pre správne fungovanie tejto stránky, potrebujem používať cookies...
hoď ma hore
none

Žumpa

nový "Jeruzalem"

sk | en | aA
ak chceš diskutovať, musíš sa... registrovať
ak si zabudol heslo... resetovať heslo

informácia dňa :

zmysel života dňa :

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  veda  /  téma

Ako kreacionista nenápadne klame

príspevkov
116
zobrazení
111 207
unikátne
4 116
tému vytvoril(a) 20.4.2019 11:51 Lemmy
1
20.04.2019, 11:51
Fotón, aktívny obhajca kreacionizmu takto klame: „Medzi skeptikmi voči darvinizmu sú aj nositelia Nobelovej ceny. Napríklad Henry Frederick Schaefer, III.“ Čo je čisté klamstvo!!!

Ako kreacionista nenápadne klame:
odkaz

Fotón, vyznamenal si sa!
none
2

1. Lemmy 20.04.2019, 11:51

Fotón, aktívny obhajca kreacionizmu takto klame: „Medzi skeptikmi voči darvinizmu sú aj nositelia Nobelovej ceny. Napríklad Henry Frederick Schaefer, III.“ Čo je čisté klamstvo!!! Ako kreacionista nenápadne klame: http://www.humanisti.sk/view.php?cisloclanku=2019040015 Fotón, vyznamenal si sa!

20.04.2019, 15:32
Takže Henry Frederick Schaefer je len nominantom na Nobelovú cenu, nie jej držiteľom. Ďakujeme za upresnenie. Nebolo však preto nutné robiť z komára somára a takto dramatizovať....
3

2. Ludwig 20.04.2019, 15:32

Takže Henry Frederick Schaefer je len nominantom na Nobelovú cenu, nie jej držiteľom. Ďakujeme za upresnenie. Nebolo však preto nutné robiť z komára somára a takto dramatizovať....

20.04.2019, 16:00
Nie je nominantom. Nemáš nič, na základe čoho by si tomu mal veriť. Iba ak si fanatik ako Fotón, a chceš silou mocou veriť tomu, čo tvrdia kreacionisti. Taká viera je na úrovni viery v UFO alebo snežného muža [big foot].
none
6

3. Lemmy 20.04.2019, 16:00

Nie je nominantom. Nemáš nič, na základe čoho by si tomu mal veriť. Iba ak si fanatik ako Fotón, a chceš silou mocou veriť tomu, čo tvrdia kreacionisti. Taká viera je na úrovni viery v UFO alebo snežného muža [big foot].

20.04.2019, 17:19
Uznávam že priame dôkazy neexistujú. Je však veľmi pravdepodobné, vzhľadom k tomu aké prestížne vyznamenania Schaefer získal, že bol aj medzi kandidátmi na Nobelovu cenu. Ale chápem, že ti tvrdenie bez dôkazu vadí. Aj mne sa napríklad nepáči keď evolucionisti hovoria o svojich teóriách ako o nezvratných faktoch, hoci sú to len a len teórie...
súhlasí: kntsz
16

6. Ludwig 20.04.2019, 17:19

Uznávam že priame dôkazy neexistujú. Je však veľmi pravdepodobné, vzhľadom k tomu aké prestížne vyznamenania Schaefer získal, že bol aj medzi kandidátmi na Nobelovu cenu. Ale chápem, že ti tvrdenie bez dôkazu vadí. Aj mne sa napríklad nepáči keď evolucionisti hovoria o svojich teóriách ako o nezvratných faktoch, hoci sú to len a len teórie...

23.04.2019, 13:24
R. E. Smalley, nositeľ Nobelovej ceny za chémiu (objav buckminsterfullerénu), bol zástancom nanotechnológií a súčasne aj starozemným kreacionistom. Aj J. Eccles, nositeľ Nobelovej ceny za medicínu a fyziológiu (výskum synapsií) bol zástancom ID a veril, že ľudská duša je priamo stvorená Bohom.
17

16. Morgiana 23.04.2019, 13:24

R. E. Smalley, nositeľ Nobelovej ceny za chémiu (objav buckminsterfullerénu), bol zástancom nanotechnológií a súčasne aj starozemným kreacionistom. Aj J. Eccles, nositeľ Nobelovej ceny za medicínu a fyziológiu (výskum synapsií) bol zástancom ID a veril, že ľudská duša je priamo stvorená Bohom.

23.04.2019, 14:30
Smalley a Eccles sa v oficiálnom zozname signatárov proti vedeckej teórii o evolúcii nenachádzajú. Dáta sú z februára 2019, a ešte ich neaktualizovali, takže len som zvedavý, že kedy podpísali formulár?

Odkaz:

odkaz

Centrum amerického kreacionizmu, Discovery Institute v Seatle v štáte Washington, zintenzívnilo vo februári 2019 pri príležitosti Darwinových narodenín (* 12. 2. 1809) podpisovú akciu „A Scientific Dissent from Darwinism“ (Vedecký disent, odpor, odklon, od darvinizmu, ktorý začiatkom februára 2019 podpísalo s udaním stupňa doktorátu a pôsobiska vyše 1 000 vedcov, resp. absolventov 2. stupňa vysokoškolského štúdia (PhD – ale to ešte nie sú vedci) z celého sveta.

odkaz

Poznámka zo Zošitov humanistov: odkaz
none
18

17. Lemmy 23.04.2019, 14:30

Smalley a Eccles sa v oficiálnom zozname signatárov proti vedeckej teórii o evolúcii nenachádzajú. Dáta sú z februára 2019, a ešte ich neaktualizovali, takže len som zvedavý, že kedy podpísali formulár?

Odkaz:

https://www.discovery.org/m/2019/02/A-Scientific-Dissent-from-Darwinism-List-04092019.pdf

Centrum amerického kreacionizmu, Discovery Institute v Seatle v štáte Washington, zintenzívnilo vo februári 2019 pri príležitosti Darwinových narodenín (* 12. 2. 1809) podpisovú a...

23.04.2019, 14:57
To bola reakcia na Ludwiga. Dala som príklad, dvoch laureátov NP, ktorí sa nehlásia k darwinizmu.
21

18. Morgiana 23.04.2019, 14:57

To bola reakcia na Ludwiga. Dala som príklad, dvoch laureátov NP, ktorí sa nehlásia k darwinizmu.

24.04.2019, 01:48
To tu nikoho teraz nezaujíma. Téma vznikla kvôli tomu, že Fotón tvrdí, že Schaefer, ktorý je signatár na Zozname, že je zároveň aj nositeľ Nobelovej ceny. To je jeho klamstvo, lebo nie je nositeľ. OK. Ideme ďalej. Potom na to povedal, že na Zozname je ďalších 10 nositeľov. Ale už sa nenamáhal uviesť ich mená. Takže tvoje 2 spomenuté mená sú od veci.
none
22

21. Lemmy 24.04.2019, 01:48

To tu nikoho teraz nezaujíma. Téma vznikla kvôli tomu, že Fotón tvrdí, že Schaefer, ktorý je signatár na Zozname, že je zároveň aj nositeľ Nobelovej ceny. To je jeho klamstvo, lebo nie je nositeľ. OK. Ideme ďalej. Potom na to povedal, že na Zozname je ďalších 10 nositeľov. Ale už sa nenamáhal uviesť ich mená. Takže tvoje 2 spomenuté mená sú od veci.

24.04.2019, 01:49
Lebo len zbytočne vnášaš chaos do diskusie. Teraz nie je nikto zvedavý na iných antidarvinistov, než na tých zo Zoznamu tzv. 3 000 vedcov.
none
27

22. Lemmy 24.04.2019, 01:49

Lebo len zbytočne vnášaš chaos do diskusie. Teraz nie je nikto zvedavý na iných antidarvinistov, než na tých zo Zoznamu tzv. 3 000 vedcov.

24.04.2019, 13:54
„Lebo len zbytočne vnášaš chaos do diskusie. Teraz nie je nikto zvedavý na iných antidarvinistov,“

Ludwig predsa nie je „nikto“. Ponechaj to láskavo na jeho rozhodnutí, či je tá informácia pre neho zaujímavá
25

21. Lemmy 24.04.2019, 01:48

To tu nikoho teraz nezaujíma. Téma vznikla kvôli tomu, že Fotón tvrdí, že Schaefer, ktorý je signatár na Zozname, že je zároveň aj nositeľ Nobelovej ceny. To je jeho klamstvo, lebo nie je nositeľ. OK. Ideme ďalej. Potom na to povedal, že na Zozname je ďalších 10 nositeľov. Ale už sa nenamáhal uviesť ich mená. Takže tvoje 2 spomenuté mená sú od veci.

24.04.2019, 10:08
Aby som to zhrnul. Lemmy založil túto tému len preto, aby v nej "kameňoval" Fotóna a nič iné než "hádzanie kameňov" ho teraz nezaujíma...Preto v tejto téme aj končím.
26

25. Ludwig 24.04.2019, 10:08

Aby som to zhrnul. Lemmy založil túto tému len preto, aby v nej "kameňoval" Fotóna a nič iné než "hádzanie kameňov" ho teraz nezaujíma...Preto v tejto téme aj končím.

24.04.2019, 12:08
Nepravda. Téma je výkričník, upozornenie na klamstvo, a snaha zastaviť Fotóna v šírení klamstiev.
none
29

26. Lemmy 24.04.2019, 12:08

Nepravda. Téma je výkričník, upozornenie na klamstvo, a snaha zastaviť Fotóna v šírení klamstiev.

