pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
|
Žumpa
nový "Jeruzalem"
|
sk
|
en
|
aA
|
|
informácia dňa :
zmysel života dňa :
príspevkov 50 |
zobrazení 36 049 |
unikátne 2 331 |
tému vytvoril(a) 26.6.2018 22:12 EnaXnaY
|
Téma je len na čítanie...
1
|
LIPKA je strom a taká je aj jej koncepcia 😉
Diskusná téma predstavuje akýsi strom 😉
Semiačko je prvý príspevok 😉
Diskutujúci napomáhajú semiačku rásť tým, že prispievajú príspevkami 😉
Stromček sa tak rozvetvuje a teda vždy posledný príspevok v danej vetve je sťaby lístoček toho stromu 😉
Keď chceš vidieť príbeh tak použiješ funkciu VLÁKNO 😉
Tak uvidíš celú cestičku od daného príspevku až k prvému 😉
Takto sa vieš dostať z ľubovoľného miesta v stromčeku až po semiačko 😉
|
|
|
2
|
|
1. EnaXnaY 26.06.2018, 22:12
LIPKA je strom a taká je aj jej koncepcia 😉 Diskusná téma predstavuje akýsi strom 😉 Semiačko je prvý príspevok 😉 Diskutujúci napomáhajú semiačku rásť tým, že prispievajú príspevkami 😉 Stromček sa tak rozvetvuje a teda vždy posledný príspevok v danej vetve je sťaby lístoček toho stromu 😉 Keď chceš vidieť príbeh tak použiješ funkciu VLÁKNO 😉 Tak uvidíš celú cestičku od daného príspevku až k prvému 😉 Takto sa vieš dostať z ľubovoľného miesta v stromčeku až po semiačko 😉
▲
26.06.2018, 22:27
|
Každý príspevok sa vie ľubovolne rozvetviť - preto to pripomína strom 😉
Principiálne je to jeden z návrhových vzorov 😉
Napríklad aj adresárová štruktúra počítača tak funguje 😉
Tento princíp sa používa na zmysluplné organizovanie informácií 😉
|
|
|
3
|
|
2. EnaXnaY 26.06.2018, 22:27
Každý príspevok sa vie ľubovolne rozvetviť - preto to pripomína strom 😉
Principiálne je to jeden z návrhových vzorov 😉
Napríklad aj adresárová štruktúra počítača tak funguje 😉
Tento princíp sa používa na zmysluplné organizovanie informácií 😉
▲
26.06.2018, 23:56
|
Predstav si že sa nachádzaš na nejakom mieste v strome a môžeš sa v tom strome pohybovať ako chceš 😉
Napr. začneš v koreni a postupuješ po cestičke ktorá predstavuje väzby (teda reakcie na príspevky) 😉
V ľubovoľnom okamihu môžeš ísť kam chceš vrámci stromu a začať z ľubovoľného miesta - nie len v koreni 😉
Podľa toho ako cestuješ sa dá na to pozerať - raz ideš zdola nahor, raz zhora nadol - ale vždy ideš dopredu - a môžeš ísť aj dozadu - má to veľa rozmerov 😉
|
|
|
4
|
|
3. EnaXnaY 26.06.2018, 23:56
Predstav si že sa nachádzaš na nejakom mieste v strome a môžeš sa v tom strome pohybovať ako chceš 😉
Napr. začneš v koreni a postupuješ po cestičke ktorá predstavuje väzby (teda reakcie na príspevky) 😉
V ľubovoľnom okamihu môžeš ísť kam chceš vrámci stromu a začať z ľubovoľného miesta - nie len v koreni 😉
Podľa toho ako cestuješ sa dá na to pozerať - raz ideš zdola nahor, raz zhora nadol - ale vždy ideš dopredu - a môžeš ísť aj dozadu - má to veľa rozmerov 😉
▲
26.06.2018, 23:57
|
Napr to miesto kde je viac reakcií na jeden príspevok predstavujú tzv križovatky - tam sa rozhoduješ kam sa vyberieš 😉
|
|
|
5
|
|
1. EnaXnaY 26.06.2018, 22:12
LIPKA je strom a taká je aj jej koncepcia 😉 Diskusná téma predstavuje akýsi strom 😉 Semiačko je prvý príspevok 😉 Diskutujúci napomáhajú semiačku rásť tým, že prispievajú príspevkami 😉 Stromček sa tak rozvetvuje a teda vždy posledný príspevok v danej vetve je sťaby lístoček toho stromu 😉 Keď chceš vidieť príbeh tak použiješ funkciu VLÁKNO 😉 Tak uvidíš celú cestičku od daného príspevku až k prvému 😉 Takto sa vieš dostať z ľubovoľného miesta v stromčeku až po semiačko 😉
▲
27.06.2018, 19:26
|
No ako na každom strome.... sú plody, ale aj škodcovia.
|
|
|
6
|
|
5. Boris 27.06.2018, 19:26
No ako na každom strome.... sú plody, ale aj škodcovia.
