám na základe toho vytvorený mi vypovedá, akoby ti tie veci vadili 😉
|
 |
|
55
|
|
53. Dzio včera, 14:49
Nejde mi o modlenie, ale nemohol som si nevšimnúť tvoju akúsi, nazvime to averziu voči teizmu 😉
Spôsob ako o tých veciach píšeš, tvoje postoje, názory, atď. tým všetkým si tvoríš akýsi profil, obraz, ktorý mám na základe toho vytvorený mi vypovedá, akoby ti tie veci vadili 😉
▲
včera, 14:53
|
Samozrejme, môžem sa aj mýliť, je to môj dojem z teba len 😉
|
 |
|
56
|
|
55. Dzio včera, 14:53
Samozrejme, môžem sa aj mýliť, je to môj dojem z teba len 😉
▲
včera, 14:57
|
Ja som jeden z milióna. Zlú vzorku máš!
|
 |
|
57
|
|
56. Lemmy včera, 14:57
Ja som jeden z milióna. Zlú vzorku máš!
▲
včera, 14:58
|
No o to nejde, že si jeden 😉
Nehodnotím podľa teba iných 😉
Ale mám ťa tu, tak sa s tebou bavím o kadečom 😉
Napríklad aj o tom, čo vnímam alebo ako teba konkrétne vnímam 😉
Dúfam, že som sa ťa tým nedotkol 😉
|
 |
|
9
|
|
3. era včera, 10:58
A to sú tí dobrí, však? Tí naplnení láskou k blížnemu, skromní, usilovní, bez nanávisti, pomáhajúci slabým, starým a utrápeným, však? 
▲
včera, 13:07
|
Kresťanstvo má lovecký inštinkt na vyhľadávanie všetkých, ktorých možno nejakým spôsobom priviesť do zúfalstva. Zúfalstva je totiž schopná len určitá časť ľudí. Práve túto skupinu neustále prenasleduje, na ňu číha.
|
|
|
13
|
|
9. Attis včera, 13:07
Kresťanstvo má lovecký inštinkt na vyhľadávanie všetkých, ktorých možno nejakým spôsobom priviesť do zúfalstva. Zúfalstva je totiž schopná len určitá časť ľudí. Práve túto skupinu neustále prenasleduje, na ňu číha.
▲
včera, 13:31
|
Jasné, bez-citné stroje to majú ľahké v podstate 😉
Majú svoje algoritmy, podľa ktorých sa riadia a to im stačí 😉
Ale, kto zažil zúfalstvo a vie aký je to pocit, dostane veľký dar 😉
Byť schopný súcitu, ak vidí niekoho iného niečim takým prechádzať 😉
To je myslím na nezaplatenie 😉
|
 |
|
14
|
|
13. Dzio včera, 13:31
Jasné, bez-citné stroje to majú ľahké v podstate 😉
Majú svoje algoritmy, podľa ktorých sa riadia a to im stačí 😉
Ale, kto zažil zúfalstvo a vie aký je to pocit, dostane veľký dar 😉
Byť schopný súcitu, ak vidí niekoho iného niečim takým prechádzať 😉
To je myslím na nezaplatenie 😉
▲
včera, 13:50
|
Ak ľudia nepoznajú súcit tak ani nie sú ľuďmi... Keď som ateista , znamená toľko že nemám súcit?
|
|
|
15
|
|
14. Attis včera, 13:50
Ak ľudia nepoznajú súcit tak ani nie sú ľuďmi... Keď som ateista , znamená toľko že nemám súcit?
▲
včera, 13:52
|
A-teizmus vo svojej podstate je agenda postavená proti teizmu 😉
Slúži ako protipól pri hre o boji protikladov 😉
|
 |
|
16
|
|
15. Dzio včera, 13:52
A-teizmus vo svojej podstate je agenda postavená proti teizmu 😉
Slúži ako protipól pri hre o boji protikladov 😉
▲
včera, 14:01
|
Pletieš si antiteizmus s ateizmom.
Ateizmus = nepotrebujem k životu žiadne náboženstvo.
|
 |
|
17
|
|
16. Lemmy včera, 14:01
Pletieš si antiteizmus s ateizmom.
Ateizmus = nepotrebujem k životu žiadne náboženstvo.
▲
včera, 14:03
|
Nejdem sa hrať na slovíčkarenie 😉
Teizmus je o potrebe Boha pre život a a-teizmus je opakom 😉
Obe majú svoje miesto pod slnkom 😉
|
 |
|
20
|
|
17. Dzio včera, 14:03
Nejdem sa hrať na slovíčkarenie 😉
Teizmus je o potrebe Boha pre život a a-teizmus je opakom 😉
Obe majú svoje miesto pod slnkom 😉
▲
včera, 14:18
|
Áno, ateisti nepotrebujú žiadne náboženstvo k životu. Veď práve v tom sa odlišujú od teistov.
Dá sa to povedať aj inak: Ateista žije tak, ako keby žiaden boh neexistoval.
|
 |
|
21
|
|
20. Lemmy včera, 14:18
Áno, ateisti nepotrebujú žiadne náboženstvo k životu. Veď práve v tom sa odlišujú od teistov.
Dá sa to povedať aj inak: Ateista žije tak, ako keby žiaden boh neexistoval.
▲
včera, 14:19
|
|
27
|
|
21. Dzio včera, 14:19
Čiže existuje? 😉
▲
včera, 14:23
|
Pre ateistov neexistuje žiaden boh. A tak aj žijú pokojne svoj život.
|
 |
|
29
|
|
27. Lemmy včera, 14:23
Pre ateistov neexistuje žiaden boh. A tak aj žijú pokojne svoj život.