24.04.2019, 14:58
Neviem kto je fotón, ale to, že sa jedná o klamstvo (o úmyselne nepravdivý výrok) si nijako nedoložil. Nepravdivá informácia nemusí byť klamstvom, môže to byť aj omyl.
súhlasí: kntsz
31

29. Morgiana 24.04.2019, 14:58

Neviem kto je fotón, ale to, že sa jedná o klamstvo (o úmyselne nepravdivý výrok) si nijako nedoložil. Nepravdivá informácia nemusí byť klamstvom, môže to byť aj omyl.

24.04.2019, 16:49
Fotón je autor témy, o ktorej je reč. Používa najnovšie prezývku F=G.m1.m2/r^2. A dôkaz, že klame, je uvedený v článku Ako kreacionista nenápadne klame.

odkaz
none
30

26. Lemmy 24.04.2019, 12:08

Nepravda. Téma je výkričník, upozornenie na klamstvo, a snaha zastaviť Fotóna v šírení klamstiev.

24.04.2019, 15:06
Mohol si byť menej útočný a založiť tému "Ako kreacionista šíri nepravdy" :-)
32

30. Morgiana 24.04.2019, 15:06

Mohol si byť menej útočný a založiť tému "Ako kreacionista šíri nepravdy" :-)

24.04.2019, 16:50
Moho, keby Fotón dennodenne neklamal.
none
34

32. Lemmy 24.04.2019, 16:50

Moho, keby Fotón dennodenne neklamal.

24.04.2019, 16:51
Oprava: Mohol…
none
19

17. Lemmy 23.04.2019, 14:30

Smalley a Eccles sa v oficiálnom zozname signatárov proti vedeckej teórii o evolúcii nenachádzajú. Dáta sú z februára 2019, a ešte ich neaktualizovali, takže len som zvedavý, že kedy podpísali formulár?

Odkaz:

https://www.discovery.org/m/2019/02/A-Scientific-Dissent-from-Darwinism-List-04092019.pdf

Centrum amerického kreacionizmu, Discovery Institute v Seatle v štáte Washington, zintenzívnilo vo februári 2019 pri príležitosti Darwinových narodenín (* 12. 2. 1809) podpisovú a...

23.04.2019, 15:03
"Dáta sú z februára 2019, a ešte ich neaktualizovali, takže len som zvedavý, že kedy podpísali formulár?"

Mŕtvi formuláre (obvykle) nepodpisujú :-)
20

19. Morgiana 23.04.2019, 15:03

"Dáta sú z februára 2019, a ešte ich neaktualizovali, takže len som zvedavý, že kedy podpísali formulár?"

Mŕtvi formuláre (obvykle) nepodpisujú :-)

24.04.2019, 01:46
Aha, čiže len falošne trolluješ, lebo reč je tu o tých, ktorí sú signatármi antidarvinizmu z toho zoznamu tzv. 3 000 vedcov. A ty tu čosi blúzniš o ľuďoch, ktorí s danou témou nemajú nič spoločné. OK. Blázni sa nájdu všade, aj na tomto fóre.
none
23

20. Lemmy 24.04.2019, 01:46

Aha, čiže len falošne trolluješ, lebo reč je tu o tých, ktorí sú signatármi antidarvinizmu z toho zoznamu tzv. 3 000 vedcov. A ty tu čosi blúzniš o ľuďoch, ktorí s danou témou nemajú nič spoločné. OK. Blázni sa nájdu všade, aj na tomto fóre.

24.04.2019, 09:47
Lemmy, prečo si taký prchký a podráždený? Morgiana reagovala na môj príspevok č. 6 a jej reakcia bola k veci. Tak jej prosím nenadávaj do bláznov.
67

23. Ludwig 24.04.2019, 09:47

Lemmy, prečo si taký prchký a podráždený? Morgiana reagovala na môj príspevok č. 6 a jej reakcia bola k veci. Tak jej prosím nenadávaj do bláznov.

03.05.2019, 11:52
Ludwig - Lemmy je taký podráždený preto, lebo sa mu rúca jeho humanistický svetonázor bez existencie Boha, no a foton je momentálne najvhodnejší objekt, lebo zverejnil zoznam, kde Lemmy našiel jedno "sporné" meno - z 3000 mien
none
68

67. kntsz 03.05.2019, 11:52

Ludwig - Lemmy je taký podráždený preto, lebo sa mu rúca jeho humanistický svetonázor bez existencie Boha, no a foton je momentálne najvhodnejší objekt, lebo zverejnil zoznam, kde Lemmy našiel jedno "sporné" meno - z 3000 mien

03.05.2019, 16:56
Je možné že preto. Ale buďme objektívni, podráždení bývajú aj veriaci a správajú sa podobne. Všetci sme len krehké nádoby a máme svoje slabosti, aj my čo pevne veríme v Stvoriteľa.
súhlasí: kntsz
70

68. Ludwig 03.05.2019, 16:56

Je možné že preto. Ale buďme objektívni, podráždení bývajú aj veriaci a správajú sa podobne. Všetci sme len krehké nádoby a máme svoje slabosti, aj my čo pevne veríme v Stvoriteľa.

04.05.2019, 03:07
Nie je to tak, vôbec nie som podráždený. Áno, nepáči sa mi, ako sa tu falošne so mnou diskutuje, podsúvajú sa o mne falošné bludy. Ale to je asi tak všetko, viem sa brániť proti klamstvám.
none
71

70. Lemmy 04.05.2019, 03:07

Nie je to tak, vôbec nie som podráždený. Áno, nepáči sa mi, ako sa tu falošne so mnou diskutuje, podsúvajú sa o mne falošné bludy. Ale to je asi tak všetko, viem sa brániť proti klamstvám.

04.05.2019, 09:00
To je o ohle pohľadu Lemmy. Mňa sa zdá, že častokrát reaguješ neprimerane a podráždene.
72

71. Ludwig 04.05.2019, 09:00

To je o ohle pohľadu Lemmy. Mňa sa zdá, že častokrát reaguješ neprimerane a podráždene.

04.05.2019, 13:09
Uvažuj, máš taký uhol, lebo sa ti ťažko prijíma pravda. A pravda je, že Fotón v úvodnej téme napísal nepravdu, a trvalo mu príliš dlho, kým som ho dotlačil k ospravedlneniu. Aj tak mu to nedalo, a naďalej vypisoval o mne klamstvá. A naťahoval čas s nejakými nobelistami, pričom ako aergument používa nedôveryhodnú stránku RAE, keď pritom vie, že existuje ich oficiálna stránka. Uvažuj, prečo na oficiálnej stránke to signatári nespomenú? A po ďalšie, je nedôveryhodné, aby som mal veriť Fotónovi o nominácii, nakoľko 50 rokov Komisia neprezradí žiadne informácie. Nemáš tak nič dôkazné, len vieru, že niekto tvrdí, že bol nominovaný, ale nemáš si to ako overiť. V tomto sa od seba veľmi odlišujeme. Nemám rád, ak niekto vytvorí tému, v ktorej bazíruje len na tom, aby si mu veril bez dôkazov, že hovorí pravdu. Fotónové slová majú asi takú výpovednú hodnotu, ako keby si tvrdil, že si bol včera na Marse (planéte), a dal si si tam rannú kávu.
none
73

72. Lemmy 04.05.2019, 13:09

Uvažuj, máš taký uhol, lebo sa ti ťažko prijíma pravda. A pravda je, že Fotón v úvodnej téme napísal nepravdu, a trvalo mu príliš dlho, kým som ho dotlačil k ospravedlneniu. Aj tak mu to nedalo, a naďalej vypisoval o mne klamstvá. A naťahoval čas s nejakými nobelistami, pričom ako aergument používa nedôveryhodnú stránku RAE, keď pritom vie, že existuje ich oficiálna stránka. Uvažuj, prečo na oficiálnej stránke to signatári nespomenú? A po ďalšie, je nedôveryhodné, aby som mal veriť Fotónovi o no...

04.05.2019, 14:24
Ja som ťa podráždeným nazval kvôli reakcii na Morgianu, nie na Fotóna, ak si spomínaš. Nenapísala nič takého, pre čo by si ju mal nazývať, hoc, nepriamo, bláznom...
A pokiaľ ide o tú vašu žabomyšiu vojnu s Fotónom (prepáč, mne sa tak váš "konflikt" vidí), tak ti dávam za pravdu, opäť, že nominácia Schaefera na Nobelovu cenu nie je dokázateľná, kedže mená kandidátov sa oficiálne už dlhú dobu nezverejňujú (ak mám správne informácie).
74

73. Ludwig 04.05.2019, 14:24

Ja som ťa podráždeným nazval kvôli reakcii na Morgianu, nie na Fotóna, ak si spomínaš. Nenapísala nič takého, pre čo by si ju mal nazývať, hoc, nepriamo, bláznom...
A pokiaľ ide o tú vašu žabomyšiu vojnu s Fotónom (prepáč, mne sa tak váš "konflikt" vidí), tak ti dávam za pravdu, opäť, že nominácia Schaefera na Nobelovu cenu nie je dokázateľná, kedže mená kandidátov sa oficiálne už dlhú dobu nezverejňujú (ak mám správne informácie).