▲
27.06.2018, 19:27
|
My sme mandolinky chodili zbierať a potom sme ich topili v pohári s vodou 😉
|
|
|
7
|
|
6. EnaXnaY 27.06.2018, 19:27
My sme mandolinky chodili zbierať a potom sme ich topili v pohári s vodou 😉
▲
27.06.2018, 19:32
|
Ako sa to dá spodobiť s diskusiou?
|
|
|
8
|
|
7. Boris 27.06.2018, 19:32
Ako sa to dá spodobiť s diskusiou?
▲
27.06.2018, 19:37
|
Chcem tým povedať, že aj na škodcov existujú isté postupy, ktoré môžeš uplatniť 😉
Veľa možností majú škodcovia a veľa aj hospodári 😉
Čo sa o stromy starajú 😉
|
|
|
9
|
|
8. EnaXnaY 27.06.2018, 19:37
Chcem tým povedať, že aj na škodcov existujú isté postupy, ktoré môžeš uplatniť 😉
Veľa možností majú škodcovia a veľa aj hospodári 😉
Čo sa o stromy starajú 😉
▲
27.06.2018, 19:40
|
Napr. môžeš nejakú vetvičku odpíliť 😉 {zablokuješ príspevok} 😉
|
|
|
10
|
|
9. EnaXnaY 27.06.2018, 19:40
Napr. môžeš nejakú vetvičku odpíliť 😉 {zablokuješ príspevok} 😉
▲
27.06.2018, 19:42
|
A to s tým topením mandoliniek je ako keď zabanuješ účastníka 😉
|
|
|
11
|
|
10. EnaXnaY 27.06.2018, 19:42
A to s tým topením mandoliniek je ako keď zabanuješ účastníka 😉
▲
27.06.2018, 20:00
|
A myslíš, že je to správne riešenie? Ja by som bol radšej, ak by sa dalu škodcu presvedčiť, aby neškodil a to, čo chce, teda najesť dostane aj tak, ba čo viac, ak nebude škodiť, strom bude ďaleko úrodnejší.
|
|
|
12
|
|
11. Boris 27.06.2018, 20:00
A myslíš, že je to správne riešenie? Ja by som bol radšej, ak by sa dalu škodcu presvedčiť, aby neškodil a to, čo chce, teda najesť dostane aj tak, ba čo viac, ak nebude škodiť, strom bude ďaleko úrodnejší.
▲
27.06.2018, 20:02
|
Primárna úloha škodcu je škodiť 😉
A jak som povedal, existuje viacero možností 😉
Môžeš sa s ním napríklad dohodnúť aby neškodil 😉
Ale ak na to nepristúpi tak musíš pritvrdzovať 😉
To topenie je až posledná možnosť 😉
Dokonca ho môžeš topiť len na chvíľku a potom ho zas vytiahnuť z pohára 😉
Až ak zlyhajú všetky možnosti tak ho utopíš natrvalo 😉
|
|
|
13
|
|
12. EnaXnaY 27.06.2018, 20:02
Primárna úloha škodcu je škodiť 😉
A jak som povedal, existuje viacero možností 😉
Môžeš sa s ním napríklad dohodnúť aby neškodil 😉
Ale ak na to nepristúpi tak musíš pritvrdzovať 😉
To topenie je až posledná možnosť 😉
Dokonca ho môžeš topiť len na chvíľku a potom ho zas vytiahnuť z pohára 😉
Až ak zlyhajú všetky možnosti tak ho utopíš natrvalo 😉
▲
27.06.2018, 20:04
|
A primárna úloha ovocinára je zas starať sa o stromčeky lebo tie stromčeky prinášajú ovocie 😉
To je primárna úloha stromčekov 😉
Preto správny ovocinár robí všetko preto aby uchránil stromčeky pred škodcami 😉
|
|
|
14
|
|
13. EnaXnaY 27.06.2018, 20:04
A primárna úloha ovocinára je zas starať sa o stromčeky lebo tie stromčeky prinášajú ovocie 😉
To je primárna úloha stromčekov 😉
Preto správny ovocinár robí všetko preto aby uchránil stromčeky pred škodcami 😉