▲
včera, 14:24
|
Napísal si: AKO KEBY BOH NEEXISTOVAL, preto sa pýtam, či existuje 😉
|
 |
|
32
|
|
29. Dzio včera, 14:24
Napísal si: AKO KEBY BOH NEEXISTOVAL, preto sa pýtam, či existuje 😉
▲
včera, 14:29
|
Ako inak som to mal napísať? Žijú tak, ako keby bohovia neexistovali.
Ja sa napríklad nezaoberám ani existenciou mimozemských civilizácií, ktoré navštívili Zem. Veta bude znieť rovnako: Žijem tak, ako keby tie mimozemské civilizácie neexistovali.
|
 |
|
34
|
|
32. Lemmy včera, 14:29
Ako inak som to mal napísať? Žijú tak, ako keby bohovia neexistovali.
Ja sa napríklad nezaoberám ani existenciou mimozemských civilizácií, ktoré navštívili Zem. Veta bude znieť rovnako: Žijem tak, ako keby tie mimozemské civilizácie neexistovali.
▲
včera, 14:30
|
Tá veta mi dala taký zmysel ako som vyjadril otázkou 😉
Teda keď žijú ako keby neexistoval, tak on existuje, len sa tvária že nie 😉
|
 |
|
22
|
|
17. Dzio včera, 14:03
Nejdem sa hrať na slovíčkarenie 😉
Teizmus je o potrebe Boha pre život a a-teizmus je opakom 😉
Obe majú svoje miesto pod slnkom 😉
▲
včera, 14:19
|
Nejdeš, ale konáš tak. Antiteizmus je úplne čosi iné ako ateizmus. Vzdelávaj sa! Alebo ťa to mám naučiť ja?
|
 |
|
23
|
|
22. Lemmy včera, 14:19
Nejdeš, ale konáš tak. Antiteizmus je úplne čosi iné ako ateizmus. Vzdelávaj sa! Alebo ťa to mám naučiť ja?
▲
včera, 14:20
|
Nie, so slovíčkarením si začal ty 😉
Keď som spomenul boj protikladov, malo ti byť jasné ako tie dva pojmy myslím 😉
|
 |
|
26
|
|
23. Dzio včera, 14:20
Nie, so slovíčkarením si začal ty 😉
Keď som spomenul boj protikladov, malo ti byť jasné ako tie dva pojmy myslím 😉
▲
včera, 14:22
|
Nezačal som ja, ale ty. Keď si spomenul boj protikladov, tak si si poplietol antiteizmus s ateizmom. Ateisti bežne nebojujú proti teistom.
|
 |
|
28
|
|
26. Lemmy včera, 14:22
Nezačal som ja, ale ty. Keď si spomenul boj protikladov, tak si si poplietol antiteizmus s ateizmom. Ateisti bežne nebojujú proti teistom.
▲
včera, 14:24
|
Ak niečo je potreba druhé ne-potreba tak je to protiklad 😉
A boj nutne musí prebiehať, však sám sa vytešuješ, keď počet ateistov rastie 😉
Je to ako preťahovanie lana - keď sa ti nepáči slovo boj, predstav si to ako súťaž 😉
|
 |
|
36
|
|
28. Dzio včera, 14:24
Ak niečo je potreba druhé ne-potreba tak je to protiklad 😉
A boj nutne musí prebiehať, však sám sa vytešuješ, keď počet ateistov rastie 😉
Je to ako preťahovanie lana - keď sa ti nepáči slovo boj, predstav si to ako súťaž 😉
▲
včera, 14:32
|
Uvedom si, že nepoznáš definície ateizmu, a pletieš si antiteizmus s ateizmom.
Ateista sa vôbec nemusí zaoberať teizmom, žije si svoj život. Bez boja proti teizmu!!!
|
 |
|
38
|
|
36. Lemmy včera, 14:32
Uvedom si, že nepoznáš definície ateizmu, a pletieš si antiteizmus s ateizmom.
Ateista sa vôbec nemusí zaoberať teizmom, žije si svoj život. Bez boja proti teizmu!!!
▲
včera, 14:33
|
Definíciu si dal : NE-potreba 😉
Čo je opakom potreby 😉
Teda protikladom 😉
|
 |
|
40
|
|
38. Dzio včera, 14:33
Definíciu si dal : NE-potreba 😉
Čo je opakom potreby 😉
Teda protikladom 😉
▲
včera, 14:35
|
Opakom je: potreba veriť v boha, veriť v Krista, modliť sa, navštevovať kostoly, bohoslužby.
|
 |
|
43
|
|
40. Lemmy včera, 14:35
Opakom je: potreba veriť v boha, veriť v Krista, modliť sa, navštevovať kostoly, bohoslužby.
▲
včera, 14:37
|
Však hej pre potrebu je opakom ne-potreba a pre ne-potrebu je opakom potreba 😉
|
 |
|
46
|
|
43. Dzio včera, 14:37
Však hej pre potrebu je opakom ne-potreba a pre ne-potrebu je opakom potreba 😉
▲
včera, 14:38
|
|
49
|
|
46. Lemmy včera, 14:38
@Dzio
Ješ psie mäso?
▲
včera, 14:39
|
|
52
|
|
49. Dzio včera, 14:39
Áno, vo forme HOT-DOG 😉
▲
včera, 14:47
|
Čiže neješ psie mäso. Len kamufluješ párkom.
|
 |
|
54
|
|
52. Lemmy včera, 14:47
Čiže neješ psie mäso. Len kamufluješ párkom.