04.05.2019, 17:40
Potom si sa aj ty chybne vyjadril, keď si spomenul, že sa odvolával na Zoznam tzv. 3 000 vedcov. Lebo sa neodvolával na správny zoznam. Ten som mu naopak ja uviedol. RAE nemá seriózny zoznam, a je otázne, či vedome alebo nevedome, či akým spôsobom tam uvádzajú mená, ktoré na oficiálnom zozname nie sú. Čas ukáže, aká je pravde o tom, prečo sú zoznamy rozdielne, a prečo sa odvoláva na neoficiálny zoznam, a nie na tento? Dissent from Darwin

odkaz

odkaz
none
75

74. Lemmy 04.05.2019, 17:40

Potom si sa aj ty chybne vyjadril, keď si spomenul, že sa odvolával na Zoznam tzv. 3 000 vedcov. Lebo sa neodvolával na správny zoznam. Ten som mu naopak ja uviedol. RAE nemá seriózny zoznam, a je otázne, či vedome alebo nevedome, či akým spôsobom tam uvádzajú mená, ktoré na oficiálnom zozname nie sú. Čas ukáže, aká je pravde o tom, prečo sú zoznamy rozdielne, a prečo sa odvoláva na neoficiálny zoznam, a nie na tento? Dissent from Darwin

https://dissentfromdarwin.org/

https://www....

04.05.2019, 17:41
A keď som mu dal seriózny odkaz na Dissent from Darwin, tak sa ako truľo posmieval, že Zošity humoristov. Je taký hlúpy, že si ani neprečítal tie odkazy.
none
89

75. Lemmy 04.05.2019, 17:41

A keď som mu dal seriózny odkaz na Dissent from Darwin, tak sa ako truľo posmieval, že Zošity humoristov. Je taký hlúpy, že si ani neprečítal tie odkazy.

04.05.2019, 23:50
Nikto nie je povinný čítať tvoje výlevy na konspiračnej stránke humoristi. Buď daj nabudúce relevantný zdroj alebo mlč.
none
92

89. Fotón 04.05.2019, 23:50

Nikto nie je povinný čítať tvoje výlevy na konspiračnej stránke humoristi. Buď daj nabudúce relevantný zdroj alebo mlč.

05.05.2019, 02:59
Fotón, si ozaj hlúpy. Veď si už trápny, keď doteraz si nepochopil, že v tom článku na stránke, ktorú odmietaš, sa nachádzajú práve tie relevantné odkazy, nie tvoj konšpiračný bez plný neoveriteľných informácií. Aby si sa už nerozčuľoval, tak v tejto téme v 17. príspevku máš ako prvý a druhý odkaz uvedené práve tie správne odkazy.
none
94

92. Lemmy 05.05.2019, 02:59

Fotón, si ozaj hlúpy. Veď si už trápny, keď doteraz si nepochopil, že v tom článku na stránke, ktorú odmietaš, sa nachádzajú práve tie relevantné odkazy, nie tvoj konšpiračný bez plný neoveriteľných informácií. Aby si sa už nerozčuľoval, tak v tejto téme v 17. príspevku máš ako prvý a druhý odkaz uvedené práve tie správne odkazy.

05.05.2019, 18:08
V tejto téme neriešime odkazy ale tvoje klamstvo špinenie a očierňovanie. ...To, že v článku môže byť nepresná informácia ktorú treba opraviť s tým nemá nič. Lenže ty sa nikdy nepriznáš k svojmu klamaniu, zavádzaniu a špinavému očierňovaniu.
none
96

94. Fotón 05.05.2019, 18:08

V tejto téme neriešime odkazy ale tvoje klamstvo špinenie a očierňovanie. ...To, že v článku môže byť nepresná informácia ktorú treba opraviť s tým nemá nič. Lenže ty sa nikdy nepriznáš k svojmu klamaniu, zavádzaniu a špinavému očierňovaniu.

05.05.2019, 19:48
Riešime aj odkazy. Pretože sa posmievaš z odkazov, ktoré sú originálne, a to Dissent from Darwin.org a Discovery.org. Tie ignoruješ, táraš nezmysly, a to len preto, lebo som odkazoval na článok v slovenskom jazyku, a primitívne si sa posmieval z kreacionistických odkazov len preto, že ich odkazujem zo Zošitov humanistov. Pritom rozumní ľudia nerozlišujú, kto hovorí, ale čo hovorí. Toto si nezvládol, odvtedy len blúzniš, ako aj teraz, keď ma neustále ohováraš, že klamem, ale nevieš to dokázať. Vyhováraš sa akurát na to, že si vraj nevedomky tam pridal hneď slovo Napríklad. Lenže to nebolo nevedomky, ale naschvál, teraz sa len ako slizký had (Satan) snažíš z toho vylízať tak, že všetko klamstvo, čo si spáchal, obrátiš proti mne.
none
98

96. Lemmy 05.05.2019, 19:48

Riešime aj odkazy. Pretože sa posmievaš z odkazov, ktoré sú originálne, a to Dissent from Darwin.org a Discovery.org. Tie ignoruješ, táraš nezmysly, a to len preto, lebo som odkazoval na článok v slovenskom jazyku, a primitívne si sa posmieval z kreacionistických odkazov len preto, že ich odkazujem zo Zošitov humanistov. Pritom rozumní ľudia nerozlišujú, kto hovorí, ale čo hovorí. Toto si nezvládol, odvtedy len blúzniš, ako aj teraz, keď ma neustále ohováraš, že klamem, ale nevieš to dokázať. Vy...

05.05.2019, 20:39
Lemmy, tie hodiny čo tu tráviš nikam nevedúcimi hádkami môžeš predsa využiť aj inak, zmysluplnejšie. Uvedom si, že premárnený čas v našom krátkom živote sa už nedá vrátiť...Som rád že ja som si toto uvedomil, odišiel som z df-ka a ani tu sa nepúšťam do siahodlhých "diskusií" ktoré nikam nevedú...
99

98. Ludwig 05.05.2019, 20:39

Lemmy, tie hodiny čo tu tráviš nikam nevedúcimi hádkami môžeš predsa využiť aj inak, zmysluplnejšie. Uvedom si, že premárnený čas v našom krátkom živote sa už nedá vrátiť...Som rád že ja som si toto uvedomil, odišiel som z df-ka a ani tu sa nepúšťam do siahodlhých "diskusií" ktoré nikam nevedú...

05.05.2019, 23:10
Ako zmysluplnejšie? Je to zmysluplnejšie, ako mrhať čas v kostole alebo v krčme. V mojom okolí nie je kultúra, ktorá by ma zaujímala. Na dobré koncerty zasa nedám toľko veľa eur, takže som spokojný, ak si koncerty vypočujem cez internet. Mne vyhovujú diskusie na internete. Sú zmysluplnejšie, ako diskutovať s ľuďmi v mojom okolí. V osobnom rozhovore sú ľudia falošní, a nehovoria to, čo si myslia, ale hovoria to, čo znie pre okolie prijateľnejšie, než ich skutočný názor. Na internete zisťujem, že ľudia sú odviazaní, a vyjadrujú svoje emócie, ktoré v bežnom živote nevyjadria.
none
102

99. Lemmy 05.05.2019, 23:10

Ako zmysluplnejšie? Je to zmysluplnejšie, ako mrhať čas v kostole alebo v krčme. V mojom okolí nie je kultúra, ktorá by ma zaujímala. Na dobré koncerty zasa nedám toľko veľa eur, takže som spokojný, ak si koncerty vypočujem cez internet. Mne vyhovujú diskusie na internete. Sú zmysluplnejšie, ako diskutovať s ľuďmi v mojom okolí. V osobnom rozhovore sú ľudia falošní, a nehovoria to, čo si myslia, ale hovoria to, čo znie pre okolie prijateľnejšie, než ich skutočný názor. Na internete zisťujem, že ...

06.05.2019, 10:34
Lemmy, ak sa dvaja ľudia navzájom obviňujú z klamstva a píšu si dokolečka tie isté zdôvodnenia pre svoje obvinenie, tak sa rozhodne nejedná o diskusiu, ale len o akúsi slovnú zákopovú vojnu, kde sa veľa strieľa ale nikto sa nepohne ani o meter... A to zmysluplné nie je ani v najmenšom...
109

102. Ludwig 06.05.2019, 10:34

Lemmy, ak sa dvaja ľudia navzájom obviňujú z klamstva a píšu si dokolečka tie isté zdôvodnenia pre svoje obvinenie, tak sa rozhodne nejedná o diskusiu, ale len o akúsi slovnú zákopovú vojnu, kde sa veľa strieľa ale nikto sa nepohne ani o meter... A to zmysluplné nie je ani v najmenšom...

07.05.2019, 10:09
Na rozdiel od Fotóna, som poskytol seriózne dôkazy. On len vieru, že Schaefer bol nominovaný, pričom to tak falošne napísal, aby diskutujúcich uviedol do omylu, že je tiež nobelista. Nie je!!! A Fotón má len vieru, že bol nominovaný. 50 rokov Komisia nepovie nič o nomináciách konkrétnej osoby. Takže, je to výcuc z prsta. Falošný argument, ktorým znehodnotil vlastnú tému o kreacionistoch.

Nespravil som nič, len som ho v šírení klamstva zastavil. Takže, som spokojný.
none
110

102. Ludwig 06.05.2019, 10:34

Lemmy, ak sa dvaja ľudia navzájom obviňujú z klamstva a píšu si dokolečka tie isté zdôvodnenia pre svoje obvinenie, tak sa rozhodne nejedná o diskusiu, ale len o akúsi slovnú zákopovú vojnu, kde sa veľa strieľa ale nikto sa nepohne ani o meter... A to zmysluplné nie je ani v najmenšom...