▲
27.06.2018, 20:09
|
Pod ovocím myslím všetky tie zaujímavé myšlienky, čriepky poznania a pohľady, ktoré vygenerujú jednotliví účastníci keď pomáhajú rásť stromčeky 😉
|
|
|
15
|
|
13. EnaXnaY 27.06.2018, 20:04
A primárna úloha ovocinára je zas starať sa o stromčeky lebo tie stromčeky prinášajú ovocie 😉
To je primárna úloha stromčekov 😉
Preto správny ovocinár robí všetko preto aby uchránil stromčeky pred škodcami 😉
▲
27.06.2018, 20:09
|
Tož pravda. Len tie prostriedky. Voľakedy sa chránili stromčeky s rôznymi prírodnými odpudzovačmi. Napríklad cesnakový roztok. Stromčeku neublíži a škodcov odradí, ale nezabije. Dnes škodcov odstraňujeme/zabíjame vo veľkom. Ale tu sa deje taká vec, že tí škodci časom začínajú byť na tie jedy imúnni a napokon robia ešte vačšie škody.. potom vymýšlame ešte silnejšie jedy a s tými jedmi sa nám potom dostávajú aj potraviny na stôl. Preto vravím, že tá eliminácia, ten boj sa mi nevidí ako správny.
|
|
|
16
|
|
15. Boris 27.06.2018, 20:09
Tož pravda. Len tie prostriedky. Voľakedy sa chránili stromčeky s rôznymi prírodnými odpudzovačmi. Napríklad cesnakový roztok. Stromčeku neublíži a škodcov odradí, ale nezabije. Dnes škodcov odstraňujeme/zabíjame vo veľkom. Ale tu sa deje taká vec, že tí škodci časom začínajú byť na tie jedy imúnni a napokon robia ešte vačšie škody.. potom vymýšlame ešte silnejšie jedy a s tými jedmi sa nám potom dostávajú aj potraviny na stôl. Preto vravím, že tá eliminácia, ten boj sa mi nevidí ako spr...
▲
27.06.2018, 20:11
|
Ja sa nebránim žiadnym novým postupom 😉
Ak vymyslíš nový efektívny spôsob ako naložiť so škodcom, tak kľudne prezentuj 😉
Vyskúšame, overíme, uvidíme 😉
|
|
|
17
|
|
16. EnaXnaY 27.06.2018, 20:11
Ja sa nebránim žiadnym novým postupom 😉
Ak vymyslíš nový efektívny spôsob ako naložiť so škodcom, tak kľudne prezentuj 😉
Vyskúšame, overíme, uvidíme 😉
▲
27.06.2018, 20:14
|
Nad tým premýšlam už dlhšie, keď ma niečo napadne, dám hneď vedieť
|
|
|
18
|
|
17. Boris 27.06.2018, 20:14
Nad tým premýšlam už dlhšie, keď ma niečo napadne, dám hneď vedieť
▲
27.06.2018, 20:20
|
Jedna vec ma predsa napadla. Komunita. Za socializmu to fungovalo tak, ze komunita dokázala krotiť škodcov. Ak sa voči jeho správaniu ohradí dosť ľudí, obyčajne ustúpi. Dnes je ten problém, že máme liberalizmus. Ľudia majú dojem, že každý môže čo chce, je to jeho vec a druhý sa do toho nemá čo starať. Je strašne slabá odozva od komunity, takmer žiadna.
|
|
|
19
|
|
18. Boris 27.06.2018, 20:20
Jedna vec ma predsa napadla. Komunita. Za socializmu to fungovalo tak, ze komunita dokázala krotiť škodcov. Ak sa voči jeho správaniu ohradí dosť ľudí, obyčajne ustúpi. Dnes je ten problém, že máme liberalizmus. Ľudia majú dojem, že každý môže čo chce, je to jeho vec a druhý sa do toho nemá čo starať. Je strašne slabá odozva od komunity, takmer žiadna.