▲
včera, 14:50
|
Myslím, že psa skutočného som ešte nejedol, aspoň o tom neviem 😉
|
 |
|
44
|
|
40. Lemmy včera, 14:35
Opakom je: potreba veriť v boha, veriť v Krista, modliť sa, navštevovať kostoly, bohoslužby.
▲
včera, 14:37
|
To všetko sa netýka humanistov.
|
 |
|
47
|
|
44. Lemmy včera, 14:37
To všetko sa netýka humanistov.
▲
včera, 14:39
|
Mne je to prakticky jedno 😉
Však žijte ako viete 😉
|
 |
|
60
|
|
38. Dzio včera, 14:33
Definíciu si dal : NE-potreba 😉
Čo je opakom potreby 😉
Teda protikladom 😉
▲
včera, 15:06
|
Opakom cikania je necikanie?  😉😁 Keď chodím potrebuje barlu, tí ktorí ju nepotrebujú - ne-barlisti, sú opakom, protikladom barlistov?😉🙂
|
 |
|
61
|
|
60. J.Tull včera, 15:06
Opakom cikania je necikanie? 😉😁 Keď chodím potrebuje barlu, tí ktorí ju nepotrebujú - ne-barlisti, sú opakom, protikladom barlistov?😉🙂
▲
včera, 15:07
|
Z pohľadu logiky áno 😉
Opak sa označuje napríklad znakom ! 😉
Napríklad ak zneguješ (urobíš opak) pravdivostnej hodnoty ÁNO, dostaneš hodnotu NIE a kontra verza 😉
|
 |
|
64
|
|
61. Dzio včera, 15:07
Z pohľadu logiky áno 😉
Opak sa označuje napríklad znakom ! 😉
Napríklad ak zneguješ (urobíš opak) pravdivostnej hodnoty ÁNO, dostaneš hodnotu NIE a kontra verza 😉
▲
včera, 15:11
|
Mne to logické nepripadá. Sú opakom barlistov aj vozičkári, tí, ktorí sa naučili chodiť protézami, na lôžko pripútaní...?😉
|
 |
|
65
|
|
64. J.Tull včera, 15:11
Mne to logické nepripadá. Sú opakom barlistov aj vozičkári, tí, ktorí sa naučili chodiť protézami, na lôžko pripútaní...?😉
▲
včera, 15:12
|
Protézisti-neprotézisti, lôžkisti-nelôžkisti 😉
|
 |
|
69
|
|
65. Dzio včera, 15:12
Protézisti-neprotézisti, lôžkisti-nelôžkisti 😉
▲
včera, 15:19
|
Nie to som sa pýtal. Je opakom barlistu aj vozičkár? Tak, ako povedzme je opakom filantropa mizantrop.😉
|
 |
|
71
|
|
69. J.Tull včera, 15:19
Nie to som sa pýtal. Je opakom barlistu aj vozičkár? Tak, ako povedzme je opakom filantropa mizantrop.😉
▲
včera, 15:21
|
Treba sa zamyslieť, čo charakterizuje takého barlistu 😉
Povedal by som, že práve tá barla 😉
Takže do množiny opaku padne každý, kto barlu nemá 😉
Bez ohľadu na to, či má vozíček alebo nie 😉
|
 |
|
67
|
|
64. J.Tull včera, 15:11
Mne to logické nepripadá. Sú opakom barlistov aj vozičkári, tí, ktorí sa naučili chodiť protézami, na lôžko pripútaní...?😉
▲
včera, 15:16
|
Celkom dole máš len dve možnosti predsa : TRUE (pravda) a FALSE (nepravda) 😉
A potom máš ešte ďalšie operátory, ktorými to vieš kombinovať 😉
Napríklad OR a AND a NOT 😉
OR = alebo AND = a NOT = opak
Takže vieš vyskladať vetu :
Cikajúci barlista na vozíčku ALEBO necikajúci nebarlista na lôžku 😉
|
 |
|
74
|
|
67. Dzio včera, 15:16
Celkom dole máš len dve možnosti predsa : TRUE (pravda) a FALSE (nepravda) 😉
A potom máš ešte ďalšie operátory, ktorými to vieš kombinovať 😉
Napríklad OR a AND a NOT 😉
OR = alebo AND = a NOT = opak
Takže vieš vyskladať vetu :
Cikajúci barlista na vozíčku ALEBO necikajúci nebarlista na lôžku 😉
▲
včera, 15:27
|
A máš ešte aj neurčitý stav, máš aj 0... Ak to berieš len v zmysle ako si to napísal, potom by platilo: Pes žerie mäso. Krava nežerie mäso. = Opakom psa je krava. 😉😁
|
 |
|
75
|
|
74. J.Tull včera, 15:27
A máš ešte aj neurčitý stav, máš aj 0... Ak to berieš len v zmysle ako si to napísal, potom by platilo: Pes žerie mäso. Krava nežerie mäso. = Opakom psa je krava. 😉😁
▲
včera, 15:30
|
To už si tam dodal ty 😉
Platilo by to možno, keby si tam pridal slovíčko AJ (krava) a dovetok : z pohľadu žrania mäsa 😉
Inými slovami : jeden je mäsožravec a druhý nie 😉
Potom to sedí 😉
|
 |
|
81
|
|
75. Dzio včera, 15:30
To už si tam dodal ty 😉
Platilo by to možno, keby si tam pridal slovíčko AJ (krava) a dovetok : z pohľadu žrania mäsa 😉