07.05.2019, 10:11
Prečo tunajšie príspevky čítaš? Nevieš žiť zmysluplnejšie?
none
111

110. Lemmy 07.05.2019, 10:11

Prečo tunajšie príspevky čítaš? Nevieš žiť zmysluplnejšie?

07.05.2019, 10:23
Väčšinu vašich príspevkov som nečítal, len úvodné vety. Sú stále o tom istom...Ale keď ťa nejako napĺňajú podobné hádky, tak prosím, pokračuj...
103

99. Lemmy 05.05.2019, 23:10

Ako zmysluplnejšie? Je to zmysluplnejšie, ako mrhať čas v kostole alebo v krčme. V mojom okolí nie je kultúra, ktorá by ma zaujímala. Na dobré koncerty zasa nedám toľko veľa eur, takže som spokojný, ak si koncerty vypočujem cez internet. Mne vyhovujú diskusie na internete. Sú zmysluplnejšie, ako diskutovať s ľuďmi v mojom okolí. V osobnom rozhovore sú ľudia falošní, a nehovoria to, čo si myslia, ale hovoria to, čo znie pre okolie prijateľnejšie, než ich skutočný názor. Na internete zisťujem, že ...

06.05.2019, 14:22
99-
dobre Lemmy, ale budovať si sebavedomie na tom, že z protistrany dolujem ospravedlnenie, či priznanie "klamstva", tak to radšej môžeš sedieť v tej krčme, keď už do kostola ťa nik nedostane
none
100

96. Lemmy 05.05.2019, 19:48

Riešime aj odkazy. Pretože sa posmievaš z odkazov, ktoré sú originálne, a to Dissent from Darwin.org a Discovery.org. Tie ignoruješ, táraš nezmysly, a to len preto, lebo som odkazoval na článok v slovenskom jazyku, a primitívne si sa posmieval z kreacionistických odkazov len preto, že ich odkazujem zo Zošitov humanistov. Pritom rozumní ľudia nerozlišujú, kto hovorí, ale čo hovorí. Toto si nezvládol, odvtedy len blúzniš, ako aj teraz, keď ma neustále ohováraš, že klamem, ale nevieš to dokázať. Vy...

06.05.2019, 01:38
Neklam, v príspevku 1 nejde o nepresnosť v odkazoch. Zbytočne zahováraš a opäť podlo klameš. ...Slovo napríklad vytvára len nekonzistenciu medzi oboma vetami, nie klamstvo. Prvá i druhá veta je pravdivá. No ty si ma tupo očiernil, že som klamal. Zámerne si vynechal druhú polovicu druhej vety a na nej postavil svoje klamstvo o mojom údajnom klamaní. Si podliak a zákerný podvodník.
none
76

74. Lemmy 04.05.2019, 17:40

Potom si sa aj ty chybne vyjadril, keď si spomenul, že sa odvolával na Zoznam tzv. 3 000 vedcov. Lebo sa neodvolával na správny zoznam. Ten som mu naopak ja uviedol. RAE nemá seriózny zoznam, a je otázne, či vedome alebo nevedome, či akým spôsobom tam uvádzajú mená, ktoré na oficiálnom zozname nie sú. Čas ukáže, aká je pravde o tom, prečo sú zoznamy rozdielne, a prečo sa odvoláva na neoficiálny zoznam, a nie na tento? Dissent from Darwin

https://dissentfromdarwin.org/

https://www....

04.05.2019, 19:13
A naozaj na tom až tak záleží? Faktom je, že mnoho vedcov nesúhlasí s ET a sú stúpencami krecionizmu. Či je pravý ten zoznam alebo onen, to mi nepríde byť také podstatné.
77

76. Ludwig 04.05.2019, 19:13

A naozaj na tom až tak záleží? Faktom je, že mnoho vedcov nesúhlasí s ET a sú stúpencami krecionizmu. Či je pravý ten zoznam alebo onen, to mi nepríde byť také podstatné.

04.05.2019, 19:15
To sú pomýlení vedci 😉
none
78

77. EnaXnaY 04.05.2019, 19:15

To sú pomýlení vedci 😉

04.05.2019, 19:40
Zaujímavé je, že niektorí z nich sú držiteľmi prestížnych vedeckých vyznamenaní...
79

78. Ludwig 04.05.2019, 19:40

Zaujímavé je, že niektorí z nich sú držiteľmi prestížnych vedeckých vyznamenaní...

04.05.2019, 19:47
To nie je záruka, že sa nejedná o omyl 😉
none
80

79. EnaXnaY 04.05.2019, 19:47

To nie je záruka, že sa nejedná o omyl 😉

04.05.2019, 19:59
Nie je to záruka. Ale je to svedectvo o tom, že evolúcia a stvorenie bez Stvoriteľa nebude takým nepopierateľným faktom ako sa to ľuďom predkladá...
81

80. Ludwig 04.05.2019, 19:59

Nie je to záruka. Ale je to svedectvo o tom, že evolúcia a stvorenie bez Stvoriteľa nebude takým nepopierateľným faktom ako sa to ľuďom predkladá...

04.05.2019, 20:03
K takému poznaniu sme dospeli 😉

Stvoriteľa sa držia len spiatočníci 😉
none
82

81. EnaXnaY 04.05.2019, 20:03

K takému poznaniu sme dospeli 😉

Stvoriteľa sa držia len spiatočníci 😉

04.05.2019, 20:16
Ja som prišiel k tomu, že táto stránka nemá žiadneho stvoriteľa a vznikla sama a náhodou. Nejaký Enax je len výmysel.
83

82. Ludwig 04.05.2019, 20:16

Ja som prišiel k tomu, že táto stránka nemá žiadneho stvoriteľa a vznikla sama a náhodou. Nejaký Enax je len výmysel.

04.05.2019, 20:31
Jak si k tomu prišiel? 😉
none
84

83. EnaXnaY 04.05.2019, 20:31

Jak si k tomu prišiel? 😉

04.05.2019, 20:47
Tak ako vy k tomu, že neexistuje Stvoriteľ vesmíru...
85

84. Ludwig 04.05.2019, 20:47

Tak ako vy k tomu, že neexistuje Stvoriteľ vesmíru...

04.05.2019, 20:48
Je tu jeden malý rozdiel 😉

Stvoriteľ vesmíru sa nijako neprejavuje 😉

Narozdiel od EnaXa 😉
none
86

85. EnaXnaY 04.05.2019, 20:48

Je tu jeden malý rozdiel 😉

Stvoriteľ vesmíru sa nijako neprejavuje 😉

Narozdiel od EnaXa 😉

04.05.2019, 20:55
EnaX tu napríklad pridal svoju fotku 😉

Narozdiel od stvoriteľa vesmíru 😉

odkaz 😉
none
104

85. EnaXnaY 04.05.2019, 20:48

Je tu jeden malý rozdiel 😉

Stvoriteľ vesmíru sa nijako neprejavuje 😉

Narozdiel od EnaXa 😉

06.05.2019, 14:29
Enax - vymýšľaš hlúposti.
Stvoriteľ sa prejavuje podstatne viacej a to nie nejakou materialistickou fotkou, ale neprekonateľným - pre naše maličkosti nekonečným duchom.
súhlasí: Fotón
none
105

104. kntsz 06.05.2019, 14:29

Enax - vymýšľaš hlúposti.
Stvoriteľ sa prejavuje podstatne viacej a to nie nejakou materialistickou fotkou, ale neprekonateľným - pre naše maličkosti nekonečným duchom.

06.05.2019, 14:33
Jasné, je to kúzelník a pritom ani fotku na lipku nevie pridať 😉
none
107

105. EnaXnaY 06.05.2019, 14:33

Jasné, je to kúzelník a pritom ani fotku na lipku nevie pridať 😉

06.05.2019, 21:21
fotky všetkých ľudí sú zároveň aj Jeho fotkami - fotkami Stvoriteľa.
súhlasí: Fotón
none
91

79. EnaXnaY 04.05.2019, 19:47

To nie je záruka, že sa nejedná o omyl 😉

04.05.2019, 23:53
Aby si o tom vedel rozhodnúť, najskôr by si musel ich argumenty naštudovať a rozumieť danému vedeckému oboru. Tvoje tvrdenia bez dôkazov majú nulovú výpovednú hodnotu.
none
90

77. EnaXnaY 04.05.2019, 19:15

To sú pomýlení vedci 😉

04.05.2019, 23:50
Alebo si pomýlený ty.
none
88

73. Ludwig 04.05.2019, 14:24

Ja som ťa podráždeným nazval kvôli reakcii na Morgianu, nie na Fotóna, ak si spomínaš. Nenapísala nič takého, pre čo by si ju mal nazývať, hoc, nepriamo, bláznom...
A pokiaľ ide o tú vašu žabomyšiu vojnu s Fotónom (prepáč, mne sa tak váš "konflikt" vidí), tak ti dávam za pravdu, opäť, že nominácia Schaefera na Nobelovu cenu nie je dokázateľná, kedže mená kandidátov sa oficiálne už dlhú dobu nezverejňujú (ak mám správne informácie).

04.05.2019, 23:48
Tu nejde ani tak o Schaefera a Nobelovu cenu, ale o podlé manipulačné praktiky Lemmyho plné prekrúcania a kydania vlastného hnoja na oponenta.
none
93

88. Fotón 04.05.2019, 23:48

Tu nejde ani tak o Schaefera a Nobelovu cenu, ale o podlé manipulačné praktiky Lemmyho plné prekrúcania a kydania vlastného hnoja na oponenta.

05.05.2019, 03:00
Nepravda, kydaš tu len ty.
none
95

93. Lemmy 05.05.2019, 03:00

Nepravda, kydaš tu len ty.