▲
27.06.2018, 20:23
|
Včera som mal taký nápad že LIPKA bude časom uzatvorená komunita - niečo ako klub a ten kto bude chcieť patriť do klubu tak bude musieť splniť podmienky - napr vstupný test inteligencie, pohovory s členmi atď 😉
|
|
|
20
|
|
19. EnaXnaY 27.06.2018, 20:23
Včera som mal taký nápad že LIPKA bude časom uzatvorená komunita - niečo ako klub a ten kto bude chcieť patriť do klubu tak bude musieť splniť podmienky - napr vstupný test inteligencie, pohovory s členmi atď 😉
▲
27.06.2018, 20:28
|
Ak ti do toho môžem. Nebolo by lepšie potom mať na lipke dve inštancie? Jednu, kde bude vybraná komunita a druhú úplne otvorenú? Ako voľakedy v prvotnopospolnej spoločnosti. Existovala rada starších, tí múdrejší, premýšlavejší, skúsenejší.... Ale oni nemali právo rozhodovať o ostatných, avšak bolo od nich očakávané vyjadrenie resp. ich odporúčanie, staršina sa poradila, vyslovila svoje názory a potom rozhodovala o sebe celá komunita.
|
|
|
22
|
|
20. Boris 27.06.2018, 20:28
Ak ti do toho môžem. Nebolo by lepšie potom mať na lipke dve inštancie? Jednu, kde bude vybraná komunita a druhú úplne otvorenú? Ako voľakedy v prvotnopospolnej spoločnosti. Existovala rada starších, tí múdrejší, premýšlavejší, skúsenejší.... Ale oni nemali právo rozhodovať o ostatných, avšak bolo od nich očakávané vyjadrenie resp. ich odporúčanie, staršina sa poradila, vyslovila svoje názory a potom rozhodovala o sebe celá komunita.
▲
27.06.2018, 20:31
|
Niečo ako pánske kluby lordov? Imo, uvažuj, myšlienka je to svieža,za úvahu, aj hlbšiu, súca.
|
|
|
23
|
|
20. Boris 27.06.2018, 20:28
Ak ti do toho môžem. Nebolo by lepšie potom mať na lipke dve inštancie? Jednu, kde bude vybraná komunita a druhú úplne otvorenú? Ako voľakedy v prvotnopospolnej spoločnosti. Existovala rada starších, tí múdrejší, premýšlavejší, skúsenejší.... Ale oni nemali právo rozhodovať o ostatných, avšak bolo od nich očakávané vyjadrenie resp. ich odporúčanie, staršina sa poradila, vyslovila svoje názory a potom rozhodovala o sebe celá komunita.
▲
27.06.2018, 20:32
|
Možno niečo na spôsob levelovania - teda aj väčší počet inštancií 😉
Začínaš na základnej úrovni a keď sa chceš dostať do vyššej triedy tak ťa tam musia pustiť 😉
|
|
|
25
|
|
23. EnaXnaY 27.06.2018, 20:32
Možno niečo na spôsob levelovania - teda aj väčší počet inštancií 😉
Začínaš na základnej úrovni a keď sa chceš dostať do vyššej triedy tak ťa tam musia pustiť 😉
▲
27.06.2018, 20:41
|
No jo a levelom by mohol dostávať aj vačšie právomoci. Veď ako v živote. Rozhodnúť musíš ty. Ty si dzio, toto je tvoj svet. Môžeš dostať od nás akurát podobné rady. A keďže sme v tom kapitalizme, treba myslieť aj na udržateľnosť a rast. Malo by to byť atraktívne pre každú vrstvu spoločnosti. Ja mám takú predstavu o veľkom dome, kde dole je párty, ľudia tam blbnú, ale pri tom pustia nejaké koruny na chod celého domu a hore sa rieši.. všeličo, záujmové skupiny.
|
|
|
26
|
|
25. Boris 27.06.2018, 20:41
No jo a levelom by mohol dostávať aj vačšie právomoci. Veď ako v živote. Rozhodnúť musíš ty. Ty si dzio, toto je tvoj svet. Môžeš dostať od nás akurát podobné rady. A keďže sme v tom kapitalizme, treba myslieť aj na udržateľnosť a rast. Malo by to byť atraktívne pre každú vrstvu spoločnosti. Ja mám takú predstavu o veľkom dome, kde dole je párty, ľudia tam blbnú, ale pri tom pustia nejaké koruny na chod celého domu a hore sa rieši.. všeličo, záujmové skupiny.
▲
27.06.2018, 20:44
|
Nuž sme na začiatku - som stvoriteľ fóra ale rád vypočujem aj iné nápady a názory na vec 😉
Chcem to robiť pre všetkých zúčastnených tak aby sa tu cítili dobre 😉
Jak si to vymyslíme tak budeme mať 😉
|
|
|
27
|
|
26. EnaXnaY 27.06.2018, 20:44
Nuž sme na začiatku - som stvoriteľ fóra ale rád vypočujem aj iné nápady a názory na vec 😉
Chcem to robiť pre všetkých zúčastnených tak aby sa tu cítili dobre 😉
Jak si to vymyslíme tak budeme mať 😉
▲
27.06.2018, 20:55
|
Někudy to pude.
|
|
|
28
|
|
27. Boris 27.06.2018, 20:55
Někudy to pude.