Inými slovami : jeden je mäsožravec a druhý nie 😉
Potom to sedí 😉
▲
včera, 15:38
|
Takže opakom barlistu je aj vozičkár, aj pes, aj krava, aj Duch svätý...😉
Život /nielen život.../ nejde vtesnať do Boolovej algebry😉
|
 |
|
82
|
|
81. J.Tull včera, 15:38
Takže opakom barlistu je aj vozičkár, aj pes, aj krava, aj Duch svätý...😉
Život /nielen život.../ nejde vtesnať do Boolovej algebry😉
▲
včera, 15:39
|
No ešte raz opakom tých, ktorí barlu majú sú všetci tí (množina), ktorí ju nemajú 😉
Je to v podstate veľmi simple 😉
Tu nejde o život, ale o výrazy a operácie s nimi 😉
|
 |
|
86
|
|
82. Dzio včera, 15:39
No ešte raz opakom tých, ktorí barlu majú sú všetci tí (množina), ktorí ju nemajú 😉
Je to v podstate veľmi simple 😉
Tu nejde o život, ale o výrazy a operácie s nimi 😉
▲
včera, 15:44
|
Teda opakom barlistu je aj mravec, lastovička... Duch svätý😉😁
|
 |
|
87
|
|
86. J.Tull včera, 15:44
Teda opakom barlistu je aj mravec, lastovička... Duch svätý😉😁
▲
včera, 15:45
|
Nie každý mravec, len ten, ktorý nemá barlu 😉
Ferdo mravec, keď si zlomil nohu možno mal aj barlu 😉
|
 |
|
89
|
|
87. Dzio včera, 15:45
Nie každý mravec, len ten, ktorý nemá barlu 😉
Ferdo mravec, keď si zlomil nohu možno mal aj barlu 😉
▲
včera, 15:50
|
Problém bude v chápaní pojmu opak. Podľa mňa je opakom severu juh a nie východ, či západ, podľa Teba však aj východ i západ sú opakom severu😉😁
|
 |
|
92
|
|
89. J.Tull včera, 15:50
Problém bude v chápaní pojmu opak. Podľa mňa je opakom severu juh a nie východ, či západ, podľa Teba však aj východ i západ sú opakom severu😉😁
▲
včera, 15:56
|
Však si písal, že si aj programoval či čo, tak čo na mojom chápaní opaku nechápeš? 😉
Z pohľadu boolovskej logiky - buď platí výrok A, alebo platí všetko ostatné, čo nespadá pod tento výrok 😉
IF a ELSE 😉
|
 |
|
99
|
|
92. Dzio včera, 15:56
Však si písal, že si aj programoval či čo, tak čo na mojom chápaní opaku nechápeš? 😉
Z pohľadu boolovskej logiky - buď platí výrok A, alebo platí všetko ostatné, čo nespadá pod tento výrok 😉
IF a ELSE 😉
▲
včera, 17:21
|
Áno, programoval som, lenže nemožno všetko vtesnať do Boolovej algebry logiky, a človeka už vôbec nie. Rozumiem tomu, čo píšeš, len zjavne si neporozumel tomu, čo píšem ja. Pre mňa opakom severu nie je západ, ani východ, ako je tomu u Teba, ale jedine juh. Domnievam sa, že problém bude aj v tom, že kým pre teistu je otázka existencie Boha zásadná vec, u ateistu to tak nemusí byť, neprikladá jej, vo všeobecnosti takú dôležitosť, ako teista😉
|
 |
|
101
|
|
99. J.Tull včera, 17:21
Áno, programoval som, lenže nemožno všetko vtesnať do Boolovej algebry logiky, a človeka už vôbec nie. Rozumiem tomu, čo píšeš, len zjavne si neporozumel tomu, čo píšem ja. Pre mňa opakom severu nie je západ, ani východ, ako je tomu u Teba, ale jedine juh. Domnievam sa, že problém bude aj v tom, že kým pre teistu je otázka existencie Boha zásadná vec, u ateistu to tak nemusí byť, neprikladá jej, vo všeobecnosti takú dôležitosť, ako teista😉
▲
včera, 17:23
|
Ba veru že možno 😉 Priam naopak, je to nutné 😉
Ak stroj človek má fungovať, tak na elementárnej úrovni to bude práve o tom 😉
|
 |
|
105
|
|
101. Dzio včera, 17:23
Ba veru že možno 😉 Priam naopak, je to nutné 😉
Ak stroj človek má fungovať, tak na elementárnej úrovni to bude práve o tom 😉
▲
včera, 17:30
|
Človek nie je stroj  Odkedy má stroj fantáziu, hlúposť, pocity, bolesti, trápenia, slasť, empatiu, pudy, lásku... ako to všetko a ešte i viac, vtesnáš do logiky?
|
 |
|
106
|
|
105. J.Tull včera, 17:30
Človek nie je stroj Odkedy má stroj fantáziu, hlúposť, pocity, bolesti, trápenia, slasť, empatiu, pudy, lásku... ako to všetko a ešte i viac, vtesnáš do logiky?