05.05.2019, 18:09
Projekcia. Príspevok 1 som nepísal ja.
none
97

95. Fotón 05.05.2019, 18:09

Projekcia. Príspevok 1 som nepísal ja.

05.05.2019, 19:49
Opäť odvádzaš pozornosť. Rozumný človek vidí, kto napísal 1. príspevok. Nerozumný bude tárať, že projekcia.
none
101

97. Lemmy 05.05.2019, 19:49

Opäť odvádzaš pozornosť. Rozumný človek vidí, kto napísal 1. príspevok. Nerozumný bude tárať, že projekcia.

06.05.2019, 01:40
Áno, rozumný vidí, že príspevok 1 v tejto téme (v ktorom si zámerne neúplne citoval moje vety) , si písal ty. Klamár a megapodvodník.
none
87

72. Lemmy 04.05.2019, 13:09

Uvažuj, máš taký uhol, lebo sa ti ťažko prijíma pravda. A pravda je, že Fotón v úvodnej téme napísal nepravdu, a trvalo mu príliš dlho, kým som ho dotlačil k ospravedlneniu. Aj tak mu to nedalo, a naďalej vypisoval o mne klamstvá. A naťahoval čas s nejakými nobelistami, pričom ako aergument používa nedôveryhodnú stránku RAE, keď pritom vie, že existuje ich oficiálna stránka. Uvažuj, prečo na oficiálnej stránke to signatári nespomenú? A po ďalšie, je nedôveryhodné, aby som mal veriť Fotónovi o no...

04.05.2019, 23:45
V každej vete tej témy je pravda, akurát nie sú konzistentné. Jediný, kto napísal lož si ty, lebo si vynechal druhú polovicu druhej vety a prú polovicu druhej vety si pripojil k prvej. Predviedol si podvodnícku manipulačný taktiku založenú na argumentačnom klame vylúčenia nevyhovujúceho. odkaz Takže nie len že si klamár, ale ešte aj farizej
none
69

67. kntsz 03.05.2019, 11:52

Ludwig - Lemmy je taký podráždený preto, lebo sa mu rúca jeho humanistický svetonázor bez existencie Boha, no a foton je momentálne najvhodnejší objekt, lebo zverejnil zoznam, kde Lemmy našiel jedno "sporné" meno - z 3000 mien

04.05.2019, 03:05
Netáraj! Ako sa mi rúca svetonázor? To si skade nabral tento nezmysel?
none
106

69. Lemmy 04.05.2019, 03:05

Netáraj! Ako sa mi rúca svetonázor? To si skade nabral tento nezmysel?

06.05.2019, 14:45
69-
evidujem ťa na DF sic s pomýlenými názormi, ale ako tak konzistentnými. Teraz je tvoja konzistentnosť značne rozložená, nejdeš po podstate, buduješ si ego vynucovaním ospravedlnení a nazývaš protistranu klamárom, akoby nebolo spústa iných možností vysvetlenia nedorozumenia. Diskusiu tlačíš do bezvýchodiskovej situácie a to práve s človekom, ktorý je priam požehnaním na to, aby sa DF nestali len žumpou - myslím, že vieme o ktorých úkazoch píšem.
Ja tiež som napr. s Tullom na svetonázorovo úplne opačných stranách, ale to nie je dôvod ho nazvať klamárom a nevšimnúť si, že aj jeho postoje majú svoj príbeh. Síce pomýlený, ale ľudský príbeh.
none
108

106. kntsz 06.05.2019, 14:45

69-
evidujem ťa na DF sic s pomýlenými názormi, ale ako tak konzistentnými. Teraz je tvoja konzistentnosť značne rozložená, nejdeš po podstate, buduješ si ego vynucovaním ospravedlnení a nazývaš protistranu klamárom, akoby nebolo spústa iných možností vysvetlenia nedorozumenia. Diskusiu tlačíš do bezvýchodiskovej situácie a to práve s človekom, ktorý je priam požehnaním na to, aby sa DF nestali len žumpou - myslím, že vieme o ktorých úkazoch píšem.
Ja tiež som napr. s Tullom na svetonázor...

07.05.2019, 10:06
Kntsz, nijako si neobhájil svoje tvrdenie, že sa mi rúca svetonázor, poskytol si len ďalšie pletky proti mne. Fotón vytvoril tému, v ktorej klame. Keď som ho z klamstva usvedčil, tak sa správal ako slizký had (Satan). Namiesto toho, aby sa zamyslel nad originálnou stránkou tých skeptikov proti evolúcii, tak sa falošne posmieval, že nie humanisti, ale humoristi. A ty takého zákerného podliaka, kresťana, zastávaš. Ste všetci v jednom bahne, tak netáraj o mne blud, že mne sa rúca svetonázor.
none
112

108. Lemmy 07.05.2019, 10:06

Kntsz, nijako si neobhájil svoje tvrdenie, že sa mi rúca svetonázor, poskytol si len ďalšie pletky proti mne. Fotón vytvoril tému, v ktorej klame. Keď som ho z klamstva usvedčil, tak sa správal ako slizký had (Satan). Namiesto toho, aby sa zamyslel nad originálnou stránkou tých skeptikov proti evolúcii, tak sa falošne posmieval, že nie humanisti, ale humoristi. A ty takého zákerného podliaka, kresťana, zastávaš. Ste všetci v jednom bahne, tak netáraj o mne blud, že mne sa rúca svetonázor.

07.05.2019, 12:29
108- Lemmy, rúca.
Ja mám jednoduchý spôsob ako na to prísť. Predstavím sa v tvojej pozícii a zvážim, kedy by som niekomu dookola verklíkoval, že je klamár, kedy by sa ma tak hlboko dotklo, ak by si niekto začal robiť srandu z môjho svetonázoru ako foton z humanizmu a kedy by som bol ešte naviac schopný začať urážať všetkých čo sa nejakým spôsobom ani nie, že zastali, ale priklonili sa k názoru môjho oponenta......
Výsledok takejto predstavy je pre mňa hrozivý a určite by niečo nebolo so mnou v poriadku.
súhlasí: Ludwig
none
113

112. kntsz 07.05.2019, 12:29

108- Lemmy, rúca.
Ja mám jednoduchý spôsob ako na to prísť. Predstavím sa v tvojej pozícii a zvážim, kedy by som niekomu dookola verklíkoval, že je klamár, kedy by sa ma tak hlboko dotklo, ak by si niekto začal robiť srandu z môjho svetonázoru ako foton z humanizmu a kedy by som bol ešte naviac schopný začať urážať všetkých čo sa nejakým spôsobom ani nie, že zastali, ale priklonili sa k názoru môjho oponenta......
Výsledok takejto predstavy je pre mňa hrozivý a určite by niečo nebolo so m...

07.05.2019, 23:58
Kntsz, vrátane Ludwiga, lebo ti dal súhlas, tárate nezmysly. Myslíte si vlastné bludy, ktoré nesúvisia s mojím svetonázorom. Fotón sa neposmieval zo svetonázoru, z humanizmu, ale keď som dal odkaz na článok, kde sú relevantné odkazy na skeptikov evolúcie, tak sa posmieval nie z môjho svetonázoru, ale z názvu domény, na ktorom je daný článok uverejnený. Presne: Zošity humanistov. A on ich posmešne nazval Zošity humoristov. Vidno, že si lenivý poriadne čítať, a trepeš potom bludy o mne. Inak, už som z idiotov unavený. Nechám vás žiť vo vašom blude. Mne je to už aj tak jedno. Ja som povedal, čo som chcel, a už sa k tomu nemám dôvod vracať. Užívajte si!
none
114

113. Lemmy 07.05.2019, 23:58

Kntsz, vrátane Ludwiga, lebo ti dal súhlas, tárate nezmysly. Myslíte si vlastné bludy, ktoré nesúvisia s mojím svetonázorom. Fotón sa neposmieval zo svetonázoru, z humanizmu, ale keď som dal odkaz na článok, kde sú relevantné odkazy na skeptikov evolúcie, tak sa posmieval nie z môjho svetonázoru, ale z názvu domény, na ktorom je daný článok uverejnený. Presne: Zošity humanistov. A on ich posmešne nazval Zošity humoristov. Vidno, že si lenivý poriadne čítať, a trepeš potom bludy o mne. Inak, už s...