▲
27.06.2018, 20:58
|
Môžme vyskúšať rôzne cestičky a nakoniec vybrať čo nám bude vyhovovať 😉
|
|
|
21
|
|
19. EnaXnaY 27.06.2018, 20:23
Včera som mal taký nápad že LIPKA bude časom uzatvorená komunita - niečo ako klub a ten kto bude chcieť patriť do klubu tak bude musieť splniť podmienky - napr vstupný test inteligencie, pohovory s členmi atď 😉
▲
27.06.2018, 20:29
|
Imo. Pohovory s členmi? Prískočne pol deci majiteľovi? Nie, nie. Ty si to tu stvoril, ty rozhodni!!! Nebuď alibista. Zadaj jasné podmienky, len nevytvor tu parlament, lebo.......veď to poznáš. Jednoznačne pevná a láskava ruka, ináč je tu potom z toho holubník. Nezabúdaj, pohoda,klí..........
|
|
|
24
|
Mne by sa páčilo niečo ako pyramída 😉
Bude viacero úrovní pyramídy - každý nový by vstúpil na úrovni základne 😉
JA by som bol na vrchu 😉
A každá vyššia úroveň by mala určité právomoci nad všetkými čo by boli pod - napr. právo povyšovať 😉
|
|
|
29
|
|
24. EnaXnaY 27.06.2018, 20:37
Mne by sa páčilo niečo ako pyramída 😉
Bude viacero úrovní pyramídy - každý nový by vstúpil na úrovni základne 😉
JA by som bol na vrchu 😉
A každá vyššia úroveň by mala určité právomoci nad všetkými čo by boli pod - napr. právo povyšovať 😉
▲
27.06.2018, 21:01
|
|
30
|
Už teraz si nie sme rovní lebo nemáš také právomoci ako JA 😉
|
|
|
31
|
|
30. EnaXnaY 27.06.2018, 21:38
Už teraz si nie sme rovní lebo nemáš také právomoci ako JA 😉
▲
27.06.2018, 21:52
|
Aké právomoci? Začínaš sa nadúvať. Vyfuč! Toto je nejaká virtuálna realita, realita je taká, že ja nie som v skúšobnej dobe, ty áno. Takže toľko k právomociam. Ak by si bol policajtom, tak máš právomoc dať pokutu za nesprávne parkovanie. Ibaže ju nemáš. Ak ťa to uteší, tak tak máš právomoc ma zablokovať tu na Lipke a to je asi tak všetko. Žiadal som ťa, aby si ma zablokoval, odmietol si. Mám páky na to, aby si ma zablokoval aj keď nebudeš chcieť, aby si mazal moje príspevky, lebo budeš musieť a vtedy tvoja právomoc sa stane povinnosťou!!! Imo zabúdaš na pohodu, klídek..... Nevyvyšuj sa nad nikým!!!!
|
|
|
32
|
|
31. peter67 27.06.2018, 21:52
Aké právomoci? Začínaš sa nadúvať. Vyfuč! Toto je nejaká virtuálna realita, realita je taká, že ja nie som v skúšobnej dobe, ty áno. Takže toľko k právomociam. Ak by si bol policajtom, tak máš právomoc dať pokutu za nesprávne parkovanie. Ibaže ju nemáš. Ak ťa to uteší, tak tak máš právomoc ma zablokovať tu na Lipke a to je asi tak všetko. Žiadal som ťa, aby si ma zablokoval, odmietol si. Mám páky na to, aby si ma zablokoval aj keď nebudeš chcieť, aby si mazal moje príspevky, lebo ...