▲
včera, 17:31
|
Odkedy bol tak "naprogramovaný" 😉 Aby tieto "vlastnosti" mal 😉
|
 |
|
108
|
|
106. Dzio včera, 17:31
Odkedy bol tak "naprogramovaný" 😉 Aby tieto "vlastnosti" mal 😉
▲
včera, 17:34
|
|
110
|
|
108. J.Tull včera, 17:34
Aj zvieratá?😉
▲
včera, 17:36
|
|
111
|
|
110. Dzio včera, 17:36
Celý "matrix" 😉
▲
včera, 17:40
|
|
113
|
|
111. Milaníčko včera, 17:40
Aj ženy ? 🌹🙊🌹
▲
včera, 17:41
|
Všetko a všetci, kam až oko dohliadne 😉
|
 |
|
114
|
|
113. Dzio včera, 17:41
Všetko a všetci, kam až oko dohliadne 😉
▲
včera, 17:43
|
Až za " Veľký tresk " ? 😇😇
|
 |
|
115
|
|
114. Milaníčko včera, 17:43
Až za " Veľký tresk " ? 😇😇
▲
včera, 17:45
|
Myslíš "orgazmus" vesmíru? 😉
|
 |
|
116
|
|
115. Dzio včera, 17:45
Myslíš "orgazmus" vesmíru? 😉
▲
včera, 17:46
|
|
117
|
|
116. Milaníčko včera, 17:46
Ta ňe. 🌹🙉🌹
▲
včera, 17:47
|
Vedel si o tom, že keď sa spojí vajíčko a spermia, tak nastane taký zťaby záblesk? 😉
Emerickí vedci to pozorovali 😉
Nepripomína ti to ten big bang? 😉
|
 |
|
118
|
|
117. Dzio včera, 17:47
Vedel si o tom, že keď sa spojí vajíčko a spermia, tak nastane taký zťaby záblesk? 😉
Emerickí vedci to pozorovali 😉
Nepripomína ti to ten big bang? 😉
▲
včera, 17:48
|
|
120
|
|
110. Dzio včera, 17:36
Celý "matrix" 😉
▲
včera, 18:25
|
Pripusťme, že je človek naprogramovaný, lenže sa potom algoritmus programu vymyká akémukoľvek algoritmu, ktorého je schopný človek. Boolová algebra toho nie je schopná ani za mak. Ako dokážeš, pomocou áno, nie, alebo spôsobiť, aby si cítil bolesť, slasť, nenávisť, lásku...😉
|
 |
|
125
|
|
120. J.Tull včera, 18:25
Pripusťme, že je človek naprogramovaný, lenže sa potom algoritmus programu vymyká akémukoľvek algoritmu, ktorého je schopný človek. Boolová algebra toho nie je schopná ani za mak. Ako dokážeš, pomocou áno, nie, alebo spôsobiť, aby si cítil bolesť, slasť, nenávisť, lásku...😉
▲
včera, 19:11
|
|
83
|
|
81. J.Tull včera, 15:38
Takže opakom barlistu je aj vozičkár, aj pes, aj krava, aj Duch svätý...😉
Život /nielen život.../ nejde vtesnať do Boolovej algebry😉
▲
včera, 15:42
|
Ak by išiel elektrický signál po obvode a dostane otázku - máš barlu? Choď na ľavo, ináč choď na pravo 😉
Tak by takýto signál vedel ako má pokračovať v ceste 😉
A život je predsa i o tých signáloch 😉 Ktoré máš napríklad v hlavičke makovičke 😉
|
 |
|
121
|
|
83. Dzio včera, 15:42
Ak by išiel elektrický signál po obvode a dostane otázku - máš barlu? Choď na ľavo, ináč choď na pravo 😉
Tak by takýto signál vedel ako má pokračovať v ceste 😉
A život je predsa i o tých signáloch 😉 Ktoré máš napríklad v hlavičke makovičke 😉
▲
včera, 18:34
|
Aj lastovička pôjde tou istou cestou ako človek, ktorý barlu nemá? Aj tie signály v hlave nie sú dvojsmerné. Do jedného a z jedného bodu vedú tisícoraké cestičky, tisícorakými kombináciami, pričom tých vzájomne sa ovplyvňujúcich bodov sú miliardy, pričom aj signály sú rôznej intenzity😉
|
 |
|
124
|
|
121. J.Tull včera, 18:34
Aj lastovička pôjde tou istou cestou ako človek, ktorý barlu nemá? Aj tie signály v hlave nie sú dvojsmerné. Do jedného a z jedného bodu vedú tisícoraké cestičky, tisícorakými kombináciami, pričom tých vzájomne sa ovplyvňujúcich bodov sú miliardy, pričom aj signály sú rôznej intenzity😉
▲
včera, 19:11
|
|
128
|
|
124. Dzio včera, 19:11
123 😉
▲
včera, 20:18
|
Vysvetli mi v Boolovej algebre viac, silnejšie and not or a menej, slabšie and not or. Kde sa nachádzajú? Kde je v algoritme programu človeka zakázané pásmo?😉
|
 |
|
130
|
|
128. J.Tull včera, 20:18
Vysvetli mi v Boolovej algebre viac, silnejšie and not or a menej, slabšie and not or. Kde sa nachádzajú? Kde je v algoritme programu človeka zakázané pásmo?😉
▲
včera, 20:32
|
LET i = 1; LET j = 2;
IF (i>j) THEN PRINT("i SILNEJŠIE ako j") ELSE IF (i<j) THEN PRINT("i SLABŠIE ako j") ELSE IF (i==j) THEN PRINT("i ROVNAKÉ ako j")
Zeleným sú označené výrazy, ktoré sú vyhodnotené ako TRUE / FALSE 😉
|
 |
|
58
|
|
15. Dzio včera, 13:52
A-teizmus vo svojej podstate je agenda postavená proti teizmu 😉
Slúži ako protipól pri hre o boji protikladov 😉
▲
včera, 15:00
|