10.05.2019, 16:10
Pretože si dal odkaz, ktorý vôbec nesúvisí s nomináciou ani udeľovaním NC. Si proste popletený a valíš len svoje preludy. Keď som napr. uviedol Charles H. Townesa, ktorý zjavne dostal Nobelovu cenu, odkaz kotkodákal si ďalej ako nemý o svojich signatároch na humoristoch sk: odkaz
none
115

114. Fotón 10.05.2019, 16:10

Pretože si dal odkaz, ktorý vôbec nesúvisí s nomináciou ani udeľovaním NC. Si proste popletený a valíš len svoje preludy. Keď som napr. uviedol Charles H. Townesa, ktorý zjavne dostal Nobelovu cenu, https://www.nobelprize.org/prizes/physics/1964/townes/facts/ kotkodákal si ďalej ako nemý o svojich signatároch na humoristoch sk: https://www.diskusneforum.sk/tema/zoznam-3000-vedcov-skeptickych-voci-darwinizmu#post161

11.05.2019, 08:48
Stále si trápny troll. Dal som odkaz na článok, kde je uvedený odkaz na originálnych skeptikov darvinizmu, ako aj zoznam signatárov. Len ty si fanatik, a keď vidíš odkaz na Zošity humanistov, kde sú tie 2 odkazy uvedené, tak máš depresiu.
none
116

114. Fotón 10.05.2019, 16:10

Pretože si dal odkaz, ktorý vôbec nesúvisí s nomináciou ani udeľovaním NC. Si proste popletený a valíš len svoje preludy. Keď som napr. uviedol Charles H. Townesa, ktorý zjavne dostal Nobelovu cenu, https://www.nobelprize.org/prizes/physics/1964/townes/facts/ kotkodákal si ďalej ako nemý o svojich signatároch na humoristoch sk: https://www.diskusneforum.sk/tema/zoznam-3000-vedcov-skeptickych-voci-darwinizmu#post161

11.05.2019, 08:53
Ignoruješ 2 odkazy, ktoré sú v článku, z ktorého sa posmievaš:

odkaz

1. odkaz je: odkaz

2. odkaz je zoznam signatárov: odkaz

Takto sa správa fanatik, keď ignoruje odkazy len preto, lebo sa nachádzajú na stránke, ktorú nie je schopný prijať.
none
28

20. Lemmy 24.04.2019, 01:46

Aha, čiže len falošne trolluješ, lebo reč je tu o tých, ktorí sú signatármi antidarvinizmu z toho zoznamu tzv. 3 000 vedcov. A ty tu čosi blúzniš o ľuďoch, ktorí s danou témou nemajú nič spoločné. OK. Blázni sa nájdu všade, aj na tomto fóre.

24.04.2019, 13:59
Hej, nájdu. Tvoj komentár vyzerá ako výtvor psychicky labilného jedinca.
24

16. Morgiana 23.04.2019, 13:24

R. E. Smalley, nositeľ Nobelovej ceny za chémiu (objav buckminsterfullerénu), bol zástancom nanotechnológií a súčasne aj starozemným kreacionistom. Aj J. Eccles, nositeľ Nobelovej ceny za medicínu a fyziológiu (výskum synapsií) bol zástancom ID a veril, že ľudská duša je priamo stvorená Bohom.

24.04.2019, 10:06
Ďakujem za informácie.
4

2. Ludwig 20.04.2019, 15:32

Takže Henry Frederick Schaefer je len nominantom na Nobelovú cenu, nie jej držiteľom. Ďakujeme za upresnenie. Nebolo však preto nutné robiť z komára somára a takto dramatizovať....

20.04.2019, 16:02
Unikla ti podstata. Fotón surovo klame, že Schaefer je nositeľom Nobelovej ceny. Nie je!!! Ale, keďže on je kresťan ako ty, tak zmija zmiju myje.
none
5

4. Lemmy 20.04.2019, 16:02

Unikla ti podstata. Fotón surovo klame, že Schaefer je nositeľom Nobelovej ceny. Nie je!!! Ale, keďže on je kresťan ako ty, tak zmija zmiju myje.

20.04.2019, 17:05
Nemuselo sa však jednať o vedomé klamstvo, len o omyl. Takže s tým "surovo klame" by som bol opatrný...
7

5. Ludwig 20.04.2019, 17:05

Nemuselo sa však jednať o vedomé klamstvo, len o omyl. Takže s tým "surovo klame" by som bol opatrný...

21.04.2019, 00:07
On je zarytý kreacionista. Keby chcel, tak nenapíše klamstvo. Napísal to tak zámerne. Ani sa neospravedlnil za to.
none
10

7. Lemmy 21.04.2019, 00:07

On je zarytý kreacionista. Keby chcel, tak nenapíše klamstvo. Napísal to tak zámerne. Ani sa neospravedlnil za to.

21.04.2019, 02:15
To že je zarytý kreacionista ešte neznamená, že klamal úmyselne. Tebe sa nikdy nestalo, že si nechtiac uviedol nepravdivú informáciu?
11

10. Ludwig 21.04.2019, 02:15

To že je zarytý kreacionista ešte neznamená, že klamal úmyselne. Tebe sa nikdy nestalo, že si nechtiac uviedol nepravdivú informáciu?

21.04.2019, 12:50
Hej, stalo, a hneď po upozornení som sa opravil. On tak nekoná. Navyše sa zo zdroja ešte aj posmieva, keď namiesto Humanisti.sk napíše s posmechom humoristi.sk.
none
13

11. Lemmy 21.04.2019, 12:50

Hej, stalo, a hneď po upozornení som sa opravil. On tak nekoná. Navyše sa zo zdroja ešte aj posmieva, keď namiesto Humanisti.sk napíše s posmechom humoristi.sk.

21.04.2019, 19:22
11. lemmy ale ty si nikoho neupozornil. ty si rovno vsade zacal kopirovat ze je klamar, vsakze ? este aj na sude, pre zaciatkom procesu, ma obvineny moznost zmenit svoje stanovisko.
none
14

13. lovelydreamer 21.04.2019, 19:22

11. lemmy ale ty si nikoho neupozornil. ty si rovno vsade zacal kopirovat ze je klamar, vsakze ? este aj na sude, pre zaciatkom procesu, ma obvineny moznost zmenit svoje stanovisko.

21.04.2019, 22:40
No a? Ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva. Dostal, čo mu patrí. Aj tak sa neospravedlnil, a navyše sa ešte aj drzo posmieva. On svoje stanovisko nie je ochotný zmeniť, neustále provokuje a uráža.
none
15

14. Lemmy 21.04.2019, 22:40

No a? Ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva. Dostal, čo mu patrí. Aj tak sa neospravedlnil, a navyše sa ešte aj drzo posmieva. On svoje stanovisko nie je ochotný zmeniť, neustále provokuje a uráža.

21.04.2019, 23:16
14. nedostal nic, to len o tebe si kazdy mysli svoje.
none
8

2. Ludwig 20.04.2019, 15:32

Takže Henry Frederick Schaefer je len nominantom na Nobelovú cenu, nie jej držiteľom. Ďakujeme za upresnenie. Nebolo však preto nutné robiť z komára somára a takto dramatizovať....

21.04.2019, 00:11
Je to nutné, pretože ako vidím, aj teba doplietol. Ako mu môžeš veriť, že bol nominantom? Komisia predsa neuverejňuje nič až 50 rokov, takže aký je dôvod veriť niekomu mimo komisie z výboru pre udeľovanie Nobelovej ceny?
none
9

8. Lemmy 21.04.2019, 00:11

Je to nutné, pretože ako vidím, aj teba doplietol. Ako mu môžeš veriť, že bol nominantom? Komisia predsa neuverejňuje nič až 50 rokov, takže aký je dôvod veriť niekomu mimo komisie z výboru pre udeľovanie Nobelovej ceny?

21.04.2019, 02:13
Ale veď som to uznal, že je to len pravdepodobné, nie isté.
12

1. Lemmy 20.04.2019, 11:51

Fotón, aktívny obhajca kreacionizmu takto klame: „Medzi skeptikmi voči darvinizmu sú aj nositelia Nobelovej ceny. Napríklad Henry Frederick Schaefer, III.“ Čo je čisté klamstvo!!! Ako kreacionista nenápadne klame: http://www.humanisti.sk/view.php?cisloclanku=2019040015 Fotón, vyznamenal si sa!

21.04.2019, 19:16
lemmy, to su ale korektne praktiky, obvinovat ineho , bez moznosti aby sa mohol ten clovek tu mohol nejako branit 😉
none
33

12. lovelydreamer 21.04.2019, 19:16

lemmy, to su ale korektne praktiky, obvinovat ineho , bez moznosti aby sa mohol ten clovek tu mohol nejako branit 😉

24.04.2019, 16:51
Kedykoľvek sa môže ospravedlniť.
none
40

33. Lemmy 24.04.2019, 16:51

Kedykoľvek sa môže ospravedlniť.

01.05.2019, 16:43
Klamárovi sa mám ospravedlniť za to že klamal? Pripadáš si normálny?
none
41

40. Fotón 01.05.2019, 16:43

Klamárovi sa mám ospravedlniť za to že klamal? Pripadáš si normálny?

01.05.2019, 18:59
A kto klamal? Okrem teba! Napísal si klamstvo, že Schaefer je nositeľ Nobelovej ceny.
none
42

41. Lemmy 01.05.2019, 18:59

A kto klamal? Okrem teba! Napísal si klamstvo, že Schaefer je nositeľ Nobelovej ceny.

01.05.2019, 19:03
Podliak, nemáš hanbu ešte pokračovať vo svojom klamstve. Cituj kde som napísal, že "Schaefer je nositeľ Nobelovej ceny"
none
46

42. Fotón 01.05.2019, 19:03

Podliak, nemáš hanbu ešte pokračovať vo svojom klamstve. Cituj kde som napísal, že "Schaefer je nositeľ Nobelovej ceny"

01.05.2019, 19:08
Žiaden problém ťa citovať: Sú medzi nimi aj nositelia Nobelovej ceny. Napríklad Henry Frederick Schaefer, III. PhD. nominovaný na Nobelovu cenu… odkaz
none
49

46. Lemmy 01.05.2019, 19:08

Žiaden problém ťa citovať: Sú medzi nimi aj nositelia Nobelovej ceny. Napríklad Henry Frederick Schaefer, III. PhD. nominovaný na Nobelovu cenu… http://www.diskusneforum.sk/tema/zoznam-3000-vedcov-skeptickych-voci-darwinizmu

01.05.2019, 19:12
"Frederick Schaefer, III. PhD. nominovaný na Nobelovu cenu", čiže pravdivá informácia.
none
35

1. Lemmy 20.04.2019, 11:51

Fotón, aktívny obhajca kreacionizmu takto klame: „Medzi skeptikmi voči darvinizmu sú aj nositelia Nobelovej ceny. Napríklad Henry Frederick Schaefer, III.“ Čo je čisté klamstvo!!! Ako kreacionista nenápadne klame: http://www.humanisti.sk/view.php?cisloclanku=2019040015 Fotón, vyznamenal si sa!