▲
27.06.2018, 21:54
|
No vysvetľujem ti ako sa veci majú 😉
Že moje možnosti sú momentálne väčšie ako tvoje 😉
|
|
|
33
|
|
32. EnaXnaY 27.06.2018, 21:54
No vysvetľujem ti ako sa veci majú 😉
Že moje možnosti sú momentálne väčšie ako tvoje 😉
▲
27.06.2018, 21:57
|
Aby si to nebral osobne tak ti to vysvetlím tak polopatisticky 😉
Vidím v lipke viac tlačítok ako ty 😉
Čisto sa pozerám len z pohľadu funkčnosti na to 😉
|
|
|
34
|
|
32. EnaXnaY 27.06.2018, 21:54
No vysvetľujem ti ako sa veci majú 😉
Že moje možnosti sú momentálne väčšie ako tvoje 😉
▲
27.06.2018, 22:00
|
Imo. Nakukol som do DF. Prečo to robíš? Prečo tu ťaháš ten hnus? Napísal som ti vyfuč, ty nechceš. Zase machruješ a niečo šemotíš o nejakých momentálnych možnostiach. Nevieš s kým sa zahrávaš! Ja som peter67 a moje možnosti sú nedozerné!! Ty ma môžeš tak akurát zablokovať,alebo zmazať, nič viac!!! Pochopil?
|
|
|
35
|
|
34. peter67 27.06.2018, 22:00
Imo. Nakukol som do DF. Prečo to robíš? Prečo tu ťaháš ten hnus? Napísal som ti vyfuč, ty nechceš. Zase machruješ a niečo šemotíš o nejakých momentálnych možnostiach. Nevieš s kým sa zahrávaš! Ja som peter67 a moje možnosti sú nedozerné!! Ty ma môžeš tak akurát zablokovať,alebo zmazať, nič viac!!! Pochopil?
▲
27.06.2018, 22:03
|
No veď to sú tie možnosti naviac, ktoré mám oproti tebe 😉
Skúsim matematicky 😉
Ty máš X možností a ja X+2 😉
|
|
|
36
|
|
35. EnaXnaY 27.06.2018, 22:03
No veď to sú tie možnosti naviac, ktoré mám oproti tebe 😉
Skúsim matematicky 😉
Ty máš X možností a ja X+2 😉
▲
27.06.2018, 22:21
|
Imo. Neskúšaj ma!! Nevysvetľuj matematicky. Nevyvyšuj sa lebo firma nie je o veciach , firma je o ľuďoch a ja som v tomto prípade ľud. Nech mám aj x-1000000000 možností , stále jednu mám, teda dve mám. Nútiš ma svojim povýšeneckým postojom jednu z nich použiť. Nerob to!
|
|
|
37
|
|
36. peter67 27.06.2018, 22:21
Imo. Neskúšaj ma!! Nevysvetľuj matematicky. Nevyvyšuj sa lebo firma nie je o veciach , firma je o ľuďoch a ja som v tomto prípade ľud. Nech mám aj x-1000000000 možností , stále jednu mám, teda dve mám. Nútiš ma svojim povýšeneckým postojom jednu z nich použiť. Nerob to!
▲
27.06.2018, 22:23
|
V prvom rade ti odporúčam sa nerozčuľovať 😉
V druhom rade ti radím dobre sa porozhliadnuť okolo seba 😉
A možno zistíš, že tých možností, ktoré máš je omnoho viac 😉
Nádych, výdych 😉
Zatvor oči, otvor oči 😉
A uvidíš - celý nový svet bude okolo teba 😉
|
|
|
38
|
|
37. EnaXnaY 27.06.2018, 22:23
V prvom rade ti odporúčam sa nerozčuľovať 😉
V druhom rade ti radím dobre sa porozhliadnuť okolo seba 😉
A možno zistíš, že tých možností, ktoré máš je omnoho viac 😉
Nádych, výdych 😉
Zatvor oči, otvor oči 😉
A uvidíš - celý nový svet bude okolo teba 😉
▲
27.06.2018, 22:26
|
V prvom rade ti odporúčam nepovyšovať sa, nad nikoho. Mne stačia dve možnosti, len a iba dve. Tie najhlavnejšie.
|
|
|
39
|
|
38. peter67 27.06.2018, 22:26
V prvom rade ti odporúčam nepovyšovať sa, nad nikoho. Mne stačia dve možnosti, len a iba dve. Tie najhlavnejšie.
▲
27.06.2018, 22:29
|
|
40
|
|
39. EnaXnaY 27.06.2018, 22:29
A to sú ktoré? 😉
▲
27.06.2018, 22:51
|
Myslíš BYŤ alebo NEBYŤ? 😉
Lebo aj pri tejto otázke existujú vlastne štyri možnosti 😉
ÁNO, NIE, MOŽNO, NEVIEM 😉
|
|
|
41
|
|
36. peter67 27.06.2018, 22:21
Imo. Neskúšaj ma!! Nevysvetľuj matematicky. Nevyvyšuj sa lebo firma nie je o veciach , firma je o ľuďoch a ja som v tomto prípade ľud. Nech mám aj x-1000000000 možností , stále jednu mám, teda dve mám. Nútiš ma svojim povýšeneckým postojom jednu z nich použiť. Nerob to!