Ateizmus je široký pojem. Označenie agenda postavená proti teizmu ho nevystihuje. Podľa mňa, výstižnejším je označenie ne-viera. Ak niečomu neverím, to ešte nemusí znamenať, že som aj proti tomu😉
|
 |
|
59
|
|
58. J.Tull včera, 15:00
Ateizmus je široký pojem. Označenie agenda postavená proti teizmu ho nevystihuje. Podľa mňa, výstižnejším je označenie ne-viera. Ak niečomu neverím, to ešte nemusí znamenať, že som aj proti tomu😉
▲
včera, 15:02
|
Ale ja predsa nepíšem o veriacich a neveriacich a ich prípadnom boji 😉
Píšem o agende 😉
Ak jedna agenda rieši nejakú záležitosť a potom je tu agenda, ktorá rieši opak tejto prvej agendy, tak som sa zle vyjadril? 😉 Že je proti prvej agende? 😉
|
 |
|
62
|
|
59. Dzio včera, 15:02
Ale ja predsa nepíšem o veriacich a neveriacich a ich prípadnom boji 😉
Píšem o agende 😉
Ak jedna agenda rieši nejakú záležitosť a potom je tu agenda, ktorá rieši opak tejto prvej agendy, tak som sa zle vyjadril? 😉 Že je proti prvej agende? 😉
▲
včera, 15:08
|
Lenže ateisti nemajú agendu. Nie všetci sú organizovaní tak, ako väčšina teistov😉
|
 |
|
63
|
|
62. J.Tull včera, 15:08
Lenže ateisti nemajú agendu. Nie všetci sú organizovaní tak, ako väčšina teistov😉
▲
včera, 15:10
|
Akože nie? 😉
Všetko, čomu a-teisti veria je ich agendou 😉
|
 |
|
66
|
|
63. Dzio včera, 15:10
Akože nie? 😉
Všetko, čomu a-teisti veria je ich agendou 😉
▲
včera, 15:15
|
Poznám mnohých ateistov. Veria rôznym veciam, a mnohým spoločným s veriacimi. Napríklad veria rovnakej politickej strane, politickej ideológii... 😉
|
 |
|
68
|
|
66. J.Tull včera, 15:15
Poznám mnohých ateistov. Veria rôznym veciam, a mnohým spoločným s veriacimi. Napríklad veria rovnakej politickej strane, politickej ideológii... 😉
▲
včera, 15:16
|
Ich základným a spoločným menovateľom je, čo napísal Lemmy, že veria, že BOH ne-existuje 😉
|
 |
|
70
|
|
68. Dzio včera, 15:16
Ich základným a spoločným menovateľom je, čo napísal Lemmy, že veria, že BOH ne-existuje 😉
▲
včera, 15:21
|
Ale to predsa ešte nie je agenda. 🙂
|
 |
|
72
|
|
70. J.Tull včera, 15:21
Ale to predsa ešte nie je agenda. 🙂
▲
včera, 15:21
|
|
73
|
|
72. Dzio včera, 15:21
A čo to je? 😉
▲
včera, 15:25
|
Poznám ateistu-komunistu, ktorý je prútkar a funguje mu to. Nechcem ani povedať, kto je ten komunista...
|
 |
|
77
|
|
72. Dzio včera, 15:21
A čo to je? 😉
▲
včera, 15:31
|
Nič. Napríklad "Svetskí humanisti" majú svoju agendu... Sú aj ateistické filozofie, ktoré by bolo možné označiť za agendu, ale väčšina ateistov sa nimi nezaoberá, ani o nich nevie😉
|
 |
|
76
|
|
70. J.Tull včera, 15:21
Ale to predsa ešte nie je agenda. 🙂
▲
včera, 15:30
|
Páčilo by sa ti namiesto slova agenda, slovo téza? 😉
|
 |
|
78
|
|
76. Dzio včera, 15:30
Páčilo by sa ti namiesto slova agenda, slovo téza? 😉
▲
včera, 15:33
|
To je už lepšie🙂 O teistoch však môžeš tvrdiť, že majú svoju agendu/y/ - náboženstvá.🙂
|
 |
|
80
|
|
78. J.Tull včera, 15:33
To je už lepšie🙂 O teistoch však môžeš tvrdiť, že majú svoju agendu/y/ - náboženstvá.🙂
▲
včera, 15:37
|
Toto je vážne už len slovíčkarenie 😉
Nazvi si to ako chceš, zmysel, agenda, spôsob ako na to 😉
Principiálne sa jedná o to isté 😉
Je to predstava o tom, ako žiť život 😉
Teista s BOHOM a a-teista bez NEHO 😉
|
 |
|
84
|
|
80. Dzio včera, 15:37
Toto je vážne už len slovíčkarenie 😉
Nazvi si to ako chceš, zmysel, agenda, spôsob ako na to 😉
Principiálne sa jedná o to isté 😉
Je to predstava o tom, ako žiť život 😉
Teista s BOHOM a a-teista bez NEHO 😉
▲
včera, 15:42
|
Vôbec nejde o slovičkárenie, kresťania majú svoju agendu Bibliu, budhisti Tipitaku, moslimovia Korán... teisti majú svoje predpisy, zvyky, obyčaje... ateisti nič také nemajú🙂
|
 |
|
85
|
|
84. J.Tull včera, 15:42
Vôbec nejde o slovičkárenie, kresťania majú svoju agendu Bibliu, budhisti Tipitaku, moslimovia Korán... teisti majú svoje predpisy, zvyky, obyčaje... ateisti nič také nemajú🙂
▲
včera, 15:43
|
Ich agendou je napríklad nemať predpisy, zvyky a obyčaje 😉
|
 |
|
88
|
|
85. Dzio včera, 15:43
Ich agendou je napríklad nemať predpisy, zvyky a obyčaje 😉
▲
včera, 15:47
|
Lenže takú agendu nemajú, respektíve majú rôzne agendy, ktoré sa však týkajú aj teistov - napríklad agendu zamestnávateľa, či agendu rybárov a pod.🙂