01.05.2019, 16:13
Ako ateista Lemmy otvorene klame: Na zozname signatárov v zošitoch humoristov

odkaz

je i Frederick Schaefer
none
36

35. Fotón 01.05.2019, 16:13

Ako ateista Lemmy otvorene klame: Na zozname signatárov v zošitoch humoristov

http://www.zosity-humanistov.sk/wp-content/uploads/a-scientific-dissent-from-darwinism-list-020419.pdf

je i Frederick Schaefer

01.05.2019, 16:17
....keby niečo, týmto zoznamom sa oháňal v prípade nobelistu Charles H. Townesa

odkaz

...keď nemohol zniesť, že tento skeptik darwinizmu je skutočne držiteľom Nobelovej ceny:

odkaz
none
37

36. Fotón 01.05.2019, 16:17

....keby niečo, týmto zoznamom sa oháňal v prípade nobelistu Charles H. Townesa

https://df.sk/tema/zoznam-3000-vedcov-skeptickych-voci-darwinizmu#post161

...keď nemohol zniesť, že tento skeptik darwinizmu je skutočne držiteľom Nobelovej ceny:

https://www.nobelprize.org/prizes/physics/1964/townes/biographical/

01.05.2019, 16:19
Ako šlachetný humanista šlachetne klame.
none
38

35. Fotón 01.05.2019, 16:13

Ako ateista Lemmy otvorene klame: Na zozname signatárov v zošitoch humoristov

http://www.zosity-humanistov.sk/wp-content/uploads/a-scientific-dissent-from-darwinism-list-020419.pdf

je i Frederick Schaefer

01.05.2019, 16:26
Po tretie: Vo svojej téme som netvrdil, že je držiteľom Nobelovej ceny (citujem sa): "Henry Frederick Schaefer, III. PhD. nominovaný na Nobelovu cenu a bol nedávno menovaný tretím najcitovanejším chemikom na svete" odkaz

Podliak a luhár prvý, z Darwinovej vôle kráľ, Lemmy klame, až sa mu z ateistickej papule práši.
none
39

38. Fotón 01.05.2019, 16:26

Po tretie: Vo svojej téme som netvrdil, že je držiteľom Nobelovej ceny (citujem sa): "Henry Frederick Schaefer, III. PhD. nominovaný na Nobelovu cenu a bol nedávno menovaný tretím najcitovanejším chemikom na svete" https://lnk.sk/rIJ1

Podliak a luhár prvý, z Darwinovej vôle kráľ, Lemmy klame, až sa mu z ateistickej papule práši.

01.05.2019, 16:27
Oprava odkazu: odkaz
none
43

38. Fotón 01.05.2019, 16:26

Po tretie: Vo svojej téme som netvrdil, že je držiteľom Nobelovej ceny (citujem sa): "Henry Frederick Schaefer, III. PhD. nominovaný na Nobelovu cenu a bol nedávno menovaný tretím najcitovanejším chemikom na svete" https://lnk.sk/rIJ1

Podliak a luhár prvý, z Darwinovej vôle kráľ, Lemmy klame, až sa mu z ateistickej papule práši.

01.05.2019, 19:05
Opäť klameš. Napísal si to takto: Sú medzi nimi aj nositelia Nobelovej ceny. Napríklad Henry Frederick Schaefer, III. PhD. nominovaný na Nobelovu cenu…

V tej vete tvrdíš, že medzi skeptikmi sú aj nositelia Nobelovej ceny, a ako prvého spomínaš Schaefera. Ale ako som ti už vysvetlil, tak informácia, že bol nominovaný, je nedokázateľná, nakoľko Komisia až 50 rokov od nominácií nepotvrdí, či naozaj bol niekto nominovaný. Takže je to informácia nedôveryhodná. V zásade manipuluješ v téme, ktorú si vytvoril klamstvom. Klamstvom, že Schaefer je nositeľ Nobelovej ceny, a nedokázateľnou informáciou, že bol nominovaný. To je príliš silná manipulácia s diskutujúcimi. Právom si bol označený za podvodníka.
none
45

43. Lemmy 01.05.2019, 19:05

Opäť klameš. Napísal si to takto: Sú medzi nimi aj nositelia Nobelovej ceny. Napríklad Henry Frederick Schaefer, III. PhD. nominovaný na Nobelovu cenu…

V tej vete tvrdíš, že medzi skeptikmi sú aj nositelia Nobelovej ceny, a ako prvého spomínaš Schaefera. Ale ako som ti už vysvetlil, tak informácia, že bol nominovaný, je nedokázateľná, nakoľko Komisia až 50 rokov od nominácií nepotvrdí, či naozaj bol niekto nominovaný. Takže je to informácia nedôveryhodná. V zásade manipuluješ v téme, ktor...

01.05.2019, 19:08
Čiže napísal som pravdu, že Henry Frederick Schaefer je len nominovaný na Nobelovu cenu. Vráť sa na prvý stupeň ZŠ a nauč sa čítať.

none
47

45. Fotón 01.05.2019, 19:08

Čiže napísal som pravdu, že Henry Frederick Schaefer je len nominovaný na Nobelovu cenu. Vráť sa na prvý stupeň ZŠ a nauč sa čítať.

01.05.2019, 19:10
Spôsob, akým si tú vetu v úvodnej téme napísal, svedčí v tvoj neprospech, že sa snažíš nenápadne manipulovať mienkou čitateľa. O tom to je!!!
none
50

47. Lemmy 01.05.2019, 19:10

Spôsob, akým si tú vetu v úvodnej téme napísal, svedčí v tvoj neprospech, že sa snažíš nenápadne manipulovať mienkou čitateľa. O tom to je!!!

01.05.2019, 19:13
Nezmeníš pri tom fakt, že Frederick Schaefer, III. PhD. bol nominovaný na Nobelovu cenu. Toto som napísal, čiže pravdu.
none
51

50. Fotón 01.05.2019, 19:13

Nezmeníš pri tom fakt, že Frederick Schaefer, III. PhD. bol nominovaný na Nobelovu cenu. Toto som napísal, čiže pravdu.

01.05.2019, 19:15
Toto nemáš ako dokázať. Komisia pre Nobelovu cenu ti to nepotvrdí.
none
52

51. Lemmy 01.05.2019, 19:15

Toto nemáš ako dokázať. Komisia pre Nobelovu cenu ti to nepotvrdí.

01.05.2019, 19:17
Už si sa jej pýtal?
none
54

52. Fotón 01.05.2019, 19:17

Už si sa jej pýtal?

01.05.2019, 19:20
V článku to máš vysvetlené, že nikomu, ani tebe, neodpovedia na túto tému.

Ako kreacionista nenápadne klame:

odkaz
none
56

54. Lemmy 01.05.2019, 19:20

V článku to máš vysvetlené, že nikomu, ani tebe, neodpovedia na túto tému.

Ako kreacionista nenápadne klame:

http://www.humanisti.sk/view.php?cisloclanku=2019040015

01.05.2019, 19:24
Pritom si klamal ty o mne, že som o ňom tvrdil, že je nositeľ. Podlý klamár Lemmy.
none
57

56. Fotón 01.05.2019, 19:24

Pritom si klamal ty o mne, že som o ňom tvrdil, že je nositeľ. Podlý klamár Lemmy.

01.05.2019, 19:25
Neklamal som, lebo ty si to tak naozaj chybne napísal. Manipuluješ s ľuďmi. Tebe vôbec nejde o pravdu, ale o šírenie demagógie.
none
58

57. Lemmy 01.05.2019, 19:25

Neklamal som, lebo ty si to tak naozaj chybne napísal. Manipuluješ s ľuďmi. Tebe vôbec nejde o pravdu, ale o šírenie demagógie.

01.05.2019, 19:28
Trpíš dyslexiou? Veta "Frederick Schaefer, III. PhD. bol nominovaný na Nobelovu cenu" znamená len jednu vec: že Frederick Schaefer, III. PhD. bol nominovaný na Nobelovu cenu. Nič viac, nič menej luhárik.
none
59

58. Fotón 01.05.2019, 19:28

Trpíš dyslexiou? Veta "Frederick Schaefer, III. PhD. bol nominovaný na Nobelovu cenu" znamená len jednu vec: že Frederick Schaefer, III. PhD. bol nominovaný na Nobelovu cenu. Nič viac, nič menej luhárik.

01.05.2019, 20:04
To je tvoja falošná snaha o obhajobu, keď si si uvedomil, ako manipuluješ s diskutujúcimi. Fakt, že nemáš ako dokázať, že bol nominovaný, ťa usvedčuje z podvodu pri vytváraní témy. Začal si argumentom, že medzi nimi sú nositelia Nobelovej ceny, a hneď si spomenul Schaefera, ktorý nie je nositeľ Nobelovej ceny.

Pri následnej otázke, že kto je medzi signatármi zároveň nositeľom Nobelovej ceny, si už zmätkoval, a nebol si schopný uviesť aspoň troch nositeľov Nobelovej ceny.
none
61

59. Lemmy 01.05.2019, 20:04

To je tvoja falošná snaha o obhajobu, keď si si uvedomil, ako manipuluješ s diskutujúcimi. Fakt, že nemáš ako dokázať, že bol nominovaný, ťa usvedčuje z podvodu pri vytváraní témy. Začal si argumentom, že medzi nimi sú nositelia Nobelovej ceny, a hneď si spomenul Schaefera, ktorý nie je nositeľ Nobelovej ceny.