▲
28.06.2018, 07:58
|
Peťko, musím sa usmievať, ako tu bojuješ, a nechceš rozumieť tomu, čo ti Enax píše. On sa nevyvyšuje, ale triezvo ti len píše, že má viac právomocí ako ty, podobne, ako mamka rozhoduje, o čom budú rozhodovať deti a čo musí schváliť predtým ona. Zodpovednosť za to všetko totiž ale má ta matka, deti sú zodpovedné len za svoje činy, a mamka aj za to, čo spravia deti. To je skrátka fakt, realita, a enax ti ju len popisuje. 🙂
|
|
|
47
|
|
41. Nadja 28.06.2018, 07:58
Peťko, musím sa usmievať, ako tu bojuješ, a nechceš rozumieť tomu, čo ti Enax píše. On sa nevyvyšuje, ale triezvo ti len píše, že má viac právomocí ako ty, podobne, ako mamka rozhoduje, o čom budú rozhodovať deti a čo musí schváliť predtým ona. Zodpovednosť za to všetko totiž ale má ta matka, deti sú zodpovedné len za svoje činy, a mamka aj za to, čo spravia deti. To je skrátka fakt, realita, a enax ti ju len popisuje. 🙂
▲
28.06.2018, 14:20
|
Ahoj sestrička. Samozrejme, že nechcem rozumieť, lebo nieto čomu. Imo tu robí machra, že to tu vlastní a je tým pádom niečo viac ako VŠETCI ostatní tu prítomní. Nemá viac právomocí, lebo ja tu nemám žiadnu právomoc. Jediná jeho právomoc je ma buď bloknúť úplne, alebo vymazať niektoré moje príspevky. Ináč absolútne žiadne oné naviac nemá. S tou mamkou je to špatný príklad, lebo deti sú od nej závislé. Nemýľ sa , Imo robí ramená, je to v kontexte súbežného machrovania na DF s Milaníčkom a Youlowe. Neviem, možno má povinnosti, ak začnem písať protinábožensky udať ma náboženskému úradu, ak protištátne, tak štátnemu úradu, ak proti kapitalisticky, tak kap....... To ale sú jeho povinnosti.
|
|
|
42
|
|
24. EnaXnaY 27.06.2018, 20:37
Mne by sa páčilo niečo ako pyramída 😉
Bude viacero úrovní pyramídy - každý nový by vstúpil na úrovni základne 😉
JA by som bol na vrchu 😉
A každá vyššia úroveň by mala určité právomoci nad všetkými čo by boli pod - napr. právo povyšovať 😉
▲
28.06.2018, 10:05
|
To zaváňa kastovným systémom. Ja by som dal prednosť rovnosti všetkých diskutujúcich. S určitou výnimkou pre správcu fóra. Ten by mal stanoviť pravidlá pre diskutujúcich a v prípade potreby sankciovať tých čo ich nebudú dodržiavať. Inak som za bratstvo, rovnosť, slobodu...
|
|
|
43
|
|
42. Ludwig 28.06.2018, 10:05
To zaváňa kastovným systémom. Ja by som dal prednosť rovnosti všetkých diskutujúcich. S určitou výnimkou pre správcu fóra. Ten by mal stanoviť pravidlá pre diskutujúcich a v prípade potreby sankciovať tých čo ich nebudú dodržiavať. Inak som za bratstvo, rovnosť, slobodu...