|
 |
|
91
|
|
88. J.Tull včera, 15:47
Lenže takú agendu nemajú, respektíve majú rôzne agendy, ktoré sa však týkajú aj teistov - napríklad agendu zamestnávateľa, či agendu rybárov a pod.🙂
▲
včera, 15:55
|
Neviem prečo tu pletieš agendy z iných vzťahov (rybár-nerybár, zamestnaný-nezamestnaný), keď reč bola len o teizme-ateizme, kde zásadný rozdiel a opak tých dvoch pojmov je viera - neviera v BOHA 😉
|
 |
|
96
|
|
91. Dzio včera, 15:55
Neviem prečo tu pletieš agendy z iných vzťahov (rybár-nerybár, zamestnaný-nezamestnaný), keď reč bola len o teizme-ateizme, kde zásadný rozdiel a opak tých dvoch pojmov je viera - neviera v BOHA 😉
▲
včera, 17:14
|
Pretože tie spolky, organizácie, náboženstvá, teizmus... majú svoje predpisy /agendy/, ateizmus také nemá😉
|
 |
|
97
|
|
96. J.Tull včera, 17:14
Pretože tie spolky, organizácie, náboženstvá, teizmus... majú svoje predpisy /agendy/, ateizmus také nemá😉
▲
včera, 17:19
|
Teizmus (ne)má nič z toho čo spomínaš a ja zas nespomínal spolky a organizácie 😉
|
 |
|
103
|
|
97. Dzio včera, 17:19
Teizmus (ne)má nič z toho čo spomínaš a ja zas nespomínal spolky a organizácie 😉
▲
včera, 17:24
|
Teizmus nemá nič spoločné s náboženstvami?  Každé jedno náboženstvo má svoju agendu, ateizmus takú nemá🙂
|
 |
|
104
|
|
103. J.Tull včera, 17:24
Teizmus nemá nič spoločné s náboženstvami? Každé jedno náboženstvo má svoju agendu, ateizmus takú nemá🙂
▲
včera, 17:25
|
Prečo ma chceš naštvať? 😉
Ja sa nebavil o náboženstvách 😉
Spomenul som vo vete 2 pojmy - teizmus a ateizmus 😉
Dokážeš sa na chvíľu oprostiť od všetkého, čo s danými pojmami súvisí a nájsť principiálny rozdiel medzi nimi? 😉
|
 |
|
107
|
|
104. Dzio včera, 17:25
Prečo ma chceš naštvať? 😉
Ja sa nebavil o náboženstvách 😉
Spomenul som vo vete 2 pojmy - teizmus a ateizmus 😉
Dokážeš sa na chvíľu oprostiť od všetkého, čo s danými pojmami súvisí a nájsť principiálny rozdiel medzi nimi? 😉
▲
včera, 17:34
|
Teizmus je o náboženstvách, väčšina teistov vyznáva, hlási, vychádza z nejakého náboženstva, nejakej náboženskej agendy a žiadny teista si nevystačí s bodom, Boh existuje😉🙂
|
 |
|
109
|
|
107. J.Tull včera, 17:34
Teizmus je o náboženstvách, väčšina teistov vyznáva, hlási, vychádza z nejakého náboženstva, nejakej náboženskej agendy a žiadny teista si nevystačí s bodom, Boh existuje😉🙂
▲
včera, 17:36
|
Nie 😉 Náboženstvá rozvíjajú ten princíp, ktorý som od teba chcel počuť 😉
Základnú myšlienku - tézu 😉
Že BOH jestvuje 😉
A ateizmus je zas o tom, že nejestvuje a taktiež rôzne spolky a organizácie rozvíjajú danú tézu, tak napríklad humanisti riešia ako žiť spokojne a šťastne na základe vlastných síl 😉
|
 |
|
119
|
|
109. Dzio včera, 17:36
Nie 😉 Náboženstvá rozvíjajú ten princíp, ktorý som od teba chcel počuť 😉
Základnú myšlienku - tézu 😉
Že BOH jestvuje 😉
A ateizmus je zas o tom, že nejestvuje a taktiež rôzne spolky a organizácie rozvíjajú danú tézu, tak napríklad humanisti riešia ako žiť spokojne a šťastne na základe vlastných síl 😉
▲
včera, 18:15
|
Ateisti tézu, že Boh neexistuje nerozvíjajú. Humanisti sú len zlomok ateistov, iný spolok nemajú😉
|
 |
|
126
|
|
119. J.Tull včera, 18:15
Ateisti tézu, že Boh neexistuje nerozvíjajú. Humanisti sú len zlomok ateistov, iný spolok nemajú😉
▲
včera, 19:11
|
|
112
|
|
107. J.Tull včera, 17:34
Teizmus je o náboženstvách, väčšina teistov vyznáva, hlási, vychádza z nejakého náboženstva, nejakej náboženskej agendy a žiadny teista si nevystačí s bodom, Boh existuje😉🙂
▲
včera, 17:40
|
A okrem toho, zas miešaš teizmus a teistov 😉
Ešte raz opakujem a naposledy - spomínal som teizmus a ateizmus 😉
Nie stromy, ktoré vyrástli z týchto "semiačok" 😉
|
 |
|
98
|
|
96. J.Tull včera, 17:14
Pretože tie spolky, organizácie, náboženstvá, teizmus... majú svoje predpisy /agendy/, ateizmus také nemá😉
▲
včera, 17:20
|
Teizmus (zo starogr. θεός theós – „boh“) je v teológii a filozofii náboženstva termín označujúci poňatie boha (alebo bohov) ako stvoriteľského, suverénneho a osobnostného súcna, ktoré je teda svojou podstatou odlišné od sveta (od stvoreného) a zároveň je trvale prítomné v dejinách sveta a aktívne doň zasahuje.