Pri následnej otázke, že kto je medzi signatármi zároveň nositeľom Nobelovej ceny, si už zmätkoval, a nebol si schopný uviesť aspoň troch nositeľov Nobelovej ceny.

01.05.2019, 21:03
O nomináciu nebol spor luhárik. Klamal si v príspevku 1, že som tvrdil, že je nositeľom nobelovej ceny. To je čisté klamstvo. Netvrdil som to.

To, že sú medzi nimi (v zozname) i nositelia Nobelovej ceny je pravda. A Schaefera som spomenul ako nominanta. Nie ako si o mne klamal, že vraj držiteľa.

Zmätkoval si ty, lebo v zozname sú nositelia Nobelovej ceny. A keď som pre tvoju lenivosť vyhľadať si ich uviedol aspoň jedného, začal si sa vykrúcať, že nie je v zozname signatárov na humoristi sk. (...čo je irelevantné...) Jednoducho si podlá klamár. Nič viac a nič menej.
none
64

61. Fotón 01.05.2019, 21:03

O nomináciu nebol spor luhárik. Klamal si v príspevku 1, že som tvrdil, že je nositeľom nobelovej ceny. To je čisté klamstvo. Netvrdil som to.

To, že sú medzi nimi (v zozname) i nositelia Nobelovej ceny je pravda. A Schaefera som spomenul ako nominanta. Nie ako si o mne klamal, že vraj držiteľa.

Zmätkoval si ty, lebo v zozname sú nositelia Nobelovej ceny. A keď som pre tvoju lenivosť vyhľadať si ich uviedol aspoň jedného, začal si sa vykrúcať, že nie je v zozname signatárov na humo...

01.05.2019, 21:29
Táraš bludy. Tun je zoznam, kde nie sú tebou menovaní nositelia Nobelovej ceny: odkaz

odkaz
none
66

64. Lemmy 01.05.2019, 21:29

Táraš bludy. Tun je zoznam, kde nie sú tebou menovaní nositelia Nobelovej ceny: https://dissentfromdarwin.org/

https://www.discovery.org/m/2019/02/A-Scientific-Dissent-from-Darwinism-List-04092019.pdf

02.05.2019, 07:06
Čo to tu trepeš a opäť surovo klameš a zavádzaš. Meboval som len jedného nositeľa Nobelovej ceny. Charles H. Townesa. A ten na oficiálnej stránke Nobelových cien je: odkaz (miešanie hrušiek a jabĺk je ďaľšia podlá taktika klamania a zavádzania šlachetných humanistov)
none
44

35. Fotón 01.05.2019, 16:13

Ako ateista Lemmy otvorene klame: Na zozname signatárov v zošitoch humoristov

http://www.zosity-humanistov.sk/wp-content/uploads/a-scientific-dissent-from-darwinism-list-020419.pdf

je i Frederick Schaefer

01.05.2019, 19:07
To nie je klamstvo, ale pravda. Schaefer je signatár, ale nie je ocenený Nobelovou cenou. Pletieš si argumenty. Nikdy som nespochybnil, že Schaefer je signatár petície o skeptickom názore.
none
48

44. Lemmy 01.05.2019, 19:07

To nie je klamstvo, ale pravda. Schaefer je signatár, ale nie je ocenený Nobelovou cenou. Pletieš si argumenty. Nikdy som nespochybnil, že Schaefer je signatár petície o skeptickom názore.

01.05.2019, 19:11
Po prvé si šíril deziformáciu pomocou tohoto zoznamu spochybňujúc, že Charles H. Townes nie je nositeľ Nobelovej ceny.

Po druhé si klamal že som tvrdil, že Schaefer je držiteľ Nobelovej ceny. Nič také som nenapísal ty šlachetný podvodník.
none
53

48. Fotón 01.05.2019, 19:11

Po prvé si šíril deziformáciu pomocou tohoto zoznamu spochybňujúc, že Charles H. Townes nie je nositeľ Nobelovej ceny.

Po druhé si klamal že som tvrdil, že Schaefer je držiteľ Nobelovej ceny. Nič také som nenapísal ty šlachetný podvodník.

01.05.2019, 19:19
O mne opäť klameš. Ja som nikdy netvrdil, že Townes nie je nositeľ Nobelovej ceny. Povedal som, že jeho meno nie je na oficiálnom zozname z februára, a to je veľmi veľký rozdiel. Máš v mozgovej dutine veľké prázdno.

A neklamal som ani o Schaeferovi, len som ťa citoval:Sú medzi nimi aj nositelia Nobelovej ceny. Napríklad Henry Frederick Schaefer, III. PhD. nominovaný na Nobelovu cenu…

Čo tá veta znamená? Tvrdíš, že medzi signatármi sú nositelia Nobelovej ceny, a hneď uvádzaš ako príklad Schaefera. Čiže ty manipuluješ vo vlastnej téme. Odvolávaš sa na to, že medzi signatármi sú nositelia Nobelovej ceny, a hneď ako príklad spomenieš človeka, ktorý nie je nositeľom Nobelovej ceny.
none
55

53. Lemmy 01.05.2019, 19:19

O mne opäť klameš. Ja som nikdy netvrdil, že Townes nie je nositeľ Nobelovej ceny. Povedal som, že jeho meno nie je na oficiálnom zozname z februára, a to je veľmi veľký rozdiel. Máš v mozgovej dutine veľké prázdno.

A neklamal som ani o Schaeferovi, len som ťa citoval:Sú medzi nimi aj nositelia Nobelovej ceny. Napríklad Henry Frederick Schaefer, III. PhD. nominovaný na Nobelovu cenu…

Čo tá veta znamená? Tvrdíš, že medzi signatármi sú nositelia Nobelovej ceny, a hneď uvádzaš ako prí...

01.05.2019, 19:22
No a čo keď nie je? Dal si to ako odpoveď na môj odkaz o Townesovom ocenení nobelovou cenou. Čo si tým chcel povedať?

Klamal si v príspevku 1, že som o Schaeferovi tvrdil, že je nositeľ Nobelovej ceny.

Schaefera som neuviedol ako nositeľa, ale ako nominanta. Nevieš čítať?
none
60

55. Fotón 01.05.2019, 19:22

No a čo keď nie je? Dal si to ako odpoveď na môj odkaz o Townesovom ocenení nobelovou cenou. Čo si tým chcel povedať?

Klamal si v príspevku 1, že som o Schaeferovi tvrdil, že je nositeľ Nobelovej ceny.

Schaefera som neuviedol ako nositeľa, ale ako nominanta. Nevieš čítať?

01.05.2019, 20:07
Práve z toho ťa obviňujem, ako si v téme manipuloval s mienkou diskutujúcich.

Napísal si, že medzi signatármi sú nositelia Nobelovej ceny, a vzápätí si uviedol nenositeľa Nobelovej ceny.
none
62

60. Lemmy 01.05.2019, 20:07

Práve z toho ťa obviňujem, ako si v téme manipuloval s mienkou diskutujúcich.

Napísal si, že medzi signatármi sú nositelia Nobelovej ceny, a vzápätí si uviedol nenositeľa Nobelovej ceny.

01.05.2019, 21:07
Z mojej strany žiadna manipulácia nebola. TO TY SI MANIPULOVAL s mienkou diskutujúcich keď si o mne klamal (a klameš i v tejto téme), ževraj som tvrdil, že je nositeľ Nobelovej ceny. Si podlý luhár a manipulátor.

Kde som tvrdil, že medzi signatármi sú nositelia Nobelovej ceny? Cituj...
none
63

62. Fotón 01.05.2019, 21:07

Z mojej strany žiadna manipulácia nebola. TO TY SI MANIPULOVAL s mienkou diskutujúcich keď si o mne klamal (a klameš i v tejto téme), ževraj som tvrdil, že je nositeľ Nobelovej ceny. Si podlý luhár a manipulátor.

Kde som tvrdil, že medzi signatármi sú nositelia Nobelovej ceny? Cituj...

01.05.2019, 21:26
Citujem ťa: Sú medzi nimi aj nositelia Nobelovej ceny. Napríklad Henry Frederick Schaefer, III. PhD.
none
65

63. Lemmy 01.05.2019, 21:26

Citujem ťa: Sú medzi nimi aj nositelia Nobelovej ceny. Napríklad Henry Frederick Schaefer, III. PhD.

02.05.2019, 07:02
Spojil si dve vety do jedného výroku, pričom druhú vetu si nedokončil. Práve v nej sa totiž tvrdí, že nie je nositeľom ale nominantom. To, čo si predviedol je podlá manipulačná taktika a argumentačný klam daný vylúčením: odkaz
none
vytvoril dzI/O 2015 - 2024 veľkosť : 387 738 B vygenerované za : 0.261 s táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať... verzia : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 ) témy zobrazené : 27 667 109 x jedinečné zobrazenia : 2 995 157 x ip adresa : 3.145.168.68
dzI/Ov vek
nejaká reklama
zdieľaj túto stránku
štatistiky
TOPlist
podpora
stránka má príjem jedine od dobrovoľných podporovateľov
prosím, podpor stvoriteľa
prevodom na účet
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
none
cez PayPal
cez Viamo
none
cez Donater
none
poslaním bitcoinov
none