▲
28.06.2018, 10:10
|
Ja som to myslel ako nejakú školu 😉
"Žiaci" by nastúpili do prvej triedy a vždy žiaci z vyššej triedy by rozhodovali, či sa už naučil všetko čo treba a môže postúpiť do vyššej triedy 😉
Ale treba to ešte domyslieť 😉
|
|
|
44
|
|
43. EnaXnaY 28.06.2018, 10:10
Ja som to myslel ako nejakú školu 😉
"Žiaci" by nastúpili do prvej triedy a vždy žiaci z vyššej triedy by rozhodovali, či sa už naučil všetko čo treba a môže postúpiť do vyššej triedy 😉
Ale treba to ešte domyslieť 😉
▲
28.06.2018, 10:13
|
Možno by bolo definované učivo, ktoré sa preberá a rieši v každom ročníku triedy 😉
A kto by absolvoval všetky ročníky, tak by odomňa dostal napríklad certifikát ostrieľaného diskutéra 😉
|
|
|
45
|
|
44. EnaXnaY 28.06.2018, 10:13
Možno by bolo definované učivo, ktoré sa preberá a rieši v každom ročníku triedy 😉
A kto by absolvoval všetky ročníky, tak by odomňa dostal napríklad certifikát ostrieľaného diskutéra 😉
▲
28.06.2018, 10:15
|
Povedzme že ja by som bol niečo ako riaditeľ školy s právomocami ako vylúčiť niekoho zo školy, pokarhať ho za neslušné správanie, orezať nejaké vetvičky stromčekov, ktoré zasadil 😉 Atď 😉
Postupne by som potreboval ďalších učiteľov, ktorí by mi pomohli s výukou 😉
|
|
|
46
|
|
45. EnaXnaY 28.06.2018, 10:15
Povedzme že ja by som bol niečo ako riaditeľ školy s právomocami ako vylúčiť niekoho zo školy, pokarhať ho za neslušné správanie, orezať nejaké vetvičky stromčekov, ktoré zasadil 😉 Atď 😉
Postupne by som potreboval ďalších učiteľov, ktorí by mi pomohli s výukou 😉
▲
28.06.2018, 10:29
|
Nepresahuje to však výrazne rámec diskusného fóra? Ľudia čo sa tu zaregistrujú chcú predovšetkým diskutovať, aspoň predpokladám, a nie sa vzdelávať a dosahovať nejaké pokroky, ktoré by im vyniesli "vyššie" postavenie.
|
|
|
48
|
|
46. Ludwig 28.06.2018, 10:29
Nepresahuje to však výrazne rámec diskusného fóra? Ľudia čo sa tu zaregistrujú chcú predovšetkým diskutovať, aspoň predpokladám, a nie sa vzdelávať a dosahovať nejaké pokroky, ktoré by im vyniesli "vyššie" postavenie.
▲
28.06.2018, 14:22
|
Ahoj Ludwig. Máš pravdu, ale vzdelávanie je súčasťou diskusie. Lebo ak začneme diskutovať o otvoreniach v šachu a ja ti poviem, že sa delia na tri základné: 1. Otvorené 2.Polootvorené 3.Zatvorené Tak si zase akomak vzdelanejší.
|
|
|
49
|
|
48. peter67 28.06.2018, 14:22
Ahoj Ludwig. Máš pravdu, ale vzdelávanie je súčasťou diskusie. Lebo ak začneme diskutovať o otvoreniach v šachu a ja ti poviem, že sa delia na tri základné: 1. Otvorené 2.Polootvorené 3.Zatvorené Tak si zase akomak vzdelanejší.
▲
28.06.2018, 14:26
|
Ahoj Peter. To beriem že sa človek diskusiami môže vzdelávať, ale nechce sa mi skladať z toho skúšky, akoby som bol školáčik... Inak, tvoja informácia o otvorení hry mi toho moc nedala, lebo viem pendrek kam mám potiahnuť aby bola moja hra otvorená/polootvorená/zatvorená.
|
|
|
50
|
|
49. Ludwig 28.06.2018, 14:26
Ahoj Peter. To beriem že sa človek diskusiami môže vzdelávať, ale nechce sa mi skladať z toho skúšky, akoby som bol školáčik... Inak, tvoja informácia o otvorení hry mi toho moc nedala, lebo viem pendrek kam mám potiahnuť aby bola moja hra otvorená/polootvorená/zatvorená.
▲
28.06.2018, 14:34
|
Pendrek- Takže: 1.Otvorená- e4 --- e5 2.Polotvorená - e4 ----- hocičo okrem e5 3.Zatvorená hocičo okrem e4 Ak nie je označenie figúry, to znamená, že ťaháš pešiakom. Značenie figúr: V- veža J-jazdec/kôň/ S-strelec D-dáma/kráľovna/ K-kráľ jedina figúra,ktorá sa nedá zobrať!!! Zároveň jediná, ktorá môže dostať mat, prípadne je v pate.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vytvoril dzI/O 2015 - 2024
veľkosť : 196 089 B
vygenerované za : 0.263 s
táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...
verzia : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 )
témy zobrazené : 27 687 517 x
jedinečné zobrazenia : 2 996 250 x
ip adresa : 3.129.210.36
|
nejaká reklama
zdieľaj túto stránku
stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov
prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
cez PayPal
cez Viamo
cez Donater
poslaním bitcoinov
|