|
 |
|
122
|
|
98. Dzio včera, 17:20
Teizmus (zo starogr. θεός theós – „boh“) je v teológii a filozofii náboženstva termín označujúci poňatie boha (alebo bohov) ako stvoriteľského, suverénneho a osobnostného súcna, ktoré je teda svojou podstatou odlišné od sveta (od stvoreného) a zároveň je trvale prítomné v dejinách sveta a aktívne doň zasahuje.
▲
včera, 18:37
|
Teraz rozviň podobne ateizmus😉
|
 |
|
123
|
|
122. J.Tull včera, 18:37
Teraz rozviň podobne ateizmus😉
▲
včera, 19:09
|
Keď chceš, rozviň si ho sám 😉
Mne sa už nechce donekonečna vysvetľovať 😉
Dovolenka mi končí, chcem si ešte užiť pár chvíľ pracovného pokoja 😉
|
 |
|
127
|
|
123. Dzio včera, 19:09
Keď chceš, rozviň si ho sám 😉
Mne sa už nechce donekonečna vysvetľovať 😉
Dovolenka mi končí, chcem si ešte užiť pár chvíľ pracovného pokoja 😉
▲
včera, 20:09
|
O to tu ide, že nerozviniem a nerozvinie nik, lebo sa to tak, ako teizmus, rozvinúť, nedá😉
|
 |
|
129
|
|
127. J.Tull včera, 20:09
O to tu ide, že nerozviniem a nerozvinie nik, lebo sa to tak, ako teizmus, rozvinúť, nedá😉
▲
včera, 20:22
|
Hovorím, nechce sa mi už, nikam to (ne)vedie 😉
|
 |
|
79
|
|
76. Dzio včera, 15:30
Páčilo by sa ti namiesto slova agenda, slovo téza? 😉
▲
včera, 15:33
|
Ok, pre mňa agenda je niečo ako súhrn bodov, či činností, ktoré má "na stole" daná entita 😉
Čo sa zas nelíši veľmi od slova téza 😉
|
 |
|
90
|
|
79. Dzio včera, 15:33
Ok, pre mňa agenda je niečo ako súhrn bodov, či činností, ktoré má "na stole" daná entita 😉
Čo sa zas nelíši veľmi od slova téza 😉
▲
včera, 15:52
|
Lenže taký súhrn bodov, činností, ktoré by charakterizovali ateizmus /okrem toho, že neveria v existenciu Boha, bohov/ ateisti na stole nemajú😉
|
 |
|
93
|
|
90. J.Tull včera, 15:52
Lenže taký súhrn bodov, činností, ktoré by charakterizovali ateizmus /okrem toho, že neveria v existenciu Boha, bohov/ ateisti na stole nemajú😉
▲
včera, 15:57
|
|
100
|
|
93. Dzio včera, 15:57
Ani iný netreba 😉
▲
včera, 17:22
|
Lenže to je pramálo k tomu, aby sme to nazvali agendou😉
|
 |
|
102
|
|
100. J.Tull včera, 17:22
Lenže to je pramálo k tomu, aby sme to nazvali agendou😉
▲
včera, 17:24
|
|
94
|
|
9. Attis včera, 13:07
Kresťanstvo má lovecký inštinkt na vyhľadávanie všetkých, ktorých možno nejakým spôsobom priviesť do zúfalstva. Zúfalstva je totiž schopná len určitá časť ľudí. Práve túto skupinu neustále prenasleduje, na ňu číha.
▲
včera, 16:42
|
Attis - si si istý, že poznáš všetky odnože a formy kresťanstva?
Alebo sa tvoj výrok vzťahuje len na katolicizmus?
|
 |
|
95
|
|
94. era včera, 16:42
Attis - si si istý, že poznáš všetky odnože a formy kresťanstva?
Alebo sa tvoj výrok vzťahuje len na katolicizmus?
▲
včera, 16:56
|
Podľa mňa by to bolo jedno Či je myslené len na katolícku alebo všetky cirkvi
|
 |
|
10
|
|
3. era včera, 10:58
A to sú tí dobrí, však? Tí naplnení láskou k blížnemu, skromní, usilovní, bez nanávisti, pomáhajúci slabým, starým a utrápeným, však? 
▲
včera, 13:18
|
To štatistický úrad neskúmal.
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vytvoril dzI/O 2015 - 2025
veľkosť : 398 411 B
vygenerované za : 0.229 s
táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...
verzia : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 )
témy zobrazené : 29 512 262 x
jedinečné zobrazenia : 3 084 809 x
ip adresa : 3.135.188.55
|
nejaká reklama
zdieľaj túto stránku
stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov
prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
 cez PayPal
cez Viamo
cez Donater
poslaním bitcoinov